♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Hei, jeg hadde BO (uke 7+4) og tok medisinsk abort den 31.07.21, kjente på menssmerter 19-21.08 (blødde fortsatt litt da) og nå igjen 21-24.08. Aner ikke når min IKM er og om jeg hadde eggløsning før vi hadde sex igjen, men gøy å følge med dere :happy:
Så trist at du mistet :( Bare å være med hvis du vil det? Hvis du hadde mens nå 21.-24, så kan du jo bare ta utgangspunkt i de datoene? :)

Aaah, blir gal.. hvordan ser dere forskjell på el slim og ‘aksjer’ :banghead: :bag:

helt myk tapp, litt smerter på venstre side, slim (helt blankt og ‘strekkbart’), har bare de dårlige el testene fra babyplan og de slår ut med 0,43.. :eek:

Men el slim eller aksjer fra i går som lager slim?o_O

Aaah, blir gal.. hvordan ser dere forskjell på el slim og ‘aksjer’ :banghead: :bag:

helt myk tapp, litt smerter på venstre side, slim (helt blankt og ‘strekkbart’), har bare de dårlige el testene fra babyplan og de slår ut med 0,43.. :eek:

Men el slim eller aksjer fra i går som lager slim?o_O

Åh, den evige vurderingen om det er el-slim eller fra aksjene… jeg har kjent på akkurat det samme de siste dagene! :shifty:;)

Så trist at du mistet :( Bare å være med hvis du vil det? Hvis du hadde mens nå 21.-24, så kan du jo bare ta utgangspunkt i de datoene? :)

Oi dårlig forklart, ikke mens bare smerter, aner ikke om en av de gangene har vert eggløsning, ingen mens til nå :confused::happy:

Hei! Melder meg inn her, jeg:
Hæppi - 27 - PP5 - B1 - EL 25.08 - IKM 10.09

Ifølge Premom er det i dag jeg har eggløsning, men blir jammen aldri klok på det der. Min andre app sier eggløsning fredag… Hva tenker dere om testene? Kjenner igjen litt el-smerter i dag. Fikk ikke lagt inn aksjer i går, men håper på at vi får lagt inn noen i kveld… ;)

Vedlegg

• F5917ACB-24A2-4580-89F1-B9AFC7108C52.jpeg
    F5917ACB-24A2-4580-89F1-B9AFC7108C52.jpeg
    553,6 KB · Visninger: 90
  • 31680883-C944-4FF9-ACD7-3DF48A7ABACC.jpeg
    31680883-C944-4FF9-ACD7-3DF48A7ABACC.jpeg
    402,9 KB · Visninger: 80
Heisann. Da er vi igang med prøving på nr 2, spent på hvor lang tid det tar denne gangen.

Lily2019 - 36 - PP1 - B2 - EL 26.8 - IKM ca 09.9

Håper på mange positive graviditetstester her etterhvert:)

Hei! Melder meg inn her, jeg:
Hæppi - 27 - PP5 - B1 - EL 25.08 - IKM 10.09

Ifølge Premom er det i dag jeg har eggløsning, men blir jammen aldri klok på det der. Min andre app sier eggløsning fredag… Hva tenker dere om testene? Kjenner igjen litt el-smerter i dag. Fikk ikke lagt inn aksjer i går, men håper på at vi får lagt inn noen i kveld… ;)
Ser helt klart ut som din andre app tar feil, fine tester!! Velkommen hit, good humping ;)

Heisann. Da er vi igang med prøving på nr 2, spent på hvor lang tid det tar denne gangen.

Lily2019 - 36 - PP1 - B2 - EL 26.8 - IKM ca 09.9

Håper på mange positive graviditetstester her etterhvert:)

Velkommen!:) Spennende! Ser vi er på samme alder, og prøver på nr to begge to. Jeg er også spent på hvor lang tid det tar nå, nå som alderen ikke er like "med meg", som sist. Når fikk du ditt første barn?

Fikk litt sjokk av morgenens el-test (ja, tester på morgenurin :)), hadde ikke regnet med å få positiv på enda et par dager (har lagt inn estimert el fra premom her i IKM-gruppa, men pleier aldri å stemme helt)Vis vedlegget 364144
(La ikke inn gårdagens fordi den var så svak at den neppe hadde fått noe utslag)

det som er «rart» er at jeg ikke har el-smerter :p har alltid el-smerter ved positive el-tester. Tok første vaksinedose fredag for snart 2 uker siden, kan jo være det gjør en forskjell :) håper egget slipper da tross ingen el-smerter - man blir jo litt bekymret når ting ikke følger det som er normalt :p

Wow! Det var en brå økning ja!:woot:. Har alltid lurt på det-om det er sånn at man alltid vil se en gradvis stigning, eller om det kan for noen kan være svake streker, og sån plutselig positiv. Jeg er ikke en veldig erfaren tester, men hos meg virker det som at det stiger jevnt og trutt oppover xsmile9

Wow! Det var en brå økning ja!:woot:. Har alltid lurt på det-om det er sånn at man alltid vil se en gradvis stigning, eller om det kan for noen kan være svake streker, og sån plutselig positiv. Jeg er ikke en veldig erfaren tester, men hos meg virker det som at det stiger jevnt og trutt oppover xsmile9
Det er ganske individuelt tror jeg, hos meg pleier det å øke brått, men ikke såå brått :joyful: eller, har opplevd å få 0,2 om morgenen og langt over 1.0 om ettermiddagen, men det er som sagt forskjell fra person til person og sikkert fra syklus til syklus :)

Hva tror dere? Positiv senere i kveld eller i morgen? La inn aksjer i går, men tror ikke samboer orker i dag :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20210825-174450_Premom.jpg
    Screenshot_20210825-174450_Premom.jpg
    128,8 KB · Visninger: 81
Så gøy å følge med på dere :) Håper å se mange positive graviditetstester neste ukene :hello2

Her er mine el tester til nå, el skal være på lørdag :rolleyes:

Vedlegg

• 3C67EB72-9A94-4D81-BA3A-CD5230AA0399.png
    3C67EB72-9A94-4D81-BA3A-CD5230AA0399.png
    1,9 MB · Visninger: 72
Når det står i pakningsvedlegget for EL tester at den skap være i urin i MINST 15 sekunder…. Betyr det at den kan være lenger?? o_Oo_Oo_O

Back
Topp