Slitsomt detBlir aldri ferdig virker det som
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slitsomt detBlir aldri ferdig virker det som
Har ei som får plutselig raptus. Gammel dame snart på sju år.. Men plutselig jager hun halen sin og leker med ting på gulvet. De andre er mest late [emoji14]Hah, det er morsomme katter da [emoji23]
Blodtrykket er normalt enda, så får bare være. Følger med selv dogLiker ikke helt at du er så vannete jeg Lillafrosk. Vann i hodet [emoji14] Synes det var fint når det la seg i ansiktet jeg. Vannmadrass i panna.
Jupp hadde håpet han vokste fra detSlitsomt det
Mhm de gjør jo ofte detJupp hadde håpet han vokste fra det
Blir en slags orden da [emoji106][emoji106]Huff [emoji85]
Storebror har striper [emoji23]
Blir pølser og pommes-frites bare, så ikke store greiene.. Sambo jobber sent i dag så da blir det lettvint [emoji6]Hihi skjønnerhva til middag hos deg i dag da?
![]()
1,5 uker. Om ikke baby kommer før den tid. Var på kontroll for 1,5 uker siden, da reagerte hun ikke særlig, selv om blodtrykket var forhøyet ift det det har vært.. Meeen.. Følger med selv. Låner bt apparat.Såpass vannete er ikke helt bra
Lenge til kontroll?
håper dagen har vært fin så langt, å at kvelden blir knall! Jeg er litt der enda. Jeg har stått opp altså, selv om jeg var fantastisk treg.. Men kunne godt lagt meg igjen. Men må brette klær om to timer..Der var jeg også i dag tidlig
Men han slekter noj på meg der dessverreMhm de gjør jo ofte det
Vært på festGood mandaghåper dagen har vært fin så langt, å at kvelden blir knall!
Hva har dere gjort i helgen?![]()
Kunne godt lagt meg jeg ogsåJeg er litt der enda. Jeg har stått opp altså, selv om jeg var fantastisk treg.. Men kunne godt lagt meg igjen. Men må brette klær om to timer..
Jaja, fint det [emoji28][emoji28]Jupp tungt å gro en baby, godt de nok forstår det bedre enn deg da [emoji4]
Jeg har vasket en maskin. [emoji14] ble bedre da.Jeg er snart ferdig med 4 vask [emoji16]
Godt å sove...Kunne godt lagt meg jeg også
Kjedelig altsåMen han slekter noj på meg der dessverre
Det er detGodt å sove...
Det er detKjedelig altså