Gratulerer så masse!!Jeg kan settes på gravid
Oliventre - 32-PP1(etter ma)-B2-EL 26.08-IKM 10.09
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse!!Jeg kan settes på gravid
Jepp, og jeg ser stigning heldigvis. Testet med testpinnene som hører til clearblue monitor i dag, fikk gravid på den hvertfall Men er fortsatt 2 dager til ikm.
Ser jo litt strek der, kanskje du burde ta en CB?
Ser strek, og spennende når det er høy temp! Satser på at tempen fortsatt holder seg høy! En dag mellom oss
Herlig! Er jo alltid gøy å følge andres temp-graf eller tester for å sammenligne Du har iallfall to ganske like graf! Spennende nå i de nærmeste dagene foe oss begge Skal ta en ny test ikveldJa,jeg har fulgt med på oppdateringene dine. Nydelig tempkurve da. Du har vel også hatt noen svake streker? Blir grisespennende de neste dagene! Sist testet jeg svakt positivt 11dpo,så i morgen blir det ekstra spennende for min del.
Men hvis jeg sammenlikner denne kurven,med kurven fra sist graviditet,så ser de identiske ut nesten-hvis jeg skyver på denne syklusen..altså hvis jeg hadde vært 8dpo i dag.
Legger ved bilde av begge. Jeg synes det er gøy å se andres positive sykluser iallfall
Smart tanke! Håper det klafferMåtte forte meg å legge inn aksjer før mannen dro på jobb siden digital ble positiv igjenn dag 3 med positive tester, har bestandig 3 dager. Men ganske sikker på at egget har løsna, syns det meste av symptomer på el var borte i mårrest. Men så ble jeg usikker, kan man ha positiv el test etter at egget har løsna?
hadde fortsatt peak i går. Vis vedlegget 365230
Herlig! Er jo alltid gøy å følge andres temp-graf eller tester for å sammenligne Du har iallfall to ganske like graf! Spennende nå i de nærmeste dagene foe oss begge Skal ta en ny test ikveld
Det synes han vel var helt greitMåtte forte meg å legge inn aksjer før mannen dro på jobb siden digital ble positiv igjenn dag 3 med positive tester, har bestandig 3 dager. Men ganske sikker på at egget har løsna, syns det meste av symptomer på el var borte i mårrest. Men så ble jeg usikker, kan man ha positiv el test etter at egget har løsna?
hadde fortsatt peak i går. Vis vedlegget 365230
Jeg kan settes på gravid
Tør ikke tro på det helt enda, er fortsatt 2 dager til ikmGratuleeeerer da!!
Du må jo rope det ut
Ja han var ikke vond å be ja leser så mye forskjellig, så er ikke godt å si. Det er kanskje ikke noe fasit. Jeg har lang lh topp hvertfallDet synes han vel var helt greit
Vanskelig å vite om man får positivt når egget har løsnet. Hormonet LH stiger brått for å løsne egget, så skal det synke når det har løsnet, er det jeg har forstått
Fikk 2. dosen 12. august (CD 2 denne syklusen). Er så usikker på om vaksine har klussa til syklusen min eller om jeg er gravid nå (er 12 dpo i dag). Har flere graviditets symptomer, men alle kan selvfølgelig ha en annen logisk forklaring. Har testet 3 ganger så langt og alle var negativ (siste tok jeg tidlig i mårrest). Blir så frustrert av å prøve å tolke kroppens signaler… som du sier hadde det vært gull verdt om kroppen kunne forklart med ord hva den prøver å si degAltså, noen ganger skulle jeg ønske kroppen bare kunne snakke, tydelige ord liksom, så man slapp all tolkning og tenking
Er helt sikker på EL på fredag (slim med blod, til en forandring - noe Google sier er positivt, å siden kroppen ikke snakker, så må Google ha rett!)
Men vi har jo selvsagt kjørt på med aksjer både lørdag og i går kveld. Å da vettu, da var støtene til aksjeleggeren driiiitvonde der innerst i huttetu. Som for meg er veldig typisk EL. Men det va jo type to dager ETTER det andre tydelige EL-tegnet (altså slim og blod - bare for å gi dere ekle detaljer en gang til).
Men men, jeg regner 3 dpo jeg Man legge jo ikke til flere dpo-dager om man ikke blir tvunget!
Å så blir jeg litt sånn småstressa over om vaksinen kan ha noe å si for om egget syns at kroppen er en fin plass å bo. For jeg tar dose to på onsdag, 5 dpo. Da vil jeg mest sannsynlig få en reaksjon 6 og 7 dpo.. Som jo sannsynligvis er festedagene.
Forrige PP endte jo med strek, etter tydelige gravidsymtomer og forsinket mens. Så tenker jo at det var en kjemisk/tidlig SA. Å da var EL midt mellom min og mannes vaksine. Så nå lurer jeg jo på om den hadde noe innvirkning.. Arh, lovte meg selv å ikke lure på ting om vaksinen som man uansett ikke får noe svar på
Hvordan ligger dere an i vaksinasjonen?
Åhhhh, gratulerer så myeJeg kan settes på gravid
Den følelsen Fort å miste styringen når testkjøret er igang Oppdater oss ikveld daTror nok jeg tar en ny nå i kveld jeg også. Vanskelig å la være,når man først har havnet på testekjøret. Var så fink og holdt meg til en om dagen,helt til i går-da tok jeg tre!! Mistet det helt!
@Panda89 Hvordan har det gått med deg idag??