♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Oi, så lenge enda! Ja det kan være det som har skjedd her også! Eller så ble jeg litt stresset, for det er seriøst så mange av mine nærmeste som skal ha baby nå :rolleyes: vil også ha samtidig som de, men så vet jeg ikke om jeg noen gang blir gravid igjen siden første tok over 3 år :shifty::hilarious: og alle andre blir uplanlagt gravid eller på første forsøk:eek::D

Huff, 3 år?? Det kan ikke ha vært gøy?:sorry: Bra det gikk fint til slutt!! Krysser fingrene for at det sitter raskere denne gangen :angel7

Huff, 3 år?? Det kan ikke ha vært gøy?:sorry: Bra det gikk fint til slutt!! Krysser fingrene for at det sitter raskere denne gangen :angel7
Ja, tok så lang tid før det klaffet! Og da holdt det hele veien :Heartred alt skal være i skjønneste orden med oss begge, så ingenting som tilsier at det ikke skal gå. Jeg skal faktisk ut å kjøpe hostesaft og grapefruktjuice idag, ser ut som EL et litt forsinket! Satser på at det hjelper nå i PP6:notworthy:shy:

Jeg lurer på om noen av dere har opplevd slike nedtrykt følelse nederst på magen, som at det er noe der liksom? Jeg har følt det nesten hele dagen igår og idag, lurer på om EL er her nå:hilarious: Jeg fikk masse slim igår, og tappen kjennes mykt ut. Tempen steg idag også, og tillegg strek på testen ble litt mørkere / bredere. Har jeg virkelig EL nå eller imorgen mon tro?:pompus:

I følge gyn-undersøkelse så sa gynekologen at jeg vil få EL mellom 26-28.august ca:angelic:

Ser ut til at det nærmer seg noe her, ja!! ❤️❤️

Jeg tror og håper på at egget slapp og det var el når Premom har antatt det. Nå ser det i hvert fall ut som om testene går nedover :joyful: Smittet mannen med forkjølelse, så lite aksjelegging nå og framover :wacky:

Vedlegg

• 011C52B6-58B3-421B-8C1D-347ED48CF1FD.jpeg
    011C52B6-58B3-421B-8C1D-347ED48CF1FD.jpeg
    930,4 KB · Visninger: 70
  • A93F4E85-D61E-413B-B5C4-B8E8A67B394C.jpeg
    A93F4E85-D61E-413B-B5C4-B8E8A67B394C.jpeg
    439,5 KB · Visninger: 70
Denne runden tar jeg betakaroten, er på CD 13 og har ganske tydelig blod i utfloden, en god del egentlig. Håper ikke det er noe tull med syklusen. Skal ikke ha eggløsning før CD 22-24 en plass. Noen andre som har prøvd betakaroten her? Har det gjort noe for eggløsningen?

Forsøker meg på premom denne runden, testen legger seg under easy@home men er babyplan test, har det noe å si? De to nederste er samme test :nailbiting:
Jeg la inn feil en gang og tok nytt bilde under others og rettet og fikk da litt forskjellige verdier, var kanskje 0,15 og 0,25 så det kan være det bare var at lyset var liiiitt annerledes, så forskjellen var nok ikke så stor. Det skal nok ikke være at de tar feil mellom positiv og negativ

Ja, tok så lang tid før det klaffet! Og da holdt det hele veien :Heartred alt skal være i skjønneste orden med oss begge, så ingenting som tilsier at det ikke skal gå. Jeg skal faktisk ut å kjøpe hostesaft og grapefruktjuice idag, ser ut som EL et litt forsinket! Satser på at det hjelper nå i PP6:notworthy:shy:

Grapefruktekstrakt skal jeg også ta neste PP! Har så lite/ingen slim, og det blir ikke baby av sånt :dead: da ligger vi jo ganske så likt i løypa, jeg antar EL i dag etter litt kluss:p spennende :love7

Hei :p

Jeg var hos Medicus i dag etter 5 dager med dobbel dose Letrozol og endelig fant de en moden foliklel!! Fikk med meg Ovitrelle og skal sette den i morgen tidlig dersom det ikke blir en positiv eggløsningstest i kveld eller i morgen tidlig! Jeg håper på bedre sjangser denne runden for nå er keg så mentalt nedbrutt at alt føles tungt:(

