♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Å, så artig:happy: Vi fikk ei frøken ifjor sommer:Heartred så er ikke så lenge siden sist, skulle gjerne ventet et år til før nestemann men føler at jeg ikke tør siden det tok et år med en MA for å få til hu.
Lenge siden dere fikk første?

Slutten av 2018 her, nå har jeg hatt en MA og skulle begynt å prøve for lenge siden kjenner jeg. Så holder med deg å bare begynne:angelic::Heartred

Slutten av 2018 her, nå har jeg hatt en MA og skulle begynt å prøve for lenge siden kjenner jeg. Så holder med deg å bare begynne:angelic::Heartred
Ja vi prøver å trøste oss med at hvis det mot all formodning skulle gå raskt denne gangen så blir vi ihvertfall fortere ferdig med de første hektiske småbarnsåra:hilarious: og de vil jo få større glede av hverandre:happy: jeg hadde helt glemt all spenninga med denna prøvinga, først vente på at kroppen skulle komme igang etter p-pillene og kjente eggløsningssmerter istad så da er aksjer lagt så nå er det bare å vente på IKM da:hungover:

Trist at du også måtte igjennom en MA❤

Når man ikke klarer å dy seg, å faktisk ikke er helt sikker på hvor mange dpo man er:laughing002
Minst 4 iallefall:confused005
20210826_222349.jpg

Jeg har det likt!! Hadde «peak» først på søndag med 0,9, trodde jeg mistet toppen da jeg ikke testet dagen før. Så sank den til 0,2, og til morgenen i dag testet jeg for morro og fikk peak på 1,3, ligger på 0,8 nå. Ikke testet dagene i mellom selvfølgelig, meeen har også vært forkjøla:wideyed:

Kanskje forkjølelse kan spille inn…? Tiden vil vise om vi traff og det klaffet, er jo lov å håpe! Hihi ❤️

Hmm! Vet ikke helt hva jeg ville tenkt som el-dagen da ifølge dine tester, hva tenker du selv? :)

Jeg er fryktelig usikker! Har kjent lignende el-smerter som jeg gjorde i går i dag, men så ble den jo lavere utover dagen. Tenker jeg får fortsette å teste i morgen, så får vi se :)

Å, så artig:happy: Vi fikk ei frøken ifjor sommer:Heartred så er ikke så lenge siden sist, skulle gjerne ventet et år til før nestemann men føler at jeg ikke tør siden det tok et år med en MA for å få til hu.
Lenge siden dere fikk første?

Vi fikk første i 2015. Var prematur,så det har tatt lang tid for oss å tørre å prøve igjen..nå er vi i gang,og det er både skummelt,spennende og fint på en gang:shy:. Skjønner dere kaster dere på runde to nå da..og det er jo veldig mange med to tette, og mange fordeler med det:happy:

Det er kjipt når det blir sånn-man vil jo gjerne benytte seg av alle muligheter man har, men tror vi alle har opplevd det, om det er noen trøst:Heartbigred. Får krysse fingrene for at tirsdagen holdt, eller at dere fikk lagt inn aksjer i dag:love7

El i morgen, og mannen virker lite gira på å legge inn aksjer i dag og.. blir litt motløs. Vet at det er første pp og vi ble enige om å ta det som det kommer, men litt frustrerende at han ikke gidder å prøve en gang. Hadde sex på tirsdag, som da blir 3 dager før el, spørs vel om det holder :shifty:

Det er kjipt når det blir sånn-man vil jo gjerne benytte seg av alle muligheter man har, men tror vi alle har opplevd det, om det er noen trøst:Heartbigred. Får krysse fingrene for at tirsdagen holdt, eller at dere fikk lagt inn aksjer i dag:love7

Tror dere el er i dag? Fikk liksom ikke skikkelig positiv test føler jeg, men monitoren min mener det er i dag..

