Tusen takk! jaa, spennende dager nå
Det vil bekrefte at du har hatt EL, i flg av forhøyet temperatur i 3 dager på rad Den røde krysset i midten er EL, som min hadde ved CD18
aha, ok så gøy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! jaa, spennende dager nå
Det vil bekrefte at du har hatt EL, i flg av forhøyet temperatur i 3 dager på rad Den røde krysset i midten er EL, som min hadde ved CD18
Ah, det er sånn det røde krysset kommer ja! Bra det gjør det automatisk. Temper hver morgen, men sovner med tempen inni meg så må teste på nyttDet vil bekrefte at du har hatt EL, i flg av forhøyet temperatur i 3 dager på rad Den røde krysset i midten er EL, som min hadde ved CD18
Tok ultralyd i dag og jeg har fortykket slimhinne øverst i livmoren , litt mindre tjukk lenger ned.. er selvfølgelig for tidlig å si noe om en evt graviditet, men ble litt spent på hva det betyr
Nei, ikke noe veldig merkbart. Hadde jo feber og smerter i hele kroppen den dagen jeg hadde den sterkeste testen. Men ikke som jeg pleier å ha det. Så tror ikke jeg har hatt eggløsning, nei.Har du hatt el smerter da?
Så spennende hvor mange dpo er du? Har du noe andre symptomer?
Veksler mellom å tenke: «Nå satt den.Kjenner at det murrer litt» og «nei,sannsynligheten er liten for at det har gått. Er sikkert bare overfølsom for det som skjer i kroppen» . Flere som kjenner seg igjen?
Jeg kjenner meg veldig igjen! Er såå sikker på at det gikk - men så innser jeg hvor lite sannsynlig det er og bare gruer meg til alle de negative testene og neste runde med prøving
Men jeg er også veldig ustabil i humøret om dagen, tror kanskje ofte jeg er det i lutealfasen
Det blir spennende med testing snart. Når tenker du å teste?
ja, fy søren som man leter etter symptomer-OG sammenlikner med forrige gang! Jeg tenker nå at jeg skal være skikkelig tøff og vente helt til 10dpo, men kjenner jeg meg selv rett,så ryker det med en test eller to før detHva med deg? Er du på dpo 3 nå,eller husker jeg feil? 5 dpo i morgen, da er jeg jo allerede «halvveis» til testing