♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Usikker på om disse har skyggestrek, om det er rester etter MA eller om jeg faktisk er gravid.. blir noen spennende dager fremover! Tatt med 2 timers urin.

Vedlegg

• 69241A2F-C72B-4755-960C-FA631D0E167F.jpeg
    69241A2F-C72B-4755-960C-FA631D0E167F.jpeg
    174,5 KB · Visninger: 101
Fikk 2. dosen 12. august (CD 2 denne syklusen). Er så usikker på om vaksine har klussa til syklusen min eller om jeg er gravid nå (er 12 dpo i dag). Har flere graviditets symptomer, men alle kan selvfølgelig ha en annen logisk forklaring. Har testet 3 ganger så langt og alle var negativ (siste tok jeg tidlig i mårrest). Blir så frustrert av å prøve å tolke kroppens signaler… som du sier hadde det vært gull verdt om kroppen kunne forklart med ord hva den prøver å si deg :shifty:
Har litt gitt opp håper på klaff denne pp’en, men blir værende her inne helt til TR dukker opp :shy:

Føler sånn med deg! Stemmer for ingen symptomer med mindre det er noe å ha symptomer på:D

Men selv om «alle» her inne tester strek tidlig, så har jeg aldri testet postitivt før etter 12 dpo. Og de siste gangene var jeg vel på 14 dpo. I tillegg så kan jo EL være forsinket, eller at egget festet seg senere enn på 7 dpo, så ingenting er over før tanta tramper nådeløst inn!

Litt trøst for oss alle å ikke være alene!:love017

Last edited:
Testen var så blenda som man kan få den. Er jo enda 5-6 dager til IKM, men det burde vel vært skygge om noe var på gang :banghead:

Ikke kjent med dette merket heller, tidligtester fra metode! Noen som kjenner til det?

Føler jeg kan skimte en skygge når jeg legger godviljen til, men det er nok ikke det :hilarious: føler jeg ga opp hele prøveperioden nå, har hatt mensmurringer i snart en uke :pompus:

Vis vedlegget 365248

Jeg har aldri testet positivt før tidligst 12 dpo, og vanligvis må jeg vente til minst 13. Så håpet er ikke ute :D

Krysser fingrene for at murringene er det det skal være!:happy119

Usikker på om disse har skyggestrek, om det er rester etter MA eller om jeg faktisk er gravid.. blir noen spennende dager fremover! Tatt med 2 timers urin.

Ser iallefall strekene! Blir veldig spennende! Når var MA?

Lei av skygger.. bah..for det er nok bare det det er:sorry:Ikke noe særlig sterkere enn i går heller. Ja jeg mistet litt motet. Så får se når jeg gidder å teste igjen. Hvertfall vente et par dager kanskje.. :)
Men det er veldig spennende å titte innom her i disse dagene da!
Din skygge er jo mer sterkere enn min ikveld:hilarious:

Hvilken odds er det virkelig nå?! Jeg ble plutselig kvalm og spydde nå istad :pukeJaja, tiden får vise seg:smiley-angelic001

Jeg har aldri testet positivt før tidligst 12 dpo, og vanligvis må jeg vente til minst 13. Så håpet er ikke ute :D

Krysser fingrene for at murringene er det det skal være!:happy119
Ja ikke sant! Er vel 9 DPO i dag (kanskje 8 DPO)! Forrige gang var steken svak når jeg var 4+4 faktisk men det var en eBay test! :p I tillegg på utvannet ettermiddagsurin… jeg tror jeg må teste i morgen tidlig også. Hvis den er negativ venter jeg til helga :p:D

Ikke mist håpet helt før TR har kommet evt:Heartred Temper du også mon tro?
Nei håper i det lengste, men fikk ikke positiv eggløsningstest etter MA så har gått utifra den testen som var mest positiv. Om ikke det går nå, håper jeg på en normal mens og ny giv neste måned:angelic::Heartred Har ikke tempet, blitt gravid i pp1 de to siste gangene så har ikke trengt, enda:arghh:

