♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Ser så mange her «bare» legger inn aksjer et par ganger, er det også trygt? Her har vi hoppet i høyet hver dag siden Flo viser lav sjanse for å bli gravid :eek: Det begynner å bli slitsomt haha :p:p

da vi ble gravid med 1 mann. Hadde vi lagt inn aksjer 1 gang. Pga omgangssyke når el var. Vi trodde vi hadde misset vinduer. Så lenge det klaffer holder det med 1. men flere aksjer større sjanser i guess

Babykakadue - 38 - PP1- B1 - EL 03.09 - IKM 15.09

Etter en SA er jeg litt usikker på EL, men ifølge 3 apper er eggløsning den 3 :happy:

Last edited:
Skjønner godt at det blir slitsomt! :p Da jeg ble gravid med ettåringen ble det aksjer 8. juli og 11. juli, og 11. juli hadde jeg positiv el-test - så det kan absolutt funke, det og ;)

Denne gangen har vi kun fått lagt inn aksjer samme dag som el-testene «peaka» i Premom, men jeg er likevel full av håp og forventning :hilarious: Det som gjelder er å treffe det mest fruktbare tidspunktet, tenker jeg. Det er jo større sannsynlighet for det om man ligger hver dag, men aktiv el-testing hjelper jo ofte også en del, tenker jeg☺️

ikke sant, det gjelder bare å være kjent med sin egen syklus ☺️ Hvertfall en stor fordel! Jeg tok ut spiral i juni og lærer meg å kjenne den enda, er ikke sikkert vi hadde lagt inn så mange aksjer om jeg hadde en skikkelig stabil syklus :p men nå hadde jeg peak i går så vi skal være «safe» sånn sett, har ikke misset el denne mnd! Blir spennende å se om det blir baby på oss :wideyed::happy:

da vi ble gravid med 1 mann. Hadde vi lagt inn aksjer 1 gang. Pga omgangssyke når el var. Vi trodde vi hadde misset vinduer. Så lenge det klaffer holder det med 1. men flere aksjer større sjanser i guess

Det er sant, kan vel ikke være bare negativt å legge inn for mange aksjer! Selv om jeg har hørt at sædkvaliteten blir bedre om man har sex annenhver dag eller noe? :wacky:

Eggløsningstestene ser sånn her ut, men gynekologen kunne ikke se at jeg hadde hatt eggløsning. Og det tror jeg stemmer... Bare sånn at flere ser tester hvor kroppen prøver, men det skjer ikke noe. Lurer på om den der vaksinen og feberen ødela alt, men det går fint. Bedre å være fullvaksinert før en graviditet. Så har jeg fått både Femar og Lutinus, så vi krysser fingrene for neste syklus! :)

Har du hatt el smerter da? :happy:

Har ikke veldig tro på denne pp føler jeg, i og med at alt ble surro_O
Ifølge appene var el enten 22 eller 23, men hadde akkurat nok eltester til å få en positiv, å fikk ikke testet før 2 dager etter (med et annet merke).
Da var den veldig negativ. Så aner ikke når den ble negativ:confused005

La inn aksjer 4/5 dager før å 2/3 dager før appene mener el har funnet sted. Men har ikke hatt de samme symptomene på el som jeg pleier. Så jeg aner virkelig ingenting:banghead:

Så idag er jeg muligens enten 7 eller 8 dpo, å tok en blenda 25mlu test i ettermiddag:bag: Nå er jeg tom for tester, men føler på meg at dette ikke gikk, så aner ikke om jeg i det heletatt skal gidde å investere i fler, eller bare la det gå til ikm.
Når en det er:confused013:laughing002

Vedlegg

• 20210830_181523.jpg
    20210830_181523.jpg
    351,9 KB · Visninger: 50
Ifølge appene var el enten 22 eller 23, men hadde akkurat nok eltester til å få en positiv, å fikk ikke testet før 2 dager etter (med et annet merke).

La inn aksjer 4/5 dager før å 2/3 dager før appene mener el har funnet sted. Men har ikke hatt de samme symptomene på el som jeg pleier. Så jeg aner virkelig ingenting:banghead:

Så idag er jeg muligens enten 7 eller 8 dpo, å tok en blenda 25mlu test i ettermiddag:bag: Nå er jeg tom for tester, men føler på meg at dette ikke gikk, så aner ikke om jeg i det heletatt skal gidde å investere i fler, eller bare la det gå til ikm.

