Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er like langt som dere 10 dpo idag. Men blendahvit test og mensmurringer Har ikke troa…Der var du Var spent på hvordan det gikk med deg idag! Siden vi lå ganske jevnt Uansett er det lovende at du fortsatt har høy temp
Fikk 2. dosen 12. august (CD 2 denne syklusen). Er så usikker på om vaksine har klussa til syklusen min eller om jeg er gravid nå (er 12 dpo i dag). Har flere graviditets symptomer, men alle kan selvfølgelig ha en annen logisk forklaring. Har testet 3 ganger så langt og alle var negativ (siste tok jeg tidlig i mårrest). Blir så frustrert av å prøve å tolke kroppens signaler… som du sier hadde det vært gull verdt om kroppen kunne forklart med ord hva den prøver å si deg
Har litt gitt opp håper på klaff denne pp’en, men blir værende her inne helt til TR dukker opp
Testen var så blenda som man kan få den. Er jo enda 5-6 dager til IKM, men det burde vel vært skygge om noe var på gang
Ikke kjent med dette merket heller, tidligtester fra metode! Noen som kjenner til det?
Føler jeg kan skimte en skygge når jeg legger godviljen til, men det er nok ikke det føler jeg ga opp hele prøveperioden nå, har hatt mensmurringer i snart en uke
Vis vedlegget 365248
10 dpo i dag. Har ikke helt troen, men spennende er det jo uansett
Usikker på om disse har skyggestrek, om det er rester etter MA eller om jeg faktisk er gravid.. blir noen spennende dager fremover! Tatt med 2 timers urin.
Din skygge er jo mer sterkere enn min ikveldLei av skygger.. bah..for det er nok bare det det erIkke noe særlig sterkere enn i går heller. Ja jeg mistet litt motet. Så får se når jeg gidder å teste igjen. Hvertfall vente et par dager kanskje..
Men det er veldig spennende å titte innom her i disse dagene da!
Ikke mist håpet helt før TR har kommet evt Temper du også mon tro?Jeg er like langt som dere 10 dpo idag. Men blendahvit test og mensmurringer Har ikke troa…
Ja ikke sant! Er vel 9 DPO i dag (kanskje 8 DPO)! Forrige gang var steken svak når jeg var 4+4 faktisk men det var en eBay test! I tillegg på utvannet ettermiddagsurin… jeg tror jeg må teste i morgen tidlig også. Hvis den er negativ venter jeg til helgaJeg har aldri testet positivt før tidligst 12 dpo, og vanligvis må jeg vente til minst 13. Så håpet er ikke ute
Krysser fingrene for at murringene er det det skal være!
Hvilken odds er det virkelig nå?! Jeg ble plutselig kvalm og spydde nå istad Jaja, tiden får vise seg
Nei håper i det lengste, men fikk ikke positiv eggløsningstest etter MA så har gått utifra den testen som var mest positiv. Om ikke det går nå, håper jeg på en normal mens og ny giv neste måned Har ikke tempet, blitt gravid i pp1 de to siste gangene så har ikke trengt, endaIkke mist håpet helt før TR har kommet evt Temper du også mon tro?
Ja ikke sant! Er vel 9 DPO i dag (kanskje 8 DPO)! Forrige gang var steken svak når jeg var 4+4 faktisk men det var en eBay test! I tillegg på utvannet ettermiddagsurin… jeg tror jeg må teste i morgen tidlig også. Hvis den er negativ venter jeg til helga
Du må jo være så heldig som ble gravid etter 1PP. Skjønner godt at du tenkte at det ikke var vits å tempe Håper spiren sitter nå, til den store overraskelsen!Nei håper i det lengste, men fikk ikke positiv eggløsningstest etter MA så har gått utifra den testen som var mest positiv. Om ikke det går nå, håper jeg på en normal mens og ny giv neste måned Har ikke tempet, blitt gravid i pp1 de to siste gangene så har ikke trengt, enda
Jeg er like langt som dere 10 dpo idag. Men blendahvit test og mensmurringer Har ikke troa…
Usikker på om disse har skyggestrek, om det er rester etter MA eller om jeg faktisk er gravid.. blir noen spennende dager fremover! Tatt med 2 timers urin.
10 dpo i dag Takk som spør har vært sykt travelt i hele dag så har ikke vært på forumet før nå
Under målingen i dag begynte det å pipe akkurat når jeg satt temp.måleren inn så usikker på målingen i dag. Håper den bare holder seg høy
Jeg syns skyggene har blitt sterkere sammenlignet fra i går og i dag kom det endelig strek på metode tidlig (har jo lest her at den ikke gir så bra utslag sml. med babyplan sine tester). IKM er ikke før på lørdag, så håper strekene blir sterkere
Ja, vet jo ikke enda Men innstiller meg på at det ikke har gått denne gangen Så får jeg heller bli positivt overraskaJeg er også 10dpo. Hadde en sånn dag i går. MEN,er jo som flere her inne sier, ikke alle som tester positivt så tidlig. Sist testet jeg positivt 11dpo. Håper vi alle får sikre streker snart. I morgen blir en bedre dag!
Den følelsen Fort å miste styringen når testkjøret er igang Oppdater oss ikveld da