Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er redd jeg er vel optimistisk nå, men har de siste dagene vært mye mer emosjonell enn vanlig. Endte opp med å krangle med samboer om en filleting og løp til slutt inn på rommet og la meg ned på senga og skreik Ikke lenge etter kom han inn og sier: «sikker på at du ikke har bebis i magen for slik var du også sist gang du var gravid (men på et senere tidspunkt vel og merke)»? Kan ikke skjønne at jeg allerede skulle begynne å få symptomer ettersom det bare er noen få dager siden (antatt) EL. Tror egentlig mer det har sammenheng med at jeg er sliten og det er mye som skjer for tiden (har en liten en som startet i barnehage forrige uke). Heller ikke usannsynlig at det kan være jeg bare er premenstruell… men må være lov til å håpe at det skyldes en spire
Spennende!! Hmm, man tar blodprøve for å se om man har hatt EL, så vet ikke om Gyn kan se det men spørr! Vil gjerne vitePositiv eltest på vei! Er på dag 13 og forventer positiv test i morgen. Tok dose to vaksine i går og har vært skikkelig dårlig i natt/dag med feber og kroppsvondt. Håper jeg er bedre til i morgen. Vi klarte å ta en kjapp en i gårkveld. Håper bare ikke det har ødelagt noe for fertiliteten. Er litt spent på det. Skal til gynekologen på mandag. Tror dere hun kan se om jeg har hatt eggløsning en/to dager tidligere?
( )Jeg er teste nyskjerrig om dagen. Er 4-5 dpo. Som selvsagt er altfor tidlig å få noe som helst svar men ser en antydning til strek der (som jeg regner med er skygge ) men er det ca der på testen det skal vises? For det følgte med svært lite forklaring på denne pakken
Du får sikkert peak når den neste testen er lavereDagens første test, blir en I etteemiddag/kveld for å se. Kanskje jeg ikke når peak før i morgen?
Fint å høre at det ikke kludret til noe trist med ma da Leste at det kan korte ned syklus om man har sen eggløsning, så håper det hjelperJeg har tatt betakaroten denne mnd og fikk eggløsning som vanlig på CD 14-15 ca. Det er vanlig for meg, men dette er første syklus etter MA i sommer, så betakarotenen kludret i allefall ikke til noe. Jeg har egentlig det pga soleksem, men så at det kunne være positivt for eggløsning også, så ble to fluer i én smekk
Ja, det husker jeg gjorde med førstemann. Men da kunne hun også se at jeg kom til å få eggløsning. Hun sa du får det på ca dag 17, og det stemte. Men man kan kanskje ikke se det etterpå.Spennende!! Hmm, man tar blodprøve for å se om man har hatt EL, så vet ikke om Gyn kan se det men spørr! Vil gjerne vite
Spennende! Legg inn aksjer både i dag og i morgen? på CB står det ‘første dag med maksimal..’Oppdatering
Igår kveld testet jeg positiv på EL, med Babyplan sine strimler Men idag imorges testet jeg med ClearBlue monitor, og den stod maksimalt
Testet da igjen med Babyplan sin EL-test, og den har sunket ned noe. Så lurer jeg på om EL er idag eller imorgen, med tanke på hvilket av de to forskjellige testene jeg skal følge etter?
Velkommen!! Krysser fingra for at spira sitter på første forsøkSolstrål1 - 25 - PP1 - B2 - El 26/8 - ikm 9/9
Imorges er gjort, og skal det igjen imorgenSpennende! Legg inn aksjer både i dag og i morgen? på CB står det ‘første dag med maksimal..’
Du må passe på å ta bilde i samme lys, på samme sted for å få det mest mulig rett jeg tar alltid bilde av testen på nøyaktig den samme plassen ved vasken hver gang, slik at lysforholdet blir likt hver gang.Tja…føler Premom sliter litt med å tolke el-testene. Kanskje det bare funker med strimmel? De tre siste bildene er av samme test-med GANSKE stor variasjon i verdi. Ikke veldig reliabelt med andre ord
Du må passe på å ta bilde i samme lys, på samme sted for å få det mest mulig rett jeg tar alltid bilde av testen på nøyaktig den samme plassen ved vasken hver gang, slik at lysforholdet blir likt hver gang.