Er det bare jeg som sniker i terminforumet mens jeg håper på at dette et måneden jeg blir gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke gjort det hittil, men kanskje jeg begynner å gjøre det nå som du har gitt meg ideenEr det bare jeg som sniker i terminforumet mens jeg håper på at dette et måneden jeg blir gravid?
Er det bare jeg som sniker i terminforumet mens jeg håper på at dette et måneden jeg blir gravid?
Åjada og nå sniker jeg til og med i IKM gruppa jeg tilhører egentlig uke 35Er det bare jeg som sniker i terminforumet mens jeg håper på at dette et måneden jeg blir gravid?
Hei dere!
Tror jeg bare skal roe ned el-testingen nå, og bare krysse fingrene for at el var rundt der Premom forespeilet… har bare aldri fått en slik variasjon. Er det normalt at lh-nivået går litt opp og ned? Håper bare at el har vært
1 DPO i dag, nå er det bare å vente til ca 8 DPO. Da starter testingen
Lurer på om alle her i denne gruppen gjør noe spesielt slik at spiren klorer seg fast? Jeg tar omega 3, vit. D, Folat.
Har kjøpt meg en ananas og delt den i 5. Skal tas 1dpo til 5 dpo. Har hørt kjernen inni ananasen inneholder enzymet bromelain som virker positivt på befruktning.
Har forsåvidt prøvd «alt» uten hell, så har gitt litt opp de kjerringrådene. Synes grapefruktjuice og solvipect hostesaft gir litt mer el-slim eneste. Ananas har jeg også prøve mange PPer uten hell, men det er jo sunt og godt så skader jo på ingen måte1 DPO i dag, nå er det bare å vente til ca 8 DPO. Da starter testingen
Lurer på om alle her i denne gruppen gjør noe spesielt slik at spiren klorer seg fast? Jeg tar omega 3, vit. D, Folat.
Har kjøpt meg en ananas og delt den i 5. Skal tas 1dpo til 5 dpo. Har hørt kjernen inni ananasen inneholder enzymet bromelain som virker positivt på befruktning.
Sniker i alt av tråder som finnesEr det bare jeg som sniker i terminforumet mens jeg håper på at dette et måneden jeg blir gravid?
1 DPO i dag, nå er det bare å vente til ca 8 DPO. Da starter testingen
Frustrerende når det hopper opp og ned sånn. Jeg er ingen ekspert,så ikke lett å si. Er deg temp.kurven din som vises på det andre bildet? Hvis det er sånn at man får 3 dager med høyere gjennomsnittstemperatur enn gjennomsnittet for de foregående 6, så kan man anta at eggløsningen har vært
Nei, det er tydeligvis lh-stigningen, hehe! Blir ikke helt klok gitt har ikke tempet, nei. Kanskje jeg må prøve det neste måned!
Du vet du er pessimist, når du mister håpet på 2dpo fordi du kjenner murringer slik som sist (når det ikke klaffet)