♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Brun spotting i dag. Eller brunt slim, sorry for TMI, men blir så frustrert :( 3 gang på 2 uker med slikt brunt blod/slim.
Legetime i morgen, da SKAL jeg bli henvist til gyn og be de om å få komme å ta blodprøve for å se etter hcg..

Det vil bekrefte at du har hatt EL, i flg av forhøyet temperatur i 3 dager på rad :) Den røde krysset i midten er EL, som min hadde ved CD18:joyful:
Ah, det er sånn det røde krysset kommer ja! Bra det gjør det automatisk. Temper hver morgen, men sovner med tempen inni meg :laughing002 så må teste på nytt

8 eller 9 dpo idag om jeg har hatt el, å blanke tester:rolleyes: Lurer på om jeg skal hoppe over morgendagen å teste igjen på torsdag:dance018

20210831_151127.jpg

Tok ultralyd i dag og jeg har fortykket slimhinne øverst i livmoren , litt mindre tjukk lenger ned.. er selvfølgelig for tidlig å si noe om en evt graviditet, men ble litt spent på hva det betyr

Veksler mellom å tenke: «Nå satt den.Kjenner at det murrer litt» og «nei,sannsynligheten er liten for at det har gått. Er sikkert bare overfølsom for det som skjer i kroppen» . Flere som kjenner seg igjen?

Så spennende :woot: hvor mange dpo er du? Har du noe andre symptomer?

Er 7 dpo, ingen store symptomer annet en et «hugg» nederst i magen i morges da jeg bøyde meg for å ta opp veska mi i bilen. Og litt stikk i går..

Tok ultralyd egentlig kun fordi jeg tok celleprøve, så vet ikke om jeg ble urolig for at det feiler meg noe, eller om det er positivt.. gynekologen virket ikke bekymret forsåvidt :hilarious:

I dag ble første g-test tatt … var selvfølgelig negativ ettersom jeg bare er 6 dpo :shy:
Skal bemerkes at det var samboer som absolutt skulle ha meg til å teste selv om jeg prøvde å forklare han at den garantert ville være negativ uansett om jeg er gravid, men han ville ikke høre etter :p
Ble enige om at jeg venter til ikm før neste test tas (tar ikke hvis symptomer på TR kommer og jeg ikke lengre tviler på at vi ikke lyktes denne pp’en).

Last edited:
Veksler mellom å tenke: «Nå satt den.Kjenner at det murrer litt» og «nei,sannsynligheten er liten for at det har gått. Er sikkert bare overfølsom for det som skjer i kroppen» . Flere som kjenner seg igjen?

Jeg kjenner meg veldig igjen! Er såå sikker på at det gikk - men så innser jeg hvor lite sannsynlig det er og bare gruer meg til alle de negative testene og neste runde med prøving:shifty:

Men jeg er også veldig ustabil i humøret om dagen, tror kanskje ofte jeg er det i lutealfasen:rolleyes:

Det blir spennende med testing snart. Når tenker du å teste?

4 dpo i dag, og merker absolutt ingenting :hilarious: har ikke helt troa, men er jo bare første pp. Har tenkt konstant på dette med symptomer og kjent etter hele døgnet, men merker absolutt ingenting unormal desverre :rolleyes::oops:

Satte Ovitrelle på lørdag, men er det noen som vet når dpo skal regnes?
Vet at det må gå 10 dager fra jeg setter den til jeg kan teste grunnet evt falsk positiv test :p

Jeg kjenner meg veldig igjen! Er såå sikker på at det gikk - men så innser jeg hvor lite sannsynlig det er og bare gruer meg til alle de negative testene og neste runde med prøving:shifty:

Men jeg er også veldig ustabil i humøret om dagen, tror kanskje ofte jeg er det i lutealfasen:rolleyes:

Det blir spennende med testing snart. Når tenker du å teste?

ja, fy søren som man leter etter symptomer-OG sammenlikner med forrige gang! Jeg tenker nå at jeg skal være skikkelig tøff og vente helt til 10dpo, men kjenner jeg meg selv rett,så ryker det med en test eller to før det:happy093.Hva med deg? Er du på dpo 3 nå,eller husker jeg feil? 5 dpo i morgen, da er jeg jo allerede «halvveis» til testing :happy112

Jeg vet ikke helt, jeg altså... Gynekologen har vel rett? Jeg var der på dag 15 og hun kunne ikke se noe til at det hadde vært en eggløsning. Akkurat nå vil jeg bare at mensen skal komme så fort som mulig, men den blir sikkert forsinket, den også...

