Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg!Altså, hva skjer her? Hadde jeg ikke el sist? Ser at premom scorer dem lavt, men jeg synes de to siste ser nesten positive ut...
Skal holde fint med et par dager men skader jo ikke å gjøre en stor innsats heheSer så mange her «bare» legger inn aksjer et par ganger, er det også trygt? Her har vi hoppet i høyet hver dag siden Flo viser lav sjanse for å bli gravid Det begynner å bli slitsomt haha
Ser så mange her «bare» legger inn aksjer et par ganger, er det også trygt? Her har vi hoppet i høyet hver dag siden Flo viser lav sjanse for å bli gravid Det begynner å bli slitsomt haha
Skal holde fint med et par dager men skader jo ikke å gjøre en stor innsats hehe
Jeg føler jeg har relativt god kontroll på når EL er, så derfor vi ikke hopper i høyet hele tiden ,men kan jo så klart plutselig bomme da. Man må vel nesten bare kjenne etter hva som passer best for seg selv
Greit å vite at man ikke kan ha bommet noe særlig da hvertfallDet skal huskes til en eventuell neste pp da jeg har skjønt meg mer på syklusen min
Trodde jeg var 3 dpo i dag jeg men. Håper virkelig at el har vært.. for tidlig til at det eventuelt kan være graviditet som gjør at de slår ut også...Enig med deg!
Veldig rart, det der. Det blir spennende å se framover, da!
Ja, jeg skrev først at du burde ta en graviditetstest, men så endra jeg innlegget, for jeg så at det er jo flere tester pr dag. Det er nok lurt å fortsette å teste, da!Trodde jeg var 3 dpo i dag jeg men. Håper virkelig at el har vært.. for tidlig til at det eventuelt kan være graviditet som gjør at de slår ut også...
Jepp, vært ivrig med testeneJa, jeg skrev først at du burde ta en graviditetstest, men så endra jeg innlegget, for jeg så at det er jo flere tester pr dag. Det er nok lurt å fortsette å teste, da!
Jeg gjør akkurat det samme selvJepp, vært ivrig med testene
Skjønner godt at det blir slitsomt! Da jeg ble gravid med ettåringen ble det aksjer 8. juli og 11. juli, og 11. juli hadde jeg positiv el-test - så det kan absolutt funke, det ogSer så mange her «bare» legger inn aksjer et par ganger, er det også trygt? Her har vi hoppet i høyet hver dag siden Flo viser lav sjanse for å bli gravid Det begynner å bli slitsomt haha
Hehe, det holder å ha sex annen hver dag da. Det har vi gjort hele veien. Har blitt befruktet mange ganger - det er mer kroppen min som ikke vil ha de der befruktede eggene.Ser så mange her «bare» legger inn aksjer et par ganger, er det også trygt? Her har vi hoppet i høyet hver dag siden Flo viser lav sjanse for å bli gravid Det begynner å bli slitsomt haha
Ser at jeg ligger inne på IKM både onsdag 08.09 og torsdag 09.09 … kan du stryke meg fra torsdagen?Da håper jeg at jeg fikk inn alle som ikke var på lista også