Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjeeelp
Har bare to el tester igjen, tok i morges men har enda ikke fått peak på Premom. Når burde jeg ta de to testene jeg har igjen? Jeg må velge tidspunkt med omhu slik at jeg får med meg når «peaken» er
Ååå..vanskelig da. Kanskje på ettermiddagen og kveld i morgen? Pleier de ikke å være mer «riktige» senere på dagen? Har lest at hvis man skal «glemme» en, så er det den på morgenen.[/QUOTE
Er de tatt i kveld de to som du har lagt ved?
Ååå..vanskelig da. Kanskje på ettermiddagen og kveld i morgen? Pleier de ikke å være mer «riktige» senere på dagen? Har lest at hvis man skal «glemme» en, så er det den på morgenen.
Høres lurt ut det, prøver å ta i morgen på dagen og en igjen på kvelden! Takk for raskt svar
Men hvis du ikke har testet siden i dag tidlig,så ville jeg tatt en nå i kveld,og så en i morgen ettermiddag
Peak får du når neste test er svakere ville tatt en i morgen 12-14 tiden, og en mandag samme tid. Har den ikke begynt å synke så ville jeg kjøpt flere tester for å få med at den synker ogsåHjeeelp
Har bare to el tester igjen, tok i morges men har enda ikke fått peak på Premom. Når burde jeg ta de to testene jeg har igjen? Jeg må velge tidspunkt med omhu slik at jeg får med meg når «peaken» er
Kan det ha noe med ‘glasset’ å gjøre? Jeg ville tatt den ut av plasten og så tatt bildeTja…føler Premom sliter litt med å tolke el-testene. Kanskje det bare funker med strimmel? De tre siste bildene er av samme test-med GANSKE stor variasjon i verdi. Ikke veldig reliabelt med andre ord
Peak får du når neste test er svakere ville tatt en i morgen 12-14 tiden, og en mandag samme tid. Har den ikke begynt å synke så ville jeg kjøpt flere tester for å få med at den synker også
Kan det ha noe med ‘glasset’ å gjøre? Jeg ville tatt den ut av plasten og så tatt bilde
Men er nok veldig positiv uansett?
Veldig spennende!! Happy humping i morgen(tidlig?) hørt det er lurestja,tror nok det er glasset som gir gjenskinn og forvirrer litt! Ja,jeg tror nok jeg hadde peak i går,og dermed eggløsning i dag…hvis testene fortsetter å synke. Blir spennende å se om det er temp. økning i morgen
Tror det er lurest i dag? Hvis det er som jeg tror, at eggløsningen er i dag. La inn aksjer i forgårs også, men ikke i går. Spennende jaVeldig spennende!! Happy humping i morgen(tidlig?) hørt det er lurest
EL er ikke når du har peak, men ca 24 timer etterTror det er lurest i dag? Hvis det er som jeg tror, at eggløsningen er i dag. La inn aksjer i forgårs også, men ikke i går. Spennende ja
Spennende! Oppdater oss ved neste test! *Håper for deg*damer, jeg blir ikke klok på kroppen og har håp, hele tiden!!
ingen vanlig syklus, dag 46 etter første dag av blødning etter SA. Har hatt 3 peak på veien og høy 16 dager på rad før jeg ikke gadd å teste mer. Startet med temping, fulgt med på hvilepuls og testet med el nå noen dager..
Hvilepulsen min ligger normalt veldig lavt: 46-55
Siden siste peak har den steget til 57-61, den har ikke vært under 55 siden sist peak.
Jeg har vært syk og hatt feber, dette synes på temp, men puls begynte å stige før, og er fortsatt høy etter at jeg ble frisk. Noen som ser noe her jeg ikke ser?
Babyplan fikk en svak strek i går, men de er kjent for skygge? Easy@home early var blenda..
Jeg har spottet brunt to ganger siden siste peak.. litt brunt blod, bare ved et ‘tørk’.. gyn sa hun så veske i livmor og at mens var på vei 17.august, men den har fortsatt ikke kommet!!!
Bilde 1 viser stigning dagen etter peak;
Vis vedlegget 364481
Bilde 2 viser puls før/etter SA (en liten topp etter SA hvor det var helg og godt i glasset )
Vis vedlegget 364482
Bilde 3; siste peak, første plusstegnet. (oransje) og temp (blå)
Vis vedlegget 364483
Jeg tviler veldig på at det er noe vil bare vite!Spennende! Oppdater oss ved neste test! *Håper for deg*
EL er ikke når du har peak, men ca 24 timer etter
Ah, sorry! Trodde alle testene var samme test, så så jeg kun 28. skader ikke med flere aksjer!ja,og det ser ut til at peaken min var i gårså derfor jeg tror eggløsningen er i dag.