>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Blir gjerne sendt hjem i fare for å smitte da [emoji23]Haha, ja da lurer de nok [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir gjerne sendt hjem i fare for å smitte da [emoji23]Haha, ja da lurer de nok [emoji23]
Hehe, jeg tok den aldri frem [emoji23] hatg sånn tjukk allværsjakke i høst, vinter og vår [emoji6] den er fremme ennå for trenger den med jevne mellomrom [emoji23]Har enda ikke kvitta meg med vinterjakken min [emoji23]
Vanligvis vi å, men fått veldig lyst på pommes-frites [emoji23][emoji23]Hørtes helt greit ut det da. Vi gjør også sånn. Med pølsebrød som regel [emoji23]
Bare fantasien som setter grenser [emoji23][emoji23]Veldig ja. Får knaske den og late som det er en luftig stratos [emoji23]
Hehe.. Rart... Og tenker litt flaks at hu møtte deg[emoji23]Sært.. det banka på døra, og det var helt tilfeldig en kollega som aldri har vært her før.. Ikke for å besøke meg, nei!! Hun var på runde for å dele ut en gave til hver av skolestarterne og lurte på om jeg visste hvor en spesifikk unge fra bhg bor.. jaja bra vi bor på et lite sted der alle kjenner alle, men hun kunne vel likså godt kjørt innom kontoret på jobb for å spørre? Litt rart å bare banke på ei random dør for å finne ut hvor en 6åring bor. Flaks for henne at hun traff på meg [emoji14]
Fort gjort det da [emoji14]Sært.. det banka på døra, og det var helt tilfeldig en kollega som aldri har vært her før.. Ikke for å besøke meg, nei!! Hun var på runde for å dele ut en gave til hver av skolestarterne og lurte på om jeg visste hvor en spesifikk unge fra bhg bor.. jaja bra vi bor på et lite sted der alle kjenner alle, men hun kunne vel likså godt kjørt innom kontoret på jobb for å spørre? Litt rart å bare banke på ei random dør for å finne ut hvor en 6åring bor. Flaks for henne at hun traff på meg [emoji14]
[emoji23][emoji23][emoji23]Hehe, jeg tok den aldri frem [emoji23] hatg sånn tjukk allværsjakke i høst, vinter og vår [emoji6] den er fremme ennå for trenger den med jevne mellomrom [emoji23]
Er godt med pommes frites da [emoji7]Vanligvis vi å, men fått veldig lyst på pommes-frites [emoji23][emoji23]
Helt sant [emoji28][emoji23]Bare fantasien som setter grenser [emoji23][emoji23]
Veldig godt om dagen[emoji23][emoji23] vet snart ikke hva jeg kan bruke som naturlig til det[emoji23] så sambo ikke skal føle at han får det samme hele tiden[emoji23]Er godt med pommes frites da [emoji7]
Hahaha [emoji23]Veldig godt om dagen[emoji23][emoji23] vet snart ikke hva jeg kan bruke som naturlig til det[emoji23] så sambo ikke skal føle at han får det samme hele tiden[emoji23]
Litt, ja [emoji28]Hehe.. Rart... Og tenker litt flaks at hu møtte deg[emoji23]
Njæ, det er ikke fort gjort å rote seg ned denne veien og finne huset mitt.. Bortgjemt og stille nedi denne veien skjønner du. Må bestandig snakke minst tre ganger i telefonen med de stakkars bring-sjåførene som skal levere ting på døra her [emoji28]Fort gjort det da [emoji14]
Jupp tungt å gro en baby, godt de nok forstår det bedre enn deg da [emoji4]Joda. Det gjør de jo. Jeg forstår det nok dårligere selv nesten. At det skal være muuulig... Å gjøre ingenting og bli sååå sliten.
Men gror babyen til enda da. Og bærer rundt på ham. Og med vann, baby, og alt som hører med, er jeg jo faktisk over 10kg mer enn jeg er vant til..
Jeg er snart ferdig med 4 vask [emoji16]Ajaj. Skulle jeg og gjort. Prøve brette det i trommelen først... Må bare.. Spise litt..
Skal ikke være lettUten tvil.
Syter nå også. Men da vil hun vel ut.
Bare synd det pøsregner og hunden da reelt sett ikke vil. Snur på trappa. Og jeg er alene hjemme med yngste så ikke bare kle på meg, men henne også og da altså for at hunden trolig ombestemmer seg.... Blæ
Hehe nei, deg kunne jeg jo bare stukket innom igår [emoji23]Til meg? [emoji13]
Ser koselig ut [emoji4]
Åja såpass ja [emoji14] For kunne fint gjort det samme. Mange som dinger på her. Når de skal til naboen [emoji14]Njæ, det er ikke fort gjort å rote seg ned denne veien og finne huset mitt.. Bortgjemt og stille nedi denne veien skjønner du. Må bestandig snakke minst tre ganger i telefonen med de stakkars bring-sjåførene som skal levere ting på døra her [emoji28]