♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Hva skal man tenke om det her egentlig? Trodde testen skulle bli sterkere... Den kan jo fortsatt bli det da. Men den er svakere i dag enn i går.

Vedlegg

• Screenshot_20210829_013744.jpg
    Screenshot_20210829_013744.jpg
    249,3 KB · Visninger: 64
Tror jeg har hatt en skikkelig kort LH topp denne syklusen, ulikt hva det pleier å være.

Hmm.. vil jo si denne er positiv?

Vis vedlegget 364486

5 timer senere var den mye svakere. Merkelig
Ja, den ser ganske positiv ut. Tror jeg ville ha helgardert ved både å legge inn aksjer i dag, og samtidig fortsette å teste noen dager til for å se om det kommer en enda sterkere test senere, eller om det holder seg svakt.

Tja…føler Premom sliter litt med å tolke el-testene. Kanskje det bare funker med strimmel? De tre siste bildene er av samme test-med GANSKE stor variasjon i verdi. Ikke veldig reliabelt med andre ord:dance008
Appen kunne for øyeblikket ikke lese pinnene eller dyppe kortene. Tydeligvis kommer bølgen din. Jeg ville BD på de positive dagene. Baby støv til deg!

Update 5-6 dpo:
Våknet opp uggen/kvalm igjen. ( dette kan være fordi jeg måtte stå opp tidlig idag å er trøtt)
kjenner fortsatt noe i livmoren på Høyre side, kanskje det er mensen greier idk. Noe er det ihvertfall.
Men det som slo meg først nå er at cola uten sukker plutselig smakte rart. Jeg tenkte «åh, kanskje den ikke er like god som Pepsi Max likevel », før jeg innså at det kan være relatert til hormoner. Igjen kan også være random. Men hadde lyst å skrive det ned en plass/fortelle til noen det er jo også litt interessant ifht neste pp om det ikke klaffer hvordan denne runden var. Hva med dere andre ? Noe som er annerledes ?

Fri for EL tester men tror jeg har eller har hatt EL i går. I dag har jeg det som føles som «menskramper» eller stikk og strekk :rolleyes:

Update 5-6 dpo:
Våknet opp uggen/kvalm igjen. ( dette kan være fordi jeg måtte stå opp tidlig idag å er trøtt)
kjenner fortsatt noe i livmoren på Høyre side, kanskje det er mensen greier idk. Noe er det ihvertfall.
Men det som slo meg først nå er at cola uten sukker plutselig smakte rart. Jeg tenkte «åh, kanskje den ikke er like god som Pepsi Max likevel », før jeg innså at det kan være relatert til hormoner. Igjen kan også være random. Men hadde lyst å skrive det ned en plass/fortelle til noen det er jo også litt interessant ifht neste pp om det ikke klaffer hvordan denne runden var. Hva med dere andre ? Noe som er annerledes ?
Har aldri tidligere hatt behov for å teste før på eller rett før ikm, men etter å ha hengt her inne er nå trangen stor for å springe å kjøpe en test. Har faktisk to digitale testa ligganes, men e alt for tidlig til at jeg skal få utslag på de :shy:
Har flere symptomer som kan indikere at jeg er gravid (emosjonell, trøtt, o.l.), men de kan selvfølgelig også ha en helt annen logisk forklaring. Spiste også en is her i går som jeg absolutt ELSKER, men nå var den plutselig alt for søt. Det som likevel gjør meg mer mistenksom er mangelen på mine vanlige varsler om at TR kommer. Bruker å starte med sammentrekninger og kramper i magen 2 uker før. Forventet TR er 08.09.21, så burde begynt å kjenne noe nå. Hadde litt i begynnelsen av uken, menndet ga seg.
Hvis jeg er gravid er det jo også bare noen få dager siden EL så burde ikke kunne kjenne noe enda. Tenkte på om EL kunne vært tidligere enn anntatt, men tok jo digital EL test som slo ut på maksimal på tirsdag/onsdag (husker ikke helt).

