♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Wondergirl- 25-B1-PP1-El 23/24 - ikm 05/06.09

meldt meg inn i uke 35 og nå her.
Er 3-4 dpo nå. Og har kjent ting jeg ikke har kjent siden forrige graviditet, press fra livmor, tett nesa vart jeg og, stikk spesifikke utenom el(hvor jeg også kjenner en slags klyping derfor jeg har 2 datoer jeg og kalenderen er litt uenige) en magefølelse på klaff. Men jeg har ikke noe magefølelse på at det sitter, spesielt siden dette er pp1. Vet mange blir gravide og får mensen/tidligsa. Men føler meg gærn nå, det kan jo ikke klaffe så fort. Sist var det på 3 forsøk. Prøver å late som at jeg ikke bare tripper å venter på å teste men funker dårlig gitt. Andre med like symptomer ?/ vansker for å la være å kjenne etter ?
Velkommen! Spennende med masse symptomer :)

Tenker det samme egentlig, men ble litt usikker på om sjansen for at egget fester seg blir mindre med alkohol innabords :wacky:
Forstår hvordan du tenker! Men tror virkelig ikke det har noe å si, annet enn at du kanskje slapper mer av, og DET vil jeg si er bra for et evt befruktet egg :) egget fester deg ikke før ca en uke senere :)

Det er litt varierende, noen har kort LH-topp dermed stiger plutselig til en sterk strek noen timer etterpå og noen har sakte stigning:) Jeg selv har ca et par dager stigning sånn omtrent, men jeg har ikke EL av meg selv hver måned pga PCOS:banghead: Men denne måneden vet jeg at jeg har et moden egg på vei, rundt 26-28/8. Så det blir nok noe sterkere strek imorgen tenker jeg :angelic:

sett de som stiger super raskt og de som er mer slakke. Jeg titter mye på premom-community'et for å se hvordan andres ser ut :)

Tusen takk for svar, begge to! Jeg har kikka litt på Premom community, det var interessant :D

Kjipt med pcos, mamma til trekløveret! :( Må være fryktelig frustrerende! Godt å vite at det blir denne måneden i det minste, da! Det kan jo være nok, det ☺️

Wondergirl- 25-B1-PP1-El 23/24 - ikm 05/06.09

meldt meg inn i uke 35 og nå her.
Er 3-4 dpo nå. Og har kjent ting jeg ikke har kjent siden forrige graviditet, press fra livmor, tett nesa vart jeg og, stikk spesifikke utenom el(hvor jeg også kjenner en slags klyping derfor jeg har 2 datoer jeg og kalenderen er litt uenige) en magefølelse på klaff. Men jeg har ikke noe magefølelse på at det sitter, spesielt siden dette er pp1. Vet mange blir gravide og får mensen/tidligsa. Men føler meg gærn nå, det kan jo ikke klaffe så fort. Sist var det på 3 forsøk. Prøver å late som at jeg ikke bare tripper å venter på å teste men funker dårlig gitt. Andre med like symptomer ?/ vansker for å la være å kjenne etter ?

Spennende! Jeg kjente også stikk og klyp i magen da jeg var gravid! Hadde aldri kjent sånne type fornemmelser før! Hos meg kjente jeg det også såpass tidlig forresten. Kan jo være det har klaffet allerede! Satt på første forsøk hos oss sist!

Tusen takk for svar, begge to! Jeg har kikka litt på Premom community, det var interessant :D

Kjipt med pcos, mamma til trekløveret! :( Må være fryktelig frustrerende! Godt å vite at det blir denne måneden i det minste, da! Det kan jo være nok, det ☺️
Ikke sant! De legger ut mye detaljerte bilder å noen der inne altså :blackeye: med ettersom el aldri kommer hos meg så er det spennende å følge med på andres ‘charts’ :)

Hehe ja spennende og litt frustrerende. Gjør det vanskeligere å ta det med ro syns jeg
Ja, og tiden går så sakte. Mnd før jeg testet positivt sist hadde jeg masse symptomer, men de forsvant rundt 8 dpo. Da jeg ble gravid i juli merket jeg ingen symptomer, litt ømme pupper 2 dager før TR. Men da hadde jeg testet blenda 10 dpo og ventet egentlig bare på mens, så tenkte nok ikke over symptomene heller..

