Veldig finGood mandaghåper dagen har vært fin så langt, å at kvelden blir knall!
Hva har dere gjort i helgen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig finGood mandaghåper dagen har vært fin så langt, å at kvelden blir knall!
Det gjorde jegHerlighåper du koset deg!
Veldig finder da?
hadde besøk i helgen ,utelek og var på fløyen
Er så kjedelig når sånne leveringsoppdrag drar ut i det vie og breie[emoji23]. Men er ikke bare å gå når det er folk man ikke ser ofte heller..Vel. Jeg dro og handla litt.. Også måtte jeg levere noe til pappa.. Og han var hos besta.. Som selvsagt hadde besøk av fjerne slektninger av meg.. Så, da måtte jeg være der bittelitt følte jeg..
Og da jeg kom hjem, hadde skurken her begynt harry potter UTEN meg!! [emoji33][emoji33]
Nei, sant. Aldri sett noen av dem.. Haha..Er så kjedelig når sånne leveringsoppdrag drar ut i det vie og breie[emoji23]. Men er ikke bare å gå når det er folk man ikke ser ofte heller..
Uten deg! Det er jo skammelig! [emoji54][emoji54][emoji54]