Ja ikke sant! Er vel 9 DPO i dag (kanskje 8 DPO)! Forrige gang var steken svak når jeg var 4+4 faktisk men det var en eBay test! :p I tillegg på utvannet ettermiddagsurin… jeg tror jeg må teste i morgen tidlig også. Hvis den er negativ venter jeg til helga :p:D

Tålmodighet, hva er nå det igjen:laughing002

Det verste er når man har startet testingen - det er sååå vanskelig å slutte! :laughing002

Nei håper i det lengste, men fikk ikke positiv eggløsningstest etter MA så har gått utifra den testen som var mest positiv. Om ikke det går nå, håper jeg på en normal mens og ny giv neste måned:angelic::Heartred Har ikke tempet, blitt gravid i pp1 de to siste gangene så har ikke trengt, enda:arghh:
Du må jo være så heldig som ble gravid etter 1PP. Skjønner godt at du tenkte at det ikke var vits å tempe:p Håper spiren sitter nå, til den store overraskelsen!:angelic:

Jeg er like langt som dere:bookworm::angelic: 10 dpo idag. Men blendahvit test og mensmurringer:banghead: Har ikke troa…:(

Jeg er også 10dpo. Hadde en sånn dag i går:banghead:. MEN,er jo som flere her inne sier, ikke alle som tester positivt så tidlig. Sist testet jeg positivt 11dpo:dummy1:. Håper vi alle får sikre streker snart:happy:. I morgen blir en bedre dag!

Ikke for å være teit, men ville bare dele min opplevelse etter MA i juni. Da hadde jeg fortsatt HCG i blodet 6 uker etter cytotec-behandling. Hadde leeenge positive tester. Anbefaler deg å ta blodprøve hvis du er usikker. Krysser fingrene for at det er en ny babystrek :Heartbigred

10 dpo i dag :) Takk som spør :Heartred har vært sykt travelt i hele dag så har ikke vært på forumet før nå :hilarious:
Under målingen i dag begynte det å pipe akkurat når jeg satt temp.måleren inn :hilarious::hilarious: så usikker på målingen i dag. Håper den bare holder seg høy :nailbiting:

Jeg syns skyggene har blitt sterkere sammenlignet fra i går og i dag kom det endelig strek på metode tidlig (har jo lest her at den ikke gir så bra utslag sml. med babyplan sine tester). IKM er ikke før på lørdag, så håper strekene blir sterkere :smiley-angelic001

Spennende! :nailbiting:

Jeg er også 10dpo. Hadde en sånn dag i går:banghead:. MEN,er jo som flere her inne sier, ikke alle som tester positivt så tidlig. Sist testet jeg positivt 11dpo:dummy1:. Håper vi alle får sikre streker snart:happy:. I morgen blir en bedre dag!
Ja, vet jo ikke enda:nailbiting: Men innstiller meg på at det ikke har gått denne gangen:banghead: Så får jeg heller bli positivt overraska:woot::D

Den følelsen :rolleyes::hilarious: Fort å miste styringen når testkjøret er igang:p:angelic: Oppdater oss ikveld da:D

Tok en ny test i ettermiddag, men bare en ubetydelig skygge der også. Tror nok ikke disse skyggene betyr noe gitt :bored:. Virker som det kommer på alle testene jeg tar:finger:, MEN det betyr ikke at testene ikke kan bli positive etterhvert likevel:happy:. En ny dag, og 11dpo i morgen. I ettermiddag har jeg faktisk hatt svak «smerte»/klumpfølelse rett under navelen-d kjenner jeg igjen fra sist gang:bookworm:.

Gleder meg til å se tempkurven og testen din i morgen tidlig, og oppdatering fra @Panda89 og @Snorkfrøken28

Nok en skygge. 8/9 dpo. Den er riktignok tørket, men fikk ikke tatt bilde innenfor tidsfrist. Hvorfor er det så vanskelig å vente til 12 dpo o_O lærer aldri.. og piner meg selv med håp og depping om hverandre :nailbiting: psykisk selvskading:hilarious:

D6662D57-FCF4-4594-B475-D3627F069150.jpeg

Back
Topp