♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Så herlig å se at alt går riktig vei etter "boken":woot: i dag kom krysset på FF:hello2
@Mymelen, flytter du meg over på ny IKM-dato? Tusen takk:Heartred

Panda89 - 31 - PP3 - B3 - EL 27.08 - IKM 11.09

Vedlegg

• Screenshot_20210830-061845_FF App.jpg
    Screenshot_20210830-061845_FF App.jpg
    287 KB · Visninger: 49
Altså, hva skjer her? Hadde jeg ikke el sist? Ser at premom scorer dem lavt, men jeg synes de to siste ser nesten positive ut...

Vedlegg

• Screenshot_20210830-063817_Premom.jpg
    Screenshot_20210830-063817_Premom.jpg
    628,5 KB · Visninger: 66
Johooo..her har også temperaturøkningen blitt stabil. :happy:Så da ble det eggløsning samme dag som er lagt inn her fra før, og plutselig var jeg 3dpo. Da går vi spennende tider imøte. Traff med aksjer dagen før,så får vi bare se om spiren sitter :smiley-angelic001

Vedlegg

• C484AF01-56DB-4B56-A26E-81C858510E20.png
    C484AF01-56DB-4B56-A26E-81C858510E20.png
    543,8 KB · Visninger: 50
2 DPO idag :joyful: Idag steg tempen min høyt opp til værs :eek: Håper at tempen ikke blir så lav imorgen at FF setter kryss!:angelic: Åh, dette blir spennende! Endelig en ordentlig EL-periode / DPO-land liksom :hilarious:

Vedlegg

• 5071ED0A-A793-4A5B-9202-04ABFFA0721B.jpeg
    5071ED0A-A793-4A5B-9202-04ABFFA0721B.jpeg
    1.017,1 KB · Visninger: 45
Ser så mange her «bare» legger inn aksjer et par ganger, er det også trygt? Her har vi hoppet i høyet hver dag siden Flo viser lav sjanse for å bli gravid :eek: Det begynner å bli slitsomt haha :p:p

Ser så mange her «bare» legger inn aksjer et par ganger, er det også trygt? Her har vi hoppet i høyet hver dag siden Flo viser lav sjanse for å bli gravid :eek: Det begynner å bli slitsomt haha :p:p
Skal holde fint med et par dager :):p men skader jo ikke å gjøre en stor innsats hehe

Jeg føler jeg har relativt god kontroll på når EL er, så derfor vi ikke hopper i høyet hele tiden :shy:,men kan jo så klart plutselig bomme da. Man må vel nesten bare kjenne etter hva som passer best for seg selv :Heartbigred

Jeg føler jeg har relativt god kontroll på når EL er, så derfor vi ikke hopper i høyet hele tiden :shy:,men kan jo så klart plutselig bomme da. Man må vel nesten bare kjenne etter hva som passer best for seg selv :Heartbigred

Begynte å teste etter EL denne måneden så hadde vel holdt med et par ganger da jeg fikk positiv EL test i går, men er hvertfall sikker på at jeg ikke har bommet da :joyful::joyful:

Trodde jeg var 3 dpo i dag jeg men. Håper virkelig at el har vært.. for tidlig til at det eventuelt kan være graviditet som gjør at de slår ut også...
Ja, jeg skrev først at du burde ta en graviditetstest, men så endra jeg innlegget, for jeg så at det er jo flere tester pr dag. Det er nok lurt å fortsette å teste, da!

Skjønner godt at det blir slitsomt! :p Da jeg ble gravid med ettåringen ble det aksjer 8. juli og 11. juli, og 11. juli hadde jeg positiv el-test - så det kan absolutt funke, det og ;)

Denne gangen har vi kun fått lagt inn aksjer samme dag som el-testene «peaka» i Premom, men jeg er likevel full av håp og forventning :hilarious: Det som gjelder er å treffe det mest fruktbare tidspunktet, tenker jeg. Det er jo større sannsynlighet for det om man ligger hver dag, men aktiv el-testing hjelper jo ofte også en del, tenker jeg☺️

Eggløsningstestene ser sånn her ut, men gynekologen kunne ikke se at jeg hadde hatt eggløsning. Og det tror jeg stemmer... Bare sånn at flere ser tester hvor kroppen prøver, men det skjer ikke noe. Lurer på om den der vaksinen og feberen ødela alt, men det går fint. Bedre å være fullvaksinert før en graviditet. Så har jeg fått både Femar og Lutinus, så vi krysser fingrene for neste syklus! :)

Vedlegg

• IMG_20210829_012954.jpg
    IMG_20210829_012954.jpg
    914 KB · Visninger: 66
Hehe, det holder å ha sex annen hver dag da. Det har vi gjort hele veien. Har blitt befruktet mange ganger - det er mer kroppen min som ikke vil ha de der befruktede eggene.

Noen som har stikkinger nederst i magen, midt på liksom? 6dpo, kommer og går, nesten som en kniv, ikke veldig vondt, men sånn at jeg «hugger» litt til eller hva jeg skal si..

Back
Topp