Er så redd for å skru opp forhåpningene og så ende opp med å ta feil… fallhøyden blir så mye større da. Må vel bare smøre meg med tålmodighet og eventuelt kanskje kjøre på med test på tidligst fredag hvis jeg fortsatt da har mistanker. Dette er så nervepirrende :nailbiting:

Har aldri tidligere hatt behov for å teste før på eller rett før ikm, men etter å ha hengt her inne er nå trangen stor for å springe å kjøpe en test. Har faktisk to digitale testa ligganes, men e alt for tidlig til at jeg skal få utslag på de :shy:
Har flere symptomer som kan indikere at jeg er gravid (emosjonell, trøtt, o.l.), men de kan selvfølgelig også ha en helt annen logisk forklaring. Spiste også en is her i går som jeg absolutt ELSKER, men nå var den plutselig alt for søt. Det som likevel gjør meg mer mistenksom er mangelen på mine vanlige varsler om at TR kommer. Bruker å starte med sammentrekninger og kramper i magen 2 uker før. Forventet TR er 08.09.21, så burde begynt å kjenne noe nå. Hadde litt i begynnelsen av uken, menndet ga seg.
Hvis jeg er gravid er det jo også bare noen få dager siden EL så burde ikke kunne kjenne noe enda. Tenkte på om EL kunne vært tidligere enn anntatt, men tok jo digital EL test som slo ut på maksimal på tirsdag/onsdag (husker ikke helt).

Er så redd for å skru opp forhåpningene og så ende opp med å ta feil… fallhøyden blir så mye større da. Må vel bare smøre meg med tålmodighet og eventuelt kanskje kjøre på med test på tidligst fredag hvis jeg fortsatt da har mistanker. Dette er så nervepirrende :nailbiting:

Hvor mange dpo er du? :) Jeg er 2 dpo i dag:happy:

Ahh spennende! Skjønner godt at du ikke vil skru opp forventningene. Men jeg tenker også litt sånn at man kan forklare alle symptomer gravid eller ikke gravid uansett. Men det er jo litt spennende å ha en viss logg over det ifht, fremtidige pp om det ikke klaffer nå. Jeg kjenner litt mer pms symptomer nå enn tidligere. Så gjenstår å se om det er enten eller masse lykke til Spire hos deg!

Det er skikkelig nervepirrende!! Veldig spennende! Skjønner hva du mener angående fallhøyde, samtidig er det jo litt deilig å kose seg med forventningene også :D

Tror jeg er 1dpo nå!

Forventa kanskje litt sterkere tester, men igjen, det er et tydelig høydepunkt. De neste er så veldig negative, og det er absolutt ikke utvanna tiss.

Ble aksjelegging på fredag, men ingenting i går, som antakelig var el. Sånn er det når mannen drar på hyttetur på «feil» tidspunkt! Tenker vi prøver i dag også, men får se an litt, han er sikkert sliten etter hytteturen :) Jeg er sånn middels full av håp for denne pp. Kunne ønske jeg var 100 % sikker på at vi traff perfekt på eggløsning. Samtidig er det jo god sjanse dagen før el også.

Nå skal mensen ifølge Flo komme 12 september, Premom gjetter 11. Tenker egentlig å begynne testing så seint som mulig, men vet at jeg kommer til å begynne så tidlig som mulig:rolleyes:

Vedlegg

• 022475A4-66F6-450B-A0EB-39BF2841F76D.png
    022475A4-66F6-450B-A0EB-39BF2841F76D.png
    3,1 MB · Visninger: 58
Hva skal man tenke om det her egentlig? Trodde testen skulle bli sterkere... Den kan jo fortsatt bli det da. Men den er svakere i dag enn i går.

Litt lignende mine tester denne måneden. Er fortsatt usikker på om el har vært eller ikke, har aldri elslim, men det stakk godt på siden dagen etter peak, så kan hende.. litt bekymret for at testen steg litt igjen i dag. :rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20210829-091446_Premom.jpg
    Screenshot_20210829-091446_Premom.jpg
    641,3 KB · Visninger: 51
CD 11 her.... ingen smiley på cb, el smerter dog.
Noen som har erfaring med cb el test?

