♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

9 dpo og pp’ens første test :p
Ser en veeldig svak skygge i virkeligheten.. men den kommer ikke frem på bildene. Samboer så den også, i riktig lys :hilarious: Skal i bryllup idag så nå vet jeg ikke om jeg skal drikke vin eller ikke :hilarious:
BD53FB76-49BC-45FA-8A28-99DF97281969.jpeg
360D3F7E-1F47-4952-A38A-09046A3C912C.jpeg

Idag våknet jeg til en sunket temp-graf og fortsatt bare svak skyggestrek, så jeg må bare innse og forberede meg til TR som kommer snart tenker jeg :banghead: Egentlig syns jeg at den kan bare komme nå slik at jeg kjører på dobbel dose letrozol for mer effektivitet! :p:hilarious:
Ååå…men da får jeg si som du sa til meg-det er ikke over før TR er her;). Ikke utenkelig at det kan være festedip da?! :happy:

Herlig!! Jeg er glovarm!! Nå skjønner jeg hvorfor jeg er varm i perioder. Svett av ingenting, varm om natt. Helt forferdelig! Jeg har ikke bikka 37 :laughing002

Vis vedlegget 365708

har ikke helt trua..

Kjør på, trenger bare ha et glass stående ;) trenger jo ikke drikke av det. Jeg tar meg en øl, null stress tenker jeg da før positiv test. Evt så kan du ‘tulle’, og bare si ‘jeg er gravid så jeg drikker ikke.. det er vel den eneste unnskyldningen for å ikke ha lyst?’’ :taunt014 Og med 50 tester kan du lett ta en nå:laughing002

Så fascinerende med denne tempingen! Men da vet du jo hvorfor :hilarious::hilarious: jeg lå over 37 forrige syklus å, men det var litt senere! Ligger litt høyere denne runden, men tar betakaroten så kan jo ha noe med det å gjøre. Eller bare tilfeldig:p

Dum som jeg er, tok jeg tester for egen sjelefred. Syns jeg ser en svaaaaak svaaaaak strek, men det er nok bare skygge :wacky:

F5C14549-26A1-4933-8DD9-D88075D656C1.jpeg 1B0C1963-6295-4AA0-B1E0-6B46C29C0774.jpeg

I går var jeg helt sikker på at dette ikke hadde gått veien. 14dpo og blenda test. I dag er det IKM. Temp.kurven ligner mer og mer på min forrige gravidkurve, og testen i dag…eeer det en liten strek der tro??o_O:woot::smiley-angelic001
Spennende! Dette her ga meg mer håp! Er 12 dpo i dag, har hatt skygger på testene siste dagene (med litt godvilje). Men de kan vel kanskje kalles blenda :hilarious: Tempgrafen denne runden er litt rar.. hadde et veeeldig tempdropp 10 dpo.. tenkte at det kunne være festedipp… men er vel ganske sent til å være det :banghead: Temp pleier å begynne å synke sånn ca 12 dpo, men har følt meg helt feberkokt i hele dag :angelic: kan jo være at EL var senere enn anslått også.. :rolleyes:

Vedlegg

• D740C01B-677C-4796-B2BB-84CFAD6AEB95.jpeg
    D740C01B-677C-4796-B2BB-84CFAD6AEB95.jpeg
    575,1 KB · Visninger: 53
Fortsatt mye menssmerter som kommer og går hele dagen (i 4 dager nå). En interessant ting jeg har merket og det er at når jeg venter mensen blir jeg i tillegg klam på nedre del av kroppen sammen med smertene, det har jeg ikke nå. Og har fått hvit utflod som jeg vet er vanlig i graviditet :D:eek: har ikke testa i dag, er så lei av å tolke tester :wtf:tror egentlig jeg er 14 DPO i morgen så er spent om TR har planer om å komme snart :wtf:

Fortsatt 12 dpo siden i mårrest :p Men, noen som kan se noe her? :nailbiting: Jeg trenger deres hjelp, atter en gang :angelic:

Vedlegg

• 00BEFD28-8760-460B-B2A0-07D36388D6DC.jpeg
    00BEFD28-8760-460B-B2A0-07D36388D6DC.jpeg
    900,2 KB · Visninger: 108
  • 04607A0A-E789-4B86-9640-77F551D2A229.jpeg
    04607A0A-E789-4B86-9640-77F551D2A229.jpeg
    831,4 KB · Visninger: 104
Spennende! Dette her ga meg mer håp! Er 12 dpo i dag, har hatt skygger på testene siste dagene (med litt godvilje). Men de kan vel kanskje kalles blenda :hilarious: Tempgrafen denne runden er litt rar.. hadde et veeeldig tempdropp 10 dpo.. tenkte at det kunne være festedipp… men er vel ganske sent til å være det :banghead: Temp pleier å begynne å synke sånn ca 12 dpo, men har følt meg helt feberkokt i hele dag :angelic: kan jo være at EL var senere enn anslått også.. :rolleyes:
Jeg har hele veien også hatt tester med skygger (dvs. streker jeg med gooodvilje har sett:hilarious:). I dag derimot så jeg plutselig en strek,som også samboeren så, men så den bare bildet,og ikke på selve testen:rolleyes:. Så da får vi se i morgen,om det er en strek der,eller om det bare er tull. TR har iallfall ikke kommet. Hadde litt rosa på papiret igjen tidligere i dag,men så ingenting mer.

Er ikke umulig at du hadde festedipp 10dpo! Hvis den blødningen jeg hadde var festeblødning,så var det 13dpo:woot: (eller 10,11 eller 12dpo):hilarious:. Blir spennende de nærmeste dagene da!! Håper det klaffer for deg:happy:

Ååå…men da får jeg si som du sa til meg-det er ikke over før TR er her;). Ikke utenkelig at det kan være festedip da?! :happy:
Er for sent til festedip tenker jeg, får se hvordan det blir imorgen på tempen :angelic:

Da var jeg straks to dager over IKM, og testene ser ut til å fremdeles holde seg fint i styrke:nailbiting: Så da kan du gjerne sette meg på gravid, @Mymelen❤️

Jeg har hele veien også hatt tester med skygger (dvs. streker jeg med gooodvilje har sett:hilarious:). I dag derimot så jeg plutselig en strek,som også samboeren så, men så den bare bildet,og ikke på selve testen:rolleyes:. Så da får vi se i morgen,om det er en strek der,eller om det bare er tull. TR har iallfall ikke kommet. Hadde litt rosa på papiret igjen tidligere i dag,men så ingenting mer.

Er ikke umulig at du hadde festedipp 10dpo! Hvis den blødningen jeg hadde var festeblødning,så var det 13dpo:woot: (eller 10,11 eller 12dpo):hilarious:. Blir spennende de nærmeste dagene da!! Håper det klaffer for deg:happy:

Spennende å se om det er tydeligere strek i morgen da :D man så den da ganske godt på bildet synes jeg! Bedre enn disse skyggene jeg har gått og stirra på siste dagene :hilarious:
Jeg er veldig spent på temp i morgen, føler meg ikke så varm mer nå.. så nå har jeg mista trua igjen :( Forrige gang jeg gikk gravid testa jeg positivt med tydelig strek 11dpo… :shy:

8DPO i dag, jeg koker! Håper ikke tempen holder seg SÅ høy hvis jeg er gravid :bag: lyst til å teste i morgen, men skal prøve å vente til onsdag:wtf: har ikke heeeelt trua.

upload_2021-9-12_7-3-16.jpeg

Back
Topp