♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

10 dpo idag, begynte å blø nå? Kom hvertfall på papiret. Frisk blod. Putta inn en tampong så får vi se men det er rart, 4-5 dager før tiden, syklusen min har gått som ei klokke siden jeg tok ut spiral :shifty:

Viljestyrke:p:p fornuftig å vente da! Men så vanskelig :smiley-bounce022
Jeg tok en nå i kveld, sparte i 2,5 time, DET ER STREK!!! har ikke fått skygge på de før, og denne kom med en gang. Den er tydeligere enn på bilder. OMG!! 8 DPO, det er tidlig :bag: *ikke la det være tullestrek eller bli kjemisk (eller tvillinger o_O)*
upload_2021-9-12_21-48-44.jpeg

Blødde 1 trimester med førstemann, så det trenger ikke bety noe :Heartred
Nei, men det er akkurat sånn spotting jeg har hatt de siste månedene. Bare skjønner ikke hvorfor jeg begynner å spotte så tidlig! Begynte 9 dpo sist, og nå er jeg bare 8 :sorry:

Jeg tok en nå i kveld, sparte i 2,5 time, DET ER STREK!!! har ikke fått skygge på de før, og denne kom med en gang. Den er tydeligere enn på bilder. OMG!! 8 DPO, det er tidlig :bag: *ikke la det være tullestrek eller bli kjemisk (eller tvillinger o_O)*
Vis vedlegget 365823
Wow ser helt klart streken!!:D:D:D Det må jo være babystrek :D❤️❤️ Håper den blir sterkere og sterke:D:D:D

Oppdatering: Ingenting blod på papiret lengre, heller ikke når jeg grafsa etter tappen som forøvrig er veldig høyt oppe, kjennes avflatet ut men er heelt plugget igjen. Var noe brunt på tampongen men ikke noe friskt. Håååper dette var en festeblødning?!:rolleyes::nailbiting:

Kan sette meg på TR :( men skal vi ta med oss noe positivt så kom mensen av seg selv denne mnd uten piller for å fremprovusere! Det vil si at letrozole og ovitrelle har gitt meg eggløsning denne mnd :wacky:

Oppdatering: Ingenting blod på papiret lengre, heller ikke når jeg grafsa etter tappen som forøvrig er veldig høyt oppe, kjennes avflatet ut men er heelt plugget igjen. Var noe brunt på tampongen men ikke noe friskt. Håååper dette var en festeblødning?!:rolleyes::nailbiting:
KRYSSER fingra!!

Vis vedlegget 365823

Fantastisk! :happy093Ingen tvil der overhodet! Det ER tidlig ja! Har du hatt noe tegn på at denna mnd satt spira? Eller var det bare løs testetriggerfinger i action? :laughing002

Du er jammen ikke noe godt forbilde for oss andre 8dpo-ete som tviholder på IKM-prinsippet:laughing001

IKM, og ingen tegn til blod på papiret, da måtte testetrangen døyves.
Dette kan vel ikke være skygge?:smiley-angelic001
Jeg har problemer med å stole på det frem til jeg har tatt en digital og jeg har kommet lenger enn sist, men slipper gleden forsiktig løs likevel:love71EAFB41E-1F65-4361-B408-4AFE257FA9D5.jpeg

Fantastisk! :happy093Ingen tvil der overhodet! Det ER tidlig ja! Har du hatt noe tegn på at denna mnd satt spira? Eller var det bare løs testetriggerfinger i action? :laughing002

Du er jammen ikke noe godt forbilde for oss andre 8dpo-ete som tviholder på IKM-prinsippet:laughing001

Haha, kan jeg skylde på mange tester liggende? :angelic: Jeg fikk kjempe smerter i underlivet 6dop. 7dpo forsvant ømme pupper som jeg har hatt siden EL, 8 dpo kom de tilbake i følelsen ‘nå skal de vokse’, tappen er helt lukket, og en ‘dyttende’ følelse i livmor :bag:
9 DPO , mannen mener jeg ser streker over alt. Så skulle gjøre det tydeligere for han:
upload_2021-9-13_6-40-59.jpeg

:blob10:blob7:blob6:blob9:blob3

veldig tidlig, mista i sa sist. Men søren, ‘kan’ ikke miste to ganger vel :confused1 *krysser fingra og holder pusten*

:love7:love7
Haha, kan jeg skylde på mange tester liggende? :angelic: Jeg fikk kjempe smerter i underlivet 6dop. 7dpo forsvant ømme pupper som jeg har hatt siden EL, 8 dpo kom de tilbake i følelsen ‘nå skal de vokse’, tappen er helt lukket, og en ‘dyttende’ følelse i livmor :bag:
9 DPO , mannen mener jeg ser streker over alt. Så skulle gjøre det tydeligere for han:
Vis vedlegget 365830
:blob10:blob7:blob6:blob9:blob3

veldig tidlig, mista i sa sist. Men søren, ‘kan’ ikke miste to ganger vel :confused1 *krysser fingra og holder pusten*

Ingen tvil der! Gratulerer:love7:wav

Back
Topp