♡ Skravletråd JUNI ♡

Vel. Jeg dro og handla litt.. Også måtte jeg levere noe til pappa.. Og han var hos besta.. Som selvsagt hadde besøk av fjerne slektninger av meg.. Så, da måtte jeg være der bittelitt følte jeg..
Og da jeg kom hjem, hadde skurken her begynt harry potter UTEN meg!! [emoji33][emoji33]
Er så kjedelig når sånne leveringsoppdrag drar ut i det vie og breie[emoji23]. Men er ikke bare å gå når det er folk man ikke ser ofte heller..

Uten deg! Det er jo skammelig! [emoji54][emoji54][emoji54]

Er så kjedelig når sånne leveringsoppdrag drar ut i det vie og breie[emoji23]. Men er ikke bare å gå når det er folk man ikke ser ofte heller..

Uten deg! Det er jo skammelig! [emoji54][emoji54][emoji54]
Nei, sant. Aldri sett noen av dem.. Haha..
"hei, jeg var gift med onkelen til pappaen din, hørt om meg..? "

" ehhhhh.. Neiiii.... "

Og ja!! Vi krangla litt i går nemlig. Derfor. Men snek meg inn på rommet for å se resten med henne [emoji14]

Nei, sant. Aldri sett noen av dem.. Haha..
"hei, jeg var gift med onkelen til pappaen din, hørt om meg..? "

" ehhhhh.. Neiiii.... "

Og ja!! Vi krangla litt i går nemlig. Derfor. Men snek meg inn på rommet for å se resten med henne [emoji14]
Hhehe.. Flere som har sånn familie ja, møtte broren til morfar i morfsr sin begravelse da var jeg 23år,og de bor i samme by som oss[emoji23][emoji23][emoji23]

Hehhe, greit å snike seg til det da [emoji4] så får du bare se hele i natt mens du skravler her[emoji6] fortelle oss hva som skjer i filmen [emoji23][emoji23]

For en slapp dag. Ikke vært utenfor dør (bøtter ned med regn så..), har derfor ikke vært på butikk eller henta post eller noe. Må vel ta en tur.. litt senere når det er mindre folk. [emoji39]

Back
Topp