♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Er det bare jeg som sniker i terminforumet mens jeg håper på at dette et måneden jeg blir gravid?:rolleyes:

Hiver meg inn her jeg :D
Trondheimsjenta - 25 år - PP 3/4 - B1 - EL ca 3/9 - IKM ca 17/9

CD7 i dag, og testingen for EL begynner i morgen. Har ganske god tro denne pp’en uten at jeg vet hvorfor :p

Endelig er jakten etter el startet:) Lykke til alle sammen:Heartred Håper å se masse masse positive tester her om en stund!

Vedlegg

• D41A4C65-55F8-497F-83BB-9A3D7358DD1D.jpeg
    D41A4C65-55F8-497F-83BB-9A3D7358DD1D.jpeg
    23,1 KB · Visninger: 58
Hei dere! :)

Tror jeg bare skal roe ned el-testingen nå, og bare krysse fingrene for at el var rundt der Premom forespeilet… har bare aldri fått en slik variasjon. Er det normalt at lh-nivået går litt opp og ned? Håper bare at el har vært :bored::angelic:

Vedlegg

• A3316073-43B2-45F9-B30F-F9DF48DBAB86.jpeg
    A3316073-43B2-45F9-B30F-F9DF48DBAB86.jpeg
    446,5 KB · Visninger: 60
  • 3B7F3B0F-F7F3-4091-9D65-7B28046402BD.jpeg
    3B7F3B0F-F7F3-4091-9D65-7B28046402BD.jpeg
    284 KB · Visninger: 66
  • 5CEFF040-A024-4591-A819-BA11EB2B3C81.png
    5CEFF040-A024-4591-A819-BA11EB2B3C81.png
    635,7 KB · Visninger: 65
Hei dere! :)

Tror jeg bare skal roe ned el-testingen nå, og bare krysse fingrene for at el var rundt der Premom forespeilet… har bare aldri fått en slik variasjon. Er det normalt at lh-nivået går litt opp og ned? Håper bare at el har vært :bored::angelic:

Frustrerende når det hopper opp og ned sånn. Jeg er ingen ekspert,så ikke lett å si. Er deg temp.kurven din som vises på det andre bildet? Hvis det er sånn at man får 3 dager med høyere gjennomsnittstemperatur enn gjennomsnittet for de foregående 6, så kan man anta at eggløsningen har vært;)

1 DPO i dag, nå er det bare å vente til ca 8 DPO. Da starter testingen :angelic:
Lurer på om alle her i denne gruppen gjør noe spesielt slik at spiren klorer seg fast? Jeg tar omega 3, vit. D, Folat.
Har kjøpt meg en ananas og delt den i 5. Skal tas 1dpo til 5 dpo. Har hørt kjernen inni ananasen inneholder enzymet bromelain som virker positivt på befruktning.

Vedlegg

• Screenshot_20210829-175629_FF App.jpg
    Screenshot_20210829-175629_FF App.jpg
    272,2 KB · Visninger: 47
  • df79e8a3-7f9b-44f8-a7b5-9574ad000267.jpg
    df79e8a3-7f9b-44f8-a7b5-9574ad000267.jpg
    261,2 KB · Visninger: 50
1 DPO i dag, nå er det bare å vente til ca 8 DPO. Da starter testingen :angelic:
Lurer på om alle her i denne gruppen gjør noe spesielt slik at spiren klorer seg fast? Jeg tar omega 3, vit. D, Folat.
Har kjøpt meg en ananas og delt den i 5. Skal tas 1dpo til 5 dpo. Har hørt kjernen inni ananasen inneholder enzymet bromelain som virker positivt på befruktning.

Jeg er også 1 dpo i dag :D Jeg har også kjøpt ananas som jeg spiser på, og før EL spiste jeg grapefrukt og drakk grapefruktjuice. Tror det skulle øke mengden el-slim eller noe sånt. Ellers tar jeg folsyre, og prøver å få en del dagslys og aktivitet i løpet av dagen.

Har forsåvidt prøvd «alt» uten hell, så har gitt litt opp de kjerringrådene. Synes grapefruktjuice og solvipect hostesaft gir litt mer el-slim eneste. Ananas har jeg også prøve mange PPer uten hell, men det er jo sunt og godt så skader jo på ingen måte :)
Eneste jeg gjør er å drikke rooibos-te før el, skal visst gjøre forholdene i livmor optimale. Drikker det fordi jeg synes det er godt og fordi det skal visst inneholde mye antioksidanter :)

Da begynner de lange to ukene:banghead::). Tror jeg kan være 1dpo i dag jeg også. Mine tester har ikke sunket fint som dine,men den sterkeste var i forgårs iallfall. Så får vi se hvordan tempen utvikler seg-om jeg hadde da eller ikke;). Jeg tar kostholdstilskudd for prøvere/gravide. Ellers er jeg ganske mye i aktivitet. Tok en slump med hostesaft i går-mest fordi forrige spire satt på første forsøk da jeg gjorde det sist:smiley-bounce012. Ellers lever jeg som normalt.

Håper på mange spirer her inne om noen uker:Heartbigred:love7

Frustrerende når det hopper opp og ned sånn. Jeg er ingen ekspert,så ikke lett å si. Er deg temp.kurven din som vises på det andre bildet? Hvis det er sånn at man får 3 dager med høyere gjennomsnittstemperatur enn gjennomsnittet for de foregående 6, så kan man anta at eggløsningen har vært;)

Nei, det er tydeligvis lh-stigningen, hehe! Blir ikke helt klok gitt ;) har ikke tempet, nei. Kanskje jeg må prøve det neste måned!

o_Oo_Oo_O:rolleyes:o_O
Nei, det er tydeligvis lh-stigningen, hehe! Blir ikke helt klok gitt ;) har ikke tempet, nei. Kanskje jeg må prøve det neste måned!

Aha..jeg liker temping,for det er det eneste «sikre» tegnet på at man faktisk har hatt eggløsning. Selv om man da ikke finner det ut før etterpå,så får man en bekreftelse på at eggløsningen har funnet sted. :)

Mine tester er forresten også helt merkelige,og Premom er forvirret i tolkningen,men den som ser mest positiv ut når jeg ser på den,er den det står 1,32 på. Så antar at jeg hadde eggløsning i går. Ellers kan jeg ha hatt det dagen før,for da fikk jeg ikke testet

Vedlegg

• 5920022F-9BF2-4ED6-88E8-3F73CBCBBACE.png
    5920022F-9BF2-4ED6-88E8-3F73CBCBBACE.png
    2 MB · Visninger: 48
Last edited:
Du vet du er pessimist, når du mister håpet på 2dpo fordi du kjenner murringer slik som sist (når det ikke klaffet) :hilarious:

3 dpo og akkurat fått ny jobb. Så nå tror jeg ikke nedturen hadde vært så stor om det ikke skulle klaffe denne pp’en:facepalm: men det er kanskje typisk at det da plutselig sitter :confused: time will tell..

Back
Topp