Forsøker meg på premom denne runden, testen legger seg under easy@home men er babyplan test, har det noe å si? De to nederste er samme test :nailbiting:

Jeg la inn en på begge i dag bare for å se, 1 på Premom sin og 0.8 på others (babyplan). En positiv test ser man jo, men kanskje vanskelig å skille når peak er ved høge tester over noen dager, så kanskje greit å få lagt den inn på rett :angelic:

Hei :p

Jeg var hos Medicus i dag etter 5 dager med dobbel dose Letrozol og endelig fant de en moden foliklel!! Fikk med meg Ovitrelle og skal sette den i morgen tidlig dersom det ikke blir en positiv eggløsningstest i kveld eller i morgen tidlig! Jeg håper på bedre sjangser denne runden for nå er keg så mentalt nedbrutt at alt føles tungt:(

Så spennende!! Har aldri brukt selv, men krysser fingrene for at det er det som trengs for at det skal sitte :love7 klem!

Etter mye lesing på nett ble jeg å kjøpe Solvipect hostesaft for å teste om det øker sjansen, + grapefruktjuice! Leser på bruksanvisningen til Solvipect at man bør rådføre seg med lege før man tar den når man ammer :dead::dead::dead::dead::dead::dead: ammer bare 1 åring 1-2 ganger om dagen, og jeg tok en skje. Nå tør jeg ikke ta det likevel:dead:

Dilemma! Jeg skal i min bestevenninnes bursdag i morgen. Naturligvis blir det alkohol :rolleyes: hva tenker dere om alkohol 1 dpo? Kan egget ha vanskeligere for å bli bekruftet/fest seg hvis man drikker?

Wondergirl- 25-B1-PP1-El 23/24 - ikm 05/06.09

meldt meg inn i uke 35 og nå her.
Er 3-4 dpo nå. Og har kjent ting jeg ikke har kjent siden forrige graviditet, press fra livmor, tett nesa vart jeg og, stikk spesifikke utenom el(hvor jeg også kjenner en slags klyping derfor jeg har 2 datoer jeg og kalenderen er litt uenige) en magefølelse på klaff. Men jeg har ikke noe magefølelse på at det sitter, spesielt siden dette er pp1. Vet mange blir gravide og får mensen/tidligsa. Men føler meg gærn nå, det kan jo ikke klaffe så fort. Sist var det på 3 forsøk. Prøver å late som at jeg ikke bare tripper å venter på å teste men funker dårlig gitt. Andre med like symptomer ?/ vansker for å la være å kjenne etter ?

Dilemma! Jeg skal i min bestevenninnes bursdag i morgen. Naturligvis blir det alkohol :rolleyes: hva tenker dere om alkohol 1 dpo? Kan egget ha vanskeligere for å bli bekruftet/fest seg hvis man drikker?
Det må du kjenne på selv, men tror ikke alkohol gjør noe 1 dpo, du deler ikke blodomløp med noe så tidlig :) personlig hadde jeg tatt en drink eller to der i syklusen :)

enig i den. kos deg litt kan bli siste glass på lenge
Det må du kjenne på selv, men tror ikke alkohol gjør noe 1 dpo, du deler ikke blodomløp med noe så tidlig :) personlig hadde jeg tatt en drink eller to der i syklusen :)

Tenker det samme egentlig, men ble litt usikker på om sjansen for at egget fester seg blir mindre med alkohol innabords :wacky:

Kos deg, tenker jeg! En ting er at det ikke er sikkert det går denne gangen og en annen ting er at jeg tror ikke det tar noe skade. Leser jo at man ikke skal drikke når man prøver, men tror ikke det har noe å si. Tror det beste er å leve og ha det godt med seg selv. :)

Aner ikke, det fester seg jo ikke 1 dpo, så det tror jeg ikke har noe å si. Klarer ikke å se for meg at det skal være noe problem med befruktelsen heller.. men jeg drikker mindre nå når jeg prøver :)

Back
Topp