Jeg kan settes på TR! Skikkelig kjedelig, men bretter opp armene og håper på sommerbaby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Faen, tror jeg har begynt å spotte
Jeg tok en nå i kveld, sparte i 2,5 time, DET ER STREK!!! har ikke fått skygge på de før, og denne kom med en gang. Den er tydeligere enn på bilder. OMG!! 8 DPO, det er tidlig *ikke la det være tullestrek eller bli kjemisk (eller tvillinger )*Viljestyrke fornuftig å vente da! Men så vanskelig
Kan være festeblødning?10 dpo idag, begynte å blø nå? Kom hvertfall på papiret. Frisk blod. Putta inn en tampong så får vi se men det er rart, 4-5 dager før tiden, syklusen min har gått som ei klokke siden jeg tok ut spiral
10 dpo idag, begynte å blø nå? Kom hvertfall på papiret. Frisk blod. Putta inn en tampong så får vi se men det er rart, 4-5 dager før tiden, syklusen min har gått som ei klokke siden jeg tok ut spiral
Faen, tror jeg har begynt å spotte
Nei, men det er akkurat sånn spotting jeg har hatt de siste månedene. Bare skjønner ikke hvorfor jeg begynner å spotte så tidlig! Begynte 9 dpo sist, og nå er jeg bare 8Blødde 1 trimester med førstemann, så det trenger ikke bety noe
Mulig, om det ikke er litt sent for det? Håper jo selvfølgelig det daKan være festeblødning?
Wow ser helt klart streken!! Det må jo være babystrek Håper den blir sterkere og sterkeJeg tok en nå i kveld, sparte i 2,5 time, DET ER STREK!!! har ikke fått skygge på de før, og denne kom med en gang. Den er tydeligere enn på bilder. OMG!! 8 DPO, det er tidlig *ikke la det være tullestrek eller bli kjemisk (eller tvillinger )*
Vis vedlegget 365823
KRYSSER fingra!!Oppdatering: Ingenting blod på papiret lengre, heller ikke når jeg grafsa etter tappen som forøvrig er veldig høyt oppe, kjennes avflatet ut men er heelt plugget igjen. Var noe brunt på tampongen men ikke noe friskt. Håååper dette var en festeblødning?!
Jeg tok en nå i kveld, sparte i 2,5 time, DET ER STREK!!! har ikke fått skygge på de før, og denne kom med en gang. Den er tydeligere enn på bilder. OMG!! 8 DPO, det er tidlig *ikke la det være tullestrek eller bli kjemisk (eller tvillinger )*
Vis vedlegget 365823
Fantastisk! Ingen tvil der overhodet! Det ER tidlig ja! Har du hatt noe tegn på at denna mnd satt spira? Eller var det bare løs testetriggerfinger i action?
Du er jammen ikke noe godt forbilde for oss andre 8dpo-ete som tviholder på IKM-prinsippet
Det er ingen skygge!! GRATULERERIKM, og ingen tegn til blod på papiret, da måtte testetrangen døyves.
Dette kan vel ikke være skygge?
Jeg har problemer med å stole på det frem til jeg har tatt en digital og jeg har kommet lenger enn sist, men slipper gleden forsiktig løs likevelVis vedlegget 365828
Haha, kan jeg skylde på mange tester liggende? Jeg fikk kjempe smerter i underlivet 6dop. 7dpo forsvant ømme pupper som jeg har hatt siden EL, 8 dpo kom de tilbake i følelsen ‘nå skal de vokse’, tappen er helt lukket, og en ‘dyttende’ følelse i livmor
9 DPO , mannen mener jeg ser streker over alt. Så skulle gjøre det tydeligere for han:
Vis vedlegget 365830
veldig tidlig, mista i sa sist. Men søren, ‘kan’ ikke miste to ganger vel *krysser fingra og holder pusten*