Ikke mist håpet kjære deg, det er jo fortsatt tid ❤️ Ved min forrige graviditet fikk jeg blenda frem til 10/11 dpo! Ville kjøpt meg flere tester om jeg hadde vært deg :D:happy119

Veldig få får positive 25mlU tester 8 dpo.. Kaaaaanskje på en tidligtest, men vil tro at du må minst opp i 10-11 dpo :)

Ikke mist håpet kjære deg, det er jo fortsatt tid ❤️ Ved min forrige graviditet fikk jeg blenda frem til 10/11 dpo! Ville kjøpt meg flere tester om jeg hadde vært deg :D:happy119

Får se om jeg får tilbake håpet til imorra:banghead: Jeg aner jo ikke om El i det heletatt har vært:confused005

Med minstemann fikk jeg definitiv positiv test 8-9dpo, så det er vel det jeg henger meg opp i:hilarious:

Babykakadue - 38 - PP1- B1 - EL 03.09 - IKM 15.09

Etter en SA er jeg litt usikker på EL, men ifølge 3 apper er eggløsning den 3 :happy:
Velkommen! Så trist at du mistet, venter på normal syklus og ikke minst mens etter SA i midten av juli. Så vi er flere med usikker EL her :)

Ser så mange her «bare» legger inn aksjer et par ganger, er det også trygt? Her har vi hoppet i høyet hver dag siden Flo viser lav sjanse for å bli gravid :eek: Det begynner å bli slitsomt haha :p:p
Vi hadde hver dag en lang periode da jeg hadde ‘el’ annenhver dag. Ble faktisk litt slitsomt, hadde jeg(vi) aldri trodd. 14 dager på rad :smiley-angelic006 Men nå tenker jeg annenhver dag (ikke bare under el), mannen tenker fortsatt hver:cool14:knegg: Ser ikke el på lenge uansett, tror jeg..

Får se om jeg får tilbake håpet til imorra:banghead: Jeg aner jo ikke om El i det heletatt har vært:confused005

Med minstemann fikk jeg definitiv positiv test 8-9dpo, så det er vel det jeg henger meg opp i:hilarious:

Skjønner godt at du tenker sånn, kommer sikkert til å tenke sånn selv, noen dager fram i dpo-land! Men, som de sier, alle svangerskap er forskjellige :) Så det kan like gjerne være at du tester positivt seinere denne gangen! Frustrerende å ikke vite om du har hatt EL, da :(

51148913-429D-4960-A4EB-B94EC85B3B1A.jpeg

Jakten på EL er igang. Første syklus gav jeg opp, andre syklus var jeg på teltferie, men nå skal jeg prøve å finne den!

Ah, jeg føler skikkelig på presset om å bli gravid asap. Jeg har nemlig havnet i den situasjonen at jeg har overtatt stillingen til kollegaen min som er i permisjon, midlertidig frem til 25/7. Den stillingen fulgte også med en ganske feit lønnsøkning. Men fra 25/7 neste år går jeg tilbake til min stilling, og dermed ned i lønn igjen. Dvs at jeg MÅ gå ut i perm før denne datoen så jeg kan beholde den fine lønnen i permisjonstiden min, og det stresser meg skikkelig, jeg vet det et midlertidig, men ekstra penger i permisjonen hadde kommer så ufattelig godt med. STRESSA :rolleyes: Har egentlig bare 2 pper til på meg, og det tviler jeg på at holder men. o_O

Ah, jeg føler skikkelig på presset om å bli gravid asap. Jeg har nemlig havnet i den situasjonen at jeg har overtatt stillingen til kollegaen min som er i permisjon, midlertidig frem til 25/7. Den stillingen fulgte også med en ganske feit lønnsøkning. Men fra 25/7 neste år går jeg tilbake til min stilling, og dermed ned i lønn igjen. Dvs at jeg MÅ gå ut i perm før denne datoen så jeg kan beholde den fine lønnen i permisjonstiden min, og det stresser meg skikkelig, jeg vet det et midlertidig, men ekstra penger i permisjonen hadde kommer så ufattelig godt med. STRESSA :rolleyes: Har egentlig bare 2 pper til på meg, og det tviler jeg på at holder men. o_O
Oi, lykke til! Håper det klaffer med én gang! :happy:

Oi, lykke til! Håper det klaffer med én gang! :happy:
Jeg håper virkelig, men pessimisten i meg tviler :hilarious: er jo ikke verdens undergang. Vi planla jo barn lenge før jeg visste noe om at jeg skulle få tilbud om den stillingen. Men likevel, det frister å beholde lønnen i permisjon og :oops:

Hmm, ellers så tar nav utgangspunkt i de tre siste mnd, hvis det er gjennom nav? Eller tar jeg heeelt feil nå? Jeg hadde veldig variert lønn da jeg skulle ut i perm, da jeg ble sykmeldt så var det 3 siste mnd. Så fikk jeg samme sum i permisjon.

Back
Topp