Vedlegg

• Screenshot_20210831_224441.jpg
    Screenshot_20210831_224441.jpg
    174,8 KB · Visninger: 47
ja, fy søren som man leter etter symptomer-OG sammenlikner med forrige gang! Jeg tenker nå at jeg skal være skikkelig tøff og vente helt til 10dpo, men kjenner jeg meg selv rett,så ryker det med en test eller to før det:happy093.Hva med deg? Er du på dpo 3 nå,eller husker jeg feil? 5 dpo i morgen, da er jeg jo allerede «halvveis» til testing :happy112

Haha, ja, jeg også sammenligner med forrige gang, blar tilbake i dagboka mi og styrer på:hilarious:

Jeg var 3 dpo i går, ja! 4 i dag. Og du er nå 6 dpo! Det nærmer seg jo testetid med stormskritt!!:D

Haha, spørs om ikke akkurat det samme skjer her, med tanke på testing! Jeg er så ubesluttsom også - sist ble første test positiv 9 eller 10 dpo. Jeg kunne egentlig tenkt meg å se streken vokse fram sånn over flere dager :rolleyes: Visst hvor tidlig jeg kan teste positivt, liksom. Samtidig var den første uka etter positiv test eeeeeevig lang, så jeg kunne ønske jeg ikke testa før ikm, for da hadde jeg sluppet unna den uka, på en måte. Men så er det jo spennende og gøy også:rolleyes: Jeg ryker nok uansett på en test i neste uke.

Her går det unna, tidlig EL denne måneden ser det ut som! Håper den går ned igjen i ettermiddag :D
F34344CE-A4EC-46EF-A890-0E99901D347F.jpeg

Da er vi 8-9 dpo. Test enda blenda :p igjen så fikk jeg svak 15dpo med første. Men mister litt motet her. Føler mye pms symptomer. Men er da fortsatt kvalm og i går sov jeg nesten hele dagen. Skal sies at jeg har veldig mye på tallerkenen om dagen så tror mye av det er at jeg er utmattet generelt.. vanskelig å si.. dette er da pp1 så jeg bør kanskje senke forventningene da vi begynte nå fordi vi regnet med det tok ett par forsøk. Termin 18.mai er ikke optimalt pga eksamen og nasjonal dag :’) men vi tar den datoen vi får uansett selvsagt… hehe. Hvordan går det med andre? <3

4 DPO idag :dance008
Og jeg liker denne grafen så langt!:gen014

Vedlegg

• 4CE94ED8-8D91-4616-8922-4922197A50FC.jpeg
    4CE94ED8-8D91-4616-8922-4922197A50FC.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 41
Pleier som regel alltid å få positiv el test mellom cd 12-13. Denne syklusen er ikke i nærheten av det. Litt redd for at vaksina jeg tok på fredag, har klusset det tilo_O Eller kan jeg ha missa den mellom cd 10 og 11?
Får alltid kjempe sterk strek når testen er positiv, slik som det ene bilde jeg legger ved. Så nå skjønner jeg lite:bored:

Vedlegg

• BD1F7F44-B956-47B3-A219-F20DB6A92214.jpeg
    BD1F7F44-B956-47B3-A219-F20DB6A92214.jpeg
    205,8 KB · Visninger: 55
  • 9FEC2CC3-514F-404E-898C-AFDFACF79811.jpeg
    9FEC2CC3-514F-404E-898C-AFDFACF79811.jpeg
    45,6 KB · Visninger: 50
Back
Topp