♡ Skravletråd JUNI ♡

Hah, det er morsomme katter da [emoji23]
Har ei som får plutselig raptus. Gammel dame snart på sju år.. Men plutselig jager hun halen sin og leker med ting på gulvet. De andre er mest late [emoji14]

Liker ikke helt at du er så vannete jeg Lillafrosk. Vann i hodet [emoji14] Synes det var fint når det la seg i ansiktet jeg. Vannmadrass i panna.
Blodtrykket er normalt enda, så får bare være. Følger med selv dog :)

Huff [emoji85]

Storebror har striper [emoji23]
Blir en slags orden da [emoji106][emoji106]

Men sokker er ikke krise. Verre med boxere [emoji23][emoji23]
Hjemme hos mamma, så bor det.. Stepappa. Lillebror (22 år). Lillebror (snart 16 år). Vel, og fosterbror på straks 8, men.. Han bruker ikke helt samme størrelser..
Uansett. De har måttet skrive med tusj i trusene nå, for det ble boxerkaos. Og den er litt mer ekkelt å få feil av [emoji14]

Såpass vannete er ikke helt bra

Lenge til kontroll?
1,5 uker. Om ikke baby kommer før den tid. Var på kontroll for 1,5 uker siden, da reagerte hun ikke særlig, selv om blodtrykket var forhøyet ift det det har vært.. Meeen.. Følger med selv. Låner bt apparat.
Og det er ikke over noe grense altså. Ligger innen normalen enda. Undertrykket har gått ned igjen til ca det det har vært.

Der var jeg også i dag tidlig
Jeg er litt der enda. Jeg har stått opp altså, selv om jeg var fantastisk treg.. Men kunne godt lagt meg igjen. Men må brette klær om to timer..

Back
Topp