♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

jeg slenger med min graf også. Likte den frem til i går, men liten dipp i dag :bored:.

Blir kjekt å følge med på din graf og:)
En liten dip betyr ingenting, så lenge temperaturen holder seg stabilt og høyt ved IKM så er det håp på en liten spire:dummy::dummy1:

Tenkte at en festedip ville vært mer «markant»,altså at den ville vært enda lavere..menmen,så lenge den spretter opp igjen,så er jeg fornøyd:). Ser på kurven fra sist graviditet at jeg hadde en dip 3dpo,men den var større da..Hmm..tolke,tolke:hilarious:
Ikke godt å vite! :hilarious: Vi satser på at dette var en festedip:angelic: Jeg hadde liten dip 3 DPO, men tror ikke det er en festedip så tidlig liksom og så liten en:hilarious: Så venter jeg vel en større dip i de nærmeste dagene :angelic:

Så gøy du å ser! :hilarious::happy:Jeg bare prøver å roe meg med at jeg har fått slike før uten at jeg var gravid. Jeg bruker en app :) du finner den i AppStore me å søke opp: pregnancy test:D
Den har jeg også, enkel i bruk!:joyful:

Haha ja, bekker mellom uke 35 og uke 36 på ikm men håper det blir masse positive tester her inne snart
Samme her, vipper mellom to IKM grupper her da jeg er usikker om TR er ventet den 3/9 eller 6/9:joyful: MEN ho er ikke velkommen så klart:sick006 Venter heller på to streker:dance008

Sp
Så gøy du å ser! :hilarious::happy:Jeg bare prøver å roe meg med at jeg har fått slike før uten at jeg var gravid. Jeg bruker en app :) du finner den i AppStore me å søke opp: pregnancy test:D

Skjønner at du ikke tør å slippe gleden løs riktig endaxsmile3. Det gjør jo videre testing ekstra spennende daIMG

takk! Da er den lastet ned!

Begynner også her og føles litt mer som TR mage :sorry: Begynner å bli mer og mer usikker på om det kanskje kan være spire i magen ettersom ikm nærmer seg… dagene går så uendelig sakte at jeg blir helt sprø :banghead:
Hvis det ikke hadde vært for at vi skal bort i helga hadde jeg startet testinga allerede da… men må nok smøre meg med tålmodighet frem til mandag. Har lite lyst til å være på besøk hos svigerfamilie hvis testen plutselig skulle vise seg å være positiv :smiley-bounce016
Det skjønner jeg godt! Ja nei jeg føler jeg har alle pms tegn som jeg vanligvis har så har egt gitt opp nå :laughing002:laughing002 sjansen for full klaff pp1 var lav uansett :laughing002

018825DC-78D5-4440-A199-251A00612E8C.jpeg
sikkert skygge.. følt jeg skal få mensen hele dagen, men den har ikke kommet. 9 dpo.. rakk ikke ta bilde før etter 12-13 min, men så skyggen før tidsfrist

Vis vedlegget 364826
sikkert skygge.. følt jeg skal få mensen hele dagen, men den har ikke kommet. 9 dpo.. rakk ikke ta bilde før etter 12-13 min, men så skyggen før tidsfrist

Følelsen av å skulle få mensen så tidig i syklusen kan jo veldig gjerne være en spire da:shy:. Pleier du å få menssmerter så mange dager før mens? Her pleier menssmertene å komme rett før/akkurat i det TR kommer iallfall;)

Når tenker dere her inn å begynne å teste?:happy: Jeg har på en måte lyst til å vente til 10dpo,men trooor ikke jeg klarer det:shy:. Skal være stolt hvis jeg klarer å vente til 8dpo:smiley-angelic002. Er 7dpo i morgen,og tror jeg ryker på en da. Hvor tidlig er det tidligste dere har hørt noen få positiv test?

Når tenker dere her inn å begynne å teste?:happy: Jeg har på en måte lyst til å vente til 10dpo,men trooor ikke jeg klarer det:shy:. Skal være stolt hvis jeg klarer å vente til 8dpo:smiley-angelic002. Er 7dpo i morgen,og tror jeg ryker på en da. Hvor tidlig er det tidligste dere har hørt noen få positiv test?
Jeg har testet i et par dager allerede :hilarious: Er 9 dpo i dag og det tidligste jeg har hørt noen få positiv test er 7 dpo. Så tenkte det var lurt å starte da for å fange opp første mulige positive test. Har selvsagt ikke fått noe positivt utslag enda. Forrige gang jeg ble gravid (som endte i SA etter kort tid), fikk jeg positiv test 14 dpo. Men da fikk jeg festeblødning 10 dpo. Jeg startet nå det jeg håper kan være en festeblødning allerede 7 dpo, så håper at positiv test da kanskje kommer tilsvarende tidligere, altså 11 dpo. Hvis den noen gang blir positiv i det hele tatt, da:wacky:

Følelsen av å skulle få mensen så tidig i syklusen kan jo veldig gjerne være en spire da:shy:. Pleier du å få menssmerter så mange dager før mens? Her pleier menssmertene å komme rett før/akkurat i det TR kommer iallfall;)

nei, bruker egentlig ikke få mens smerter så tidlig som nå nei, så stusset litt på det.. men vi får jo se :)

Artig:D Merker litt smått med murringer idag, men det kan jo likegjerne være tr som er på vei. Ellers ingenting egentlig:p

Enn med deg?:D

Syns jeg har kjent så mangt. Men blenda tester og syns alle tr symptomene er på plass nå. Så regner med a dukker opp snart :p

PMS humøret er ankommet i dag, spent på om det er det eller om det er andre hormoner som herjer!
7DPO idag(hvis jeg kom rett inn i syklus etter MA) og de neste dagene blir ulidelig spennende..

Gikk fra el smerter til noe merkelig murring på ene side i samme styrke som el smerter.:happy: flere som har erfart?

Spennende dager når man når DPO-land:nailbiting:
Litt usikker på hvor mange DPO jeg er, i følge vanlig syklus er jeg 3 DPO, men i går kjente jeg mer som en liten boble som sprakk på høyre side i eggstokkområdet. Ikke kjent dette før, men med en gang jeg kjente det tenkte jeg EL. Noen andre som har kjent noe lignende og som vet om de hadde EL eller ikke da?
Om det var tilfelle er jeg 1 DPO i dag. Håper egentlig ikke det var EL, for da var det tre dager siden forrige aksjelegging:banghead: Sørget for aksjer i går kveld, men det kan jo være for sent? Kjenner jeg har lite tro på denne PP, men nå er jeg utålmodig etter å få en spire til å sitte:confused013
Krysser fingrene for mange positive tester her inne i dagene som kommer i allefall:smiley-angelic001:Heartred

Back
Topp