♡ Skravletråd JUNI ♡

Sært.. det banka på døra, og det var helt tilfeldig en kollega som aldri har vært her før.. Ikke for å besøke meg, nei!! Hun var på runde for å dele ut en gave til hver av skolestarterne og lurte på om jeg visste hvor en spesifikk unge fra bhg bor.. jaja bra vi bor på et lite sted der alle kjenner alle, men hun kunne vel likså godt kjørt innom kontoret på jobb for å spørre? Litt rart å bare banke på ei random dør for å finne ut hvor en 6åring bor. Flaks for henne at hun traff på meg [emoji14]
Oi, haha, ja det var spesielt [emoji85]

Njæ, det er ikke fort gjort å rote seg ned denne veien og finne huset mitt.. Bortgjemt og stille nedi denne veien skjønner du. Må bestandig snakke minst tre ganger i telefonen med de stakkars bring-sjåførene som skal levere ting på døra her [emoji28]
Hihi, ja da er det enda mer spesielt at hun rotet seg ned dit [emoji23]

Hehhe... Aha, men syns planen var god allikevel [emoji6][emoji6]
Vel. Jeg dro og handla litt.. Også måtte jeg levere noe til pappa.. Og han var hos besta.. Som selvsagt hadde besøk av fjerne slektninger av meg.. Så, da måtte jeg være der bittelitt følte jeg..
Og da jeg kom hjem, hadde skurken her begynt harry potter UTEN meg!! [emoji33][emoji33]

Jaja, men det lærer de fort [emoji28]
Ja, altså.. Det er jo ikke noe vits i å venne dem på at mamma rydder. Ble litt.. Rydde sammen da mi var lita (.. Du vet.. Den der.. Mamma pakker oppi, vesla plukker ut igjen.. :p).. Men de blir mer hjelpsomme der etterhvert.

Back
Topp