♥️ IMK uke 36 og 37 ♥️

Tanta kom inatt etter sengekos, så jeg hopper over til neste IKM-gruppe. Gratulerer masse til dere med positive tester, ordentlig gøy med så mange :Heartred:Heartred
 
Til dere som kjøper tester fra Premom, hvor mye betaler dere? Og hva koster frakt/moms osv? :angelic::happy:
Jeg kjøpte fra amazon, betalte totalt rundt 330,- mener jeg det var for en 40 graviditetstester. Bestilte med hurtig levering da så de lå i postkassen to dager etter.
 
Tok en rfsu tidlig gtest nå for tr kom ikke. Er en lang skyggestrek i midten. Har ikke opplevde der før. Jaja får prøve å vente i to dager på mens eventuelt ny test.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2,8 MB · Visninger: 125
Tok en rfsu tidlig gtest nå for tr kom ikke. Er en lang skyggestrek i midten. Har ikke opplevde der før. Jaja får prøve å vente i to dager på mens eventuelt ny test.
Spennende!! Krysser fingrene for at den blir sterkere og at tr holder seg unna
 
10 dpo, og jeg hadde gjemt unna en tidlig stav. Men nå er jeg helt tom for tidlig tester.
Sikkert ønsketenkning, men denne dukket opp innen 5 min…

D0AA9E4F-140C-4C87-A51F-E9537D0B440C.jpeg

4C3BB6E1-9077-4294-A068-BA4F7B7737E8.jpeg
 
12 dpo og prøver desperat å ikke hverken lete etter symptomer eller tenke på det #skal ikke teste før IKM!

Å det har vært nokså enkelt, for det murra rundt 7 dpo, og så har det vært lite frem til igår/idag.

Men idag murrer det godt. Både fremme og ryggen. Strekker i godt lysken, og jeg la merke til at PMS-kvisene på haken glimter med sitt fravær.

Så alt i alt, det kan like mye vær tanta som noe annet :dance018:laughing002
 
12 dpo og prøver desperat å ikke hverken lete etter symptomer eller tenke på det #skal ikke teste før IKM!

Å det har vært nokså enkelt, for det murra rundt 7 dpo, og så har det vært lite frem til igår/idag.

Men idag murrer det godt. Både fremme og ryggen. Strekker i godt lysken, og jeg la merke til at PMS-kvisene på haken glimter med sitt fravær.

Så alt i alt, det kan like mye vær tanta som noe annet :dance018:laughing002
Du er sterk, kvinne!! ;) Så spennende!
 
9 DPO og kun negative tester. Da jeg ble gravid med datteren min fikk jeg positiv test 8 DPO. Har fått første positive 10 DPO før også, men da endte det i kjemisk, så kjenner at jeg tenker allerede at løpet er kjørt. Eneste symptom var jeg i går syns det murret litt i livmoren fra lunsj til kvelden, men i dag føles livmoren helt normal igjen.
 
Tok en test I lunsjen på kurs i dag! Klarte ikke dy meg:help Det kom antydning til svak strek/skygge:happy6 Har ikke opplevd skygger på de andre tidligtestene fra bp! Kjente håpet ble litt tent!! Bildet er så utrolig dårlig så vet ikke om noen klarer å se den?
5629B9D1-5735-4D06-A983-3300A26319C1.jpeg
 
9 DPO og kun negative tester. Da jeg ble gravid med datteren min fikk jeg positiv test 8 DPO. Har fått første positive 10 DPO før også, men da endte det i kjemisk, så kjenner at jeg tenker allerede at løpet er kjørt. Eneste symptom var jeg i går syns det murret litt i livmoren fra lunsj til kvelden, men i dag føles livmoren helt normal igjen.
Jeg leste i dag at hcg er høyere når man venter jente enn gutt ;) så ikke gi opp, er håp frem til TR kommer :shy:

(måtte lese meg opp på stigning av hcg, synes streken er så sterk så ble redd det kunne tyde på tvillinger, men det fikk jeg bekreftet at det ikke kunne synes på. Men kanskje ei jente da ;)
 
Tok en test I lunsjen på kurs i dag! Klarte ikke dy meg:help Det kom antydning til svak strek/skygge:happy6 Har ikke opplevd skygger på de andre tidligtestene fra bp! Kjente håpet ble litt tent!! Bildet er så utrolig dårlig så vet ikke om noen klarer å se den?
Vis vedlegget 366037

Den tror jeg er positiv! Den er tydeligere enn min første positive.. har du testet igjen?❤️
 
Tok en test I lunsjen på kurs i dag! Klarte ikke dy meg:help Det kom antydning til svak strek/skygge:happy6 Har ikke opplevd skygger på de andre tidligtestene fra bp! Kjente håpet ble litt tent!! Bildet er så utrolig dårlig så vet ikke om noen klarer å se den?
Vis vedlegget 366037
Positiv tror jeg :)
 
Back
Topp