Hvor mange dpo er du? :) Jeg er 2 dpo i dag:happy:
Er nok 3 (muligens 4) dpo i dag… så kan ikke skjønne at jeg skulle ha såpass mange symptomer dersom de er pga graviditet :rolleyes:

Ahh spennende! Skjønner godt at du ikke vil skru opp forventningene. Men jeg tenker også litt sånn at man kan forklare alle symptomer gravid eller ikke gravid uansett. Men det er jo litt spennende å ha en viss logg over det ifht, fremtidige pp om det ikke klaffer nå. Jeg kjenner litt mer pms symptomer nå enn tidligere. Så gjenstår å se om det er enten eller masse lykke til Spire hos deg!
Takk skal du ha :love017
Ja, er vanskelig å skille mellom symptomer på graviditet og kommende TR ettersom de er helt eller i alle fall ganske lik. Sitter også å overanalyserer alt jeg kjenner av murringer, stikninger o.l. i magen :happy7
Blir dkstremt spennende disse neste 10-14 dagene :nailbiting:

Det er skikkelig nervepirrende!! Veldig spennende! Skjønner hva du mener angående fallhøyde, samtidig er det jo litt deilig å kose seg med forventningene også :D
Ja, du har rett i det ;)
Er så sinnsykt spent på å få teste, men må som sagt vente til hvertfall fredag neste uke før jeg føler det er noen vits i prøve seg på en test (gitt at jeg fortsatt mistenker at jeg er gravid).

Litt lignende mine tester denne måneden. Er fortsatt usikker på om el har vært eller ikke, har aldri elslim, men det stakk godt på siden dagen etter peak, så kan hende.. litt bekymret for at testen steg litt igjen i dag. :rolleyes:
Hm, ja... Får bare fortsette å teste litt til for å se om det skjer noe mer. Veldig usikker her også om det var eggløsning eller ikke. Var febersyk etter vaksinen akkurat den dagen jeg hadde sterkest test, så kjente ikke så mye etter noe som helst akkurat da.

Her er min oppdaterte Premom, noen tanker? Siste fra i dag er på tur ned igjen, vil det si at el skjer i dag? Er jeg da 1 dpo i morgen? :nailbiting::angelic:

Vedlegg

• AC1D2216-5D59-4875-80A8-C9AC630EA59F.png
    AC1D2216-5D59-4875-80A8-C9AC630EA59F.png
    1,3 MB · Visninger: 67
  • FFAF797A-B17D-42B8-A4EB-B8F8877C458B.png
    FFAF797A-B17D-42B8-A4EB-B8F8877C458B.png
    2,9 MB · Visninger: 68
Alle gode ting er 3 eller?:Heartpink
Hiver meg på for tredje gang og håper på full klaff :)

Landus - 30 - PP3 - B1 - EL 05.09 - IKM 19.09

Murrer og rasler veldig i disse eggstokkene nå, mener det alltid har vært mitt første Symptom, krysser fingrene for at det blir noen ømme pupper etterhvert, har som sagt liiite oversikt over når en evnt EL var, men mener forrige, eller starten av denne uka :p

Murrer og rasler veldig i disse eggstokkene nå, mener det alltid har vært mitt første Symptom, krysser fingrene for at det blir noen ømme pupper etterhvert, har som sagt liiite oversikt over når en evnt EL var, men mener forrige, eller starten av denne uka :p

Krysser fingrene! Eneste jeg merker er nytt er også litt hvordan det kjennes i livmor. Har dog bare blitt gravid en gang før for over 4 år siden så who knows x) satses på mange spirer her inne fremover !

Update 5-6 dpo:

5dpo her også. Hadde skikkelig murring nederst i magen i går og vært oppblåst som en ballong i dag. Håper dagene går fort fremover.
Skal ha dose to med vaksine på 7 dpo, håper det går bra :dead:

Back
Topp