♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Hjeeelp :eek:

Har bare to el tester igjen, tok i morges men har enda ikke fått peak på Premom. Når burde jeg ta de to testene jeg har igjen? Jeg må velge tidspunkt med omhu slik at jeg får med meg når «peaken» er :wideyed:

Vedlegg

• 30054E38-A4AA-4F1F-BE78-8EC4097EC7E1.png
    30054E38-A4AA-4F1F-BE78-8EC4097EC7E1.png
    899,1 KB · Visninger: 67

Har bare to el tester igjen, tok i morges men har enda ikke fått peak på Premom. Når burde jeg ta de to testene jeg har igjen? Jeg må velge tidspunkt med omhu slik at jeg får med meg når «peaken» er :wideyed:

Ååå..vanskelig da:shy:. Kanskje på ettermiddagen og kveld i morgen? Pleier de ikke å være mer «riktige» senere på dagen? Har lest at hvis man skal «glemme» en, så er det den på morgenen.

Ååå..vanskelig da:shy:. Kanskje på ettermiddagen og kveld i morgen? Pleier de ikke å være mer «riktige» senere på dagen? Har lest at hvis man skal «glemme» en, så er det den på morgenen.[/QUOTE

Er de tatt i kveld de to som du har lagt ved?

Ååå..vanskelig da:shy:. Kanskje på ettermiddagen og kveld i morgen? Pleier de ikke å være mer «riktige» senere på dagen? Har lest at hvis man skal «glemme» en, så er det den på morgenen.

Høres lurt ut det, prøver å ta i morgen på dagen og en igjen på kvelden! Takk for raskt svar :angelic::angelic:

Peak får du når neste test er svakere :) ville tatt en i morgen 12-14 tiden, og en mandag samme tid. Har den ikke begynt å synke så ville jeg kjøpt flere tester for å få med at den synker også

Tja…føler Premom sliter litt med å tolke el-testene. Kanskje det bare funker med strimmel? De tre siste bildene er av samme test-med GANSKE stor variasjon i verdi. Ikke veldig reliabelt med andre ord:dance008
Kan det ha noe med ‘glasset’ å gjøre? Jeg ville tatt den ut av plasten og så tatt bilde :)
Men er nok veldig positiv uansett?

Peak får du når neste test er svakere :) ville tatt en i morgen 12-14 tiden, og en mandag samme tid. Har den ikke begynt å synke så ville jeg kjøpt flere tester for å få med at den synker også

Åh, det var noe jeg ikke viste :nailbiting: Da tar jeg en i morgen på dagen også ser jeg hva utfallet blir :happy: Tusen takk for svar :)

Kan det ha noe med ‘glasset’ å gjøre? Jeg ville tatt den ut av plasten og så tatt bilde :)
Men er nok veldig positiv uansett?

ja,tror nok det er glasset som gir gjenskinn og forvirrer litt! Ja,jeg tror nok jeg hadde peak i går,og dermed eggløsning i dag…hvis testene fortsetter å synke. Blir spennende å se om det er temp. økning i morgen:happy:

ja,tror nok det er glasset som gir gjenskinn og forvirrer litt! Ja,jeg tror nok jeg hadde peak i går,og dermed eggløsning i dag…hvis testene fortsetter å synke. Blir spennende å se om det er temp. økning i morgen:happy:
Veldig spennende!! :woot: Happy humping i morgen(tidlig?) hørt det er lurest ;)

damer, jeg blir ikke klok på kroppen og har håp, hele tiden!!

ingen vanlig syklus, dag 46 etter første dag av blødning etter SA. Har hatt 3 peak på veien og høy 16 dager på rad før jeg ikke gadd å teste mer. Startet med temping, fulgt med på hvilepuls og testet med el nå noen dager..

Hvilepulsen min ligger normalt veldig lavt: 46-55
Siden siste peak har den steget til 57-61, den har ikke vært under 55 siden sist peak.
Jeg har vært syk og hatt feber, dette synes på temp, men puls begynte å stige før, og er fortsatt høy etter at jeg ble frisk. Noen som ser noe her jeg ikke ser?
Babyplan fikk en svak strek i går, men de er kjent for skygge? Easy@home early var blenda..

Jeg har spottet brunt to ganger siden siste peak.. litt brunt blod, bare ved et ‘tørk’.. gyn sa hun så veske i livmor og at mens var på vei 17.august, men den har fortsatt ikke kommet!!!

Bilde 1 viser stigning dagen etter peak;
upload_2021-8-28_22-22-40.jpeg

Bilde 2 viser puls før/etter SA (en liten topp etter SA hvor det var helg og godt i glasset ;) )

upload_2021-8-28_22-25-5.jpeg

Bilde 3; siste peak, første plusstegnet. (oransje) og temp (blå)
upload_2021-8-28_22-26-36.png

damer, jeg blir ikke klok på kroppen og har håp, hele tiden!!

ingen vanlig syklus, dag 46 etter første dag av blødning etter SA. Har hatt 3 peak på veien og høy 16 dager på rad før jeg ikke gadd å teste mer. Startet med temping, fulgt med på hvilepuls og testet med el nå noen dager..

Hvilepulsen min ligger normalt veldig lavt: 46-55
Siden siste peak har den steget til 57-61, den har ikke vært under 55 siden sist peak.
Jeg har vært syk og hatt feber, dette synes på temp, men puls begynte å stige før, og er fortsatt høy etter at jeg ble frisk. Noen som ser noe her jeg ikke ser?
Babyplan fikk en svak strek i går, men de er kjent for skygge? Easy@home early var blenda..

Jeg har spottet brunt to ganger siden siste peak.. litt brunt blod, bare ved et ‘tørk’.. gyn sa hun så veske i livmor og at mens var på vei 17.august, men den har fortsatt ikke kommet!!!

Bilde 1 viser stigning dagen etter peak;
Vis vedlegget 364481

Bilde 2 viser puls før/etter SA (en liten topp etter SA hvor det var helg og godt i glasset ;) )

Vis vedlegget 364482

Bilde 3; siste peak, første plusstegnet. (oransje) og temp (blå)
Vis vedlegget 364483
Spennende! Oppdater oss ved neste test! *Håper for deg*

Tror jeg har hatt en skikkelig kort LH topp denne syklusen, ulikt hva det pleier å være.

Hmm.. vil jo si denne er positiv?

342EF515-1042-4FBE-8CDA-3C491FCF6350.jpeg

5 timer senere var den mye svakere. Merkelig

Back
Topp