♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Aaah, blir gal.. hvordan ser dere forskjell på el slim og ‘aksjer’ :banghead: :bag:

helt myk tapp, litt smerter på venstre side, slim (helt blankt og ‘strekkbart’), har bare de dårlige el testene fra babyplan og de slår ut med 0,43.. :eek:

Men el slim eller aksjer fra i går som lager slim?o_O
Eneste måten jeg merker forskjell er at aksjene gjerne forsvinner helt etter noen timer, Blir tørt igjenn. mens under el er det veldig glatt hele døgnet hver dag

Aaah, blir gal.. hvordan ser dere forskjell på el slim og ‘aksjer’ :banghead: :bag:

helt myk tapp, litt smerter på venstre side, slim (helt blankt og ‘strekkbart’), har bare de dårlige el testene fra babyplan og de slår ut med 0,43.. :eek:

Men el slim eller aksjer fra i går som lager slim?o_O
Det har jeg også tenkt på! Både i Clue-appen og Premom-appen kan man legge inn opplysninger om utfloden, og jeg vet aldri hva jeg skal legge inn dagen etter sex! Jeg vet jo at det normalt den dagen ville vært «creamy», men så blir det jo mer «egg white» pga. samleie dagen før. Så føler det blir litt feil uansett hva jeg legger inn:dance018

Hiver meg på her, da jeg åpenbart ikke har kontroll på syklusen enda etter MA i begynnelsen av juli. Trodde jeg har hatt eggløsning allerede x2 denne syklusen, haha:dance018 Men nå ser det ut som det er stigning igjen:bored: Hjelp til å tolke? Er sent i syklusen (CD 22) og forrige mnd fikk jeg så godt som positiv test på CD 17. kan det variere så mye etter MA?:banghead:

Vedlegg

• 3776C82F-840F-4044-A405-DA4D8B5257AD.png
    3776C82F-840F-4044-A405-DA4D8B5257AD.png
    3,1 MB · Visninger: 80
Jeg har fått time til dose 2, noen dager før IKM.. da kan jeg potensielt være gravid, hva tenker dere? Hadde dere tatt vaksinen da? :wideyed:

Dette er en vanskelig avgjørelse :wideyed: Jeg har fått time til dose 2 02 september og det er veeeldig tidlig i dpo land… aner ikke hva jeg skal gjøre :yuck:

Dette er en vanskelig avgjørelse :wideyed: Jeg har fått time til dose 2 02 september og det er veeeldig tidlig i dpo land… aner ikke hva jeg skal gjøre :yuck:
Jeg kjenner ei som tok vaksina tidlig i DPO-land (uten å vite det, siden de ikke prøvde), og foreløpig har det gått fint. ca. 8 uker nå.
Men hvis du er bekymret, så kan du jo prøve å ringe inn og få timen flyttet til litt senere, etter eventuell IKM? :)

Nå blir jeg helt forvirret her… Ifølge Premom hadde jeg eggløsning i går. Hadde bare lave el-tester i går. Tok nå dagens første, og den ble «høy». Kan det være at egget ikke har sluppet, eller kan den av og til bare være litt høy etter el…? Blir helt forvirret av disse greiene :arghh::oops::rolleyes:

Vedlegg

• 71A6CEC9-D3D2-406C-BFBA-A3EC5AE44803.jpeg
    71A6CEC9-D3D2-406C-BFBA-A3EC5AE44803.jpeg
    829,3 KB · Visninger: 75
  • 0CB5169A-A2A7-4A61-B22D-8A37E1ECAACA.jpeg
    0CB5169A-A2A7-4A61-B22D-8A37E1ECAACA.jpeg
    422,1 KB · Visninger: 78
Nå blir jeg helt forvirret her… Ifølge Premom hadde jeg eggløsning i går. Hadde bare lave el-tester i går. Tok nå dagens første, og den ble «høy». Kan det være at egget ikke har sluppet, eller kan den av og til bare være litt høy etter el…? Blir helt forvirret av disse greiene :arghh::oops::rolleyes:
Hmm, jeg har ikke peiling. Men kanskje du bare skal fortsette å ta tester og se hva som skjer.

