♡ Skravletråd JUNI ♡

Sært.. det banka på døra, og det var helt tilfeldig en kollega som aldri har vært her før.. Ikke for å besøke meg, nei!! Hun var på runde for å dele ut en gave til hver av skolestarterne og lurte på om jeg visste hvor en spesifikk unge fra bhg bor.. jaja bra vi bor på et lite sted der alle kjenner alle, men hun kunne vel likså godt kjørt innom kontoret på jobb for å spørre? Litt rart å bare banke på ei random dør for å finne ut hvor en 6åring bor. Flaks for henne at hun traff på meg [emoji14]

Sært.. det banka på døra, og det var helt tilfeldig en kollega som aldri har vært her før.. Ikke for å besøke meg, nei!! Hun var på runde for å dele ut en gave til hver av skolestarterne og lurte på om jeg visste hvor en spesifikk unge fra bhg bor.. jaja bra vi bor på et lite sted der alle kjenner alle, men hun kunne vel likså godt kjørt innom kontoret på jobb for å spørre? Litt rart å bare banke på ei random dør for å finne ut hvor en 6åring bor. Flaks for henne at hun traff på meg [emoji14]
Hehe.. Rart... Og tenker litt flaks at hu møtte deg[emoji23]

Fort gjort det da [emoji14]

Fort gjort det da [emoji14]
Njæ, det er ikke fort gjort å rote seg ned denne veien og finne huset mitt.. Bortgjemt og stille nedi denne veien skjønner du. Må bestandig snakke minst tre ganger i telefonen med de stakkars bring-sjåførene som skal levere ting på døra her [emoji28]

Joda. Det gjør de jo. Jeg forstår det nok dårligere selv nesten. At det skal være muuulig... Å gjøre ingenting og bli sååå sliten.
Men gror babyen til enda da. Og bærer rundt på ham. Og med vann, baby, og alt som hører med, er jeg jo faktisk over 10kg mer enn jeg er vant til..
Jupp tungt å gro en baby, godt de nok forstår det bedre enn deg da [emoji4]

Uten tvil.

Syter nå også. Men da vil hun vel ut.

Bare synd det pøsregner og hunden da reelt sett ikke vil. Snur på trappa. Og jeg er alene hjemme med yngste så ikke bare kle på meg, men henne også og da altså for at hunden trolig ombestemmer seg.... Blæ
Skal ikke være lett

Njæ, det er ikke fort gjort å rote seg ned denne veien og finne huset mitt.. Bortgjemt og stille nedi denne veien skjønner du. Må bestandig snakke minst tre ganger i telefonen med de stakkars bring-sjåførene som skal levere ting på døra her [emoji28]
Åja såpass ja [emoji14] For kunne fint gjort det samme. Mange som dinger på her. Når de skal til naboen [emoji14]

Back
Topp