Spennende! Jeg kjente også stikk og klyp i magen da jeg var gravid! Hadde aldri kjent sånne type fornemmelser før! Hos meg kjente jeg det også såpass tidlig forresten. Kan jo være det har klaffet allerede! Satt på første forsøk hos oss sist!

Oioi. Ja nei. Hahah det er jo selvsagt kjempefint om det klaffer. Men dvs fødsel midt i eksamensperioden. Og egt hadde jeg håpt å være ferdig med den (såg jo for meg det her sku ta litt tid) men i såfall kan jeg alltids konte

Nå begynner det å skje no her tror jeg:rolleyes: håper kjerringrådene fungerer denne runden :hilarious:

1C4A6248-550C-42C5-B649-7D478B69A7B8.jpeg

Ja, og tiden går så sakte. Mnd før jeg testet positivt sist hadde jeg masse symptomer, men de forsvant rundt 8 dpo. Da jeg ble gravid i juli merket jeg ingen symptomer, litt ømme pupper 2 dager før TR. Men da hadde jeg testet blenda 10 dpo og ventet egentlig bare på mens, så tenkte nok ikke over symptomene heller..

Ja det er vel kanskje noe med det å kjenne etter. Men føler liksom ikke at jeg såå bevisst gjør det. Etter 1 første mann har jeg liksom kjent hva som foregår i livmoren veldig godt. Men klart kan jo være litt mer action enn vanlig i og med det faktisk har vært sex uten kondom for første gang på 3-4 år . Vi får bare vente å se. Har lyst å begynne allerede på mandag å teste 7 dager før ikm. Men det også er jo ganske tidlig

Aner ikke, det fester seg jo ikke 1 dpo, så det tror jeg ikke har noe å si. Klarer ikke å se for meg at det skal være noe problem med befruktelsen heller.. men jeg drikker mindre nå når jeg prøver :)
Jeg drikker vanligvis lite jeg og, er flere måneder siden sist. Men litt ekstra gøy når det først skjer noe å kunne ta seg noen glass :happy: tenker at jeg prøver meg på litt vin jeg :rolleyes:

Jeg drikker vanligvis lite jeg og, er flere måneder siden sist. Men litt ekstra gøy når det først skjer noe å kunne ta seg noen glass :happy: tenker at jeg prøver meg på litt vin jeg :rolleyes:

Det synes jeg høres ut som en god vurdering☺️ Blir et glass eller to her også i morgen :) Tenker at litt en gang iblant går helt fint!

Ble senere EL enn forventet. Har vært surr i syklusen etter MA i juni :depressed: men nå ser det lovende ut med temp., el-tester og symptomer:woot:
Kjenner gode sterke kramper på venstre side eggstokk, har el-slim. Håper på en fin stigning på tempen i morgen.

Panda89 - 31 - PP3 - B3 - EL 28.08 - IKM 11.09

Blir en siste aksjelegging i kveld eller i morgen:love022
Håper på mange spirer for oss alle :Heartbigred

Vedlegg

• b1c7df3b-85f2-476b-a6df-ff4220f6a592.jpg
    b1c7df3b-85f2-476b-a6df-ff4220f6a592.jpg
    259,4 KB · Visninger: 59
  • Screenshot_20210827-212502_FF App.jpg
    Screenshot_20210827-212502_FF App.jpg
    262,6 KB · Visninger: 62
Weeee! :woot::woot:
Endelig, denne testen har jeg lengtet etter!:hilarious:

Nå blir det spennende å se om det klaffer med første runde med letrozol! Overlykkelig her å ha en så sterk positiv EL-test, og tror ikke jeg har hatt så sterk en før:wideyed:

Her blir det happy humpings ikveld og imorgen når vi våkner :angelic: Krysser fingrene for gullegget nå:nailbiting:

Vedlegg

• B23FFFBA-D9FE-4A54-8D7D-9120CEC68067.jpeg
    B23FFFBA-D9FE-4A54-8D7D-9120CEC68067.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 51
  • FD2F99A6-1AFF-4E3E-89E2-77F25F64C5F9.jpeg
    FD2F99A6-1AFF-4E3E-89E2-77F25F64C5F9.jpeg
    647,9 KB · Visninger: 57
Kanskje det skjer noe nå? Ble aksjer i kveld, noe halvhjertet men vi kom i mål :hello2 blir ikke noe mer før tidligst søndag så håper dette eventuelt holder hvis det er positiv El i morgen.

Vedlegg

• Screenshot_20210827-224543_Premom.jpg
    Screenshot_20210827-224543_Premom.jpg
    175,3 KB · Visninger: 68
Weeee! :woot::woot:
Endelig, denne testen har jeg lengtet etter!:hilarious:

Nå blir det spennende å se om det klaffer med første runde med letrozol! Overlykkelig her å ha en så sterk positiv EL-test, og tror ikke jeg har hatt så sterk en før:wideyed:

Her blir det happy humpings ikveld og imorgen når vi våkner :angelic: Krysser fingrene for gullegget nå:nailbiting:
Nåååå!! Krysser fingrene :smiley-angelic003

Positiv eltest på vei! Er på dag 13 og forventer positiv test i morgen. Tok dose to vaksine i går og har vært skikkelig dårlig i natt/dag med feber og kroppsvondt. Håper jeg er bedre til i morgen. Vi klarte å ta en kjapp en i gårkveld. Håper bare ikke det har ødelagt noe for fertiliteten. Er litt spent på det. Skal til gynekologen på mandag. Tror dere hun kan se om jeg har hatt eggløsning en/to dager tidligere?

Vedlegg

• IMG_20210827_201303.jpg
    IMG_20210827_201303.jpg
    828,8 KB · Visninger: 48
Er redd jeg er vel optimistisk nå, men har de siste dagene vært mye mer emosjonell enn vanlig. Endte opp med å krangle med samboer om en filleting og løp til slutt inn på rommet og la meg ned på senga og skreik :arghh: Ikke lenge etter kom han inn og sier: «sikker på at du ikke har bebis i magen for slik var du også sist gang du var gravid (men på et senere tidspunkt vel og merke)»? Kan ikke skjønne at jeg allerede skulle begynne å få symptomer ettersom det bare er noen få dager siden (antatt) EL. Tror egentlig mer det har sammenheng med at jeg er sliten og det er mye som skjer for tiden (har en liten en som startet i barnehage forrige uke). Heller ikke usannsynlig at det kan være jeg bare er premenstruell… men må være lov til å håpe at det skyldes en spire :smiley-angelic001

Dilemma! Jeg skal i min bestevenninnes bursdag i morgen. Naturligvis blir det alkohol :rolleyes: hva tenker dere om alkohol 1 dpo? Kan egget ha vanskeligere for å bli bekruftet/fest seg hvis man drikker?
Dette er selvfølgelig individuelt - men jeg lever som «normalt» frem til evnt positiv test ☺️

Denne runden tar jeg betakaroten, er på CD 13 og har ganske tydelig blod i utfloden, en god del egentlig. Håper ikke det er noe tull med syklusen. Skal ikke ha eggløsning før CD 22-24 en plass. Noen andre som har prøvd betakaroten her? Har det gjort noe for eggløsningen?

Jeg har tatt betakaroten denne mnd og fikk eggløsning som vanlig på CD 14-15 ca. :) Det er vanlig for meg, men dette er første syklus etter MA i sommer, så betakarotenen kludret i allefall ikke til noe. Jeg har egentlig det pga soleksem, men så at det kunne være positivt for eggløsning også, så ble to fluer i én smekk :p

Back
Topp