Vedlegg

• Screenshot_20210827-063741_Premom.jpg
    Screenshot_20210827-063741_Premom.jpg
    619,1 KB · Visninger: 75
Ifølge mens appene og premon er el rett rundt hjørnet. Første runden jeg tester nå . Og testene stemmer ikke med app. Tipper el er senere i syklus enn først antatt :happy: erfaringer med clear blue digital el tester?

Vi fikk første i 2015. Var prematur,så det har tatt lang tid for oss å tørre å prøve igjen..nå er vi i gang,og det er både skummelt,spennende og fint på en gang:shy:. Skjønner dere kaster dere på runde to nå da..og det er jo veldig mange med to tette, og mange fordeler med det:happy:
Ja det skjønner jeg godt, jeg har egentlig ikke lyst til å prøve enda på en måte for hadde en traumatisk fødsel og var kjempedårlig i flere måneder etterpå. Men fant ut at det er viktigere for meg at hu ikke er enebarn så da er det bare å hoppe i det.
Jeg hadde ei venninne før som hadde en lillesøster som var 2år yngre, og så at de hadde et veldig godt bånd. Så blir det to tette så får jeg trøste meg med det:happy:

Tror dere el er i dag? Fikk liksom ikke skikkelig positiv test føler jeg, men monitoren min mener det er i dag..
Kan hende at EL toppen var imellom de to sterkeste testene der, så ville gått ut ifra at den er idag. Men ville fortsatt å teste bare for å se om den synker enda mer:happy:

Jeg har trodd jeg har hatt tidlig/sen EL, men viser seg nå at det har vært vaksina som har utsatt den med rundt 1 uke etter hver dose :rolleyes:
Oi, så lenge enda! Ja det kan være det som har skjedd her også! Eller så ble jeg litt stresset, for det er seriøst så mange av mine nærmeste som skal ha baby nå :rolleyes: vil også ha samtidig som de, men så vet jeg ikke om jeg noen gang blir gravid igjen siden første tok over 3 år :shifty::hilarious: og alle andre blir uplanlagt gravid eller på første forsøk:eek::D

Last edited:
Woohoo, fikk plutselig muligheten til å ta dose2 av vaksina i går kveld i stedet for neste uke :D:D Nå bare håper jeg at EL ikke blir forsinket av det :wacky:

Jeg lurer på om noen av dere har opplevd slike nedtrykt følelse nederst på magen, som at det er noe der liksom? Jeg har følt det nesten hele dagen igår og idag, lurer på om EL er her nå:hilarious: Jeg fikk masse slim igår, og tappen kjennes mykt ut. Tempen steg idag også, og tillegg strek på testen ble litt mørkere / bredere. Har jeg virkelig EL nå eller imorgen mon tro?:pompus:

I følge gyn-undersøkelse så sa gynekologen at jeg vil få EL mellom 26-28.august ca:angelic:

Vedlegg

• 0E806BB9-0BDB-41D7-86F9-1ED08573583B.jpeg
    0E806BB9-0BDB-41D7-86F9-1ED08573583B.jpeg
    996,8 KB · Visninger: 60
  • 19A39EC6-07C4-4F43-A6E9-183D57A14A7B.jpeg
    19A39EC6-07C4-4F43-A6E9-183D57A14A7B.jpeg
    572,2 KB · Visninger: 61
  • 0235C134-0956-471F-A00C-F32B63FB12BC.jpeg
    0235C134-0956-471F-A00C-F32B63FB12BC.jpeg
    936,9 KB · Visninger: 63
Forsøker meg på premom denne runden, testen legger seg under easy@home men er babyplan test, har det noe å si? De to nederste er samme test :nailbiting:

Vedlegg

• Screenshot_20210827-101227_Premom.jpg
    Screenshot_20210827-101227_Premom.jpg
    214,6 KB · Visninger: 70
Forsøker meg på premom denne runden, testen legger seg under easy@home men er babyplan test, har det noe å si? De to nederste er samme test :nailbiting:
Du burde legge de i «Other» da de egner seg til sitt eget easy-testene.:p

Back
Topp