Kan jo være egget ikke slapp på første LH-topp, du får fortsette å teste og se hva som skjer?
Hadde peak i går selv, så svakere tester og så høy igjen i morges :scratch så jeg må også bare fortsette å teste :joyful:

Kan jo være egget ikke slapp på første LH-topp, du får fortsette å teste og se hva som skjer?
Hadde peak i går selv, så svakere tester og så høy igjen i morges :scratch så jeg må også bare fortsette å teste :joyful:

Ja, ikke opplevd dette før. Men har vært relativt forkjølet de siste dagene, og ikke helt i form. Kanskje det er grunnen? Ja, vi får bare fortsette å teste! :joyful:

Ja, ikke opplevd dette før. Men har vært relativt forkjølet de siste dagene, og ikke helt i form. Kanskje det er grunnen? Ja, vi får bare fortsette å teste! :joyful:
Tja kanskje det? Synes syklustracking er ganske spennende, samtidig som det er frustrerende å forstå seg på :joyful:

Tja kanskje det? Synes syklustracking er ganske spennende, samtidig som det er frustrerende å forstå seg på :joyful:

Haha, jeg kunne ikke vært mer enig!! Tok nylig den neste el-testen for dagen, og her er resultatet på den… haha. Til å bli helt tullerusk av :wacky:

Vedlegg

• 95791716-AB19-43ED-A1BC-63E8B727A43A.jpeg
    95791716-AB19-43ED-A1BC-63E8B727A43A.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 72
Haha, jeg kunne ikke vært mer enig!! Tok nylig den neste el-testen for dagen, og her er resultatet på den… haha. Til å bli helt tullerusk av :wacky:
Mine gikk veldig opp og ned. Men det var pga at jeg mistet.. LH verdien holder seg høy, er visst vanlig sa gyn
upload_2021-8-26_17-7-10.png

Jeg har det likt!! Hadde «peak» først på søndag med 0,9, trodde jeg mistet toppen da jeg ikke testet dagen før. Så sank den til 0,2, og til morgenen i dag testet jeg for morro og fikk peak på 1,3, ligger på 0,8 nå. Ikke testet dagene i mellom selvfølgelig, meeen har også vært forkjøla:wideyed:

Hmm! Vet ikke helt hva jeg ville tenkt som el-dagen da ifølge dine tester, hva tenker du selv? :)

Melder meg inn her :happy:

Førstegangsmamma2021 - 36 - PP3 - EL 25.08 - IKM 08.09

Klarer dessverre ikke være så veldig aktiv her inne, men uansett artig å følge med. Satser på at det blir mange spirer her inne :dummy::dummy1:

El i morgen, og mannen virker lite gira på å legge inn aksjer i dag og.. blir litt motløs. Vet at det er første pp og vi ble enige om å ta det som det kommer, men litt frustrerende at han ikke gidder å prøve en gang. Hadde sex på tirsdag, som da blir 3 dager før el, spørs vel om det holder :shifty:

Dette ser dårlig ut…. Lurer på om koronavaksinen forrige uke har gjort noe med syklusen o_O normalt er EL i dag, i morgen eller lørdag….

3D4D5763-4664-4EDF-9197-3342FB9A7B5E.jpeg

Velkommen!:) Spennende! Ser vi er på samme alder, og prøver på nr to begge to. Jeg er også spent på hvor lang tid det tar nå, nå som alderen ikke er like "med meg", som sist. Når fikk du ditt første barn?
Å, så artig:happy: Vi fikk ei frøken ifjor sommer:Heartred så er ikke så lenge siden sist, skulle gjerne ventet et år til før nestemann men føler at jeg ikke tør siden det tok et år med en MA for å få til hu.
Lenge siden dere fikk første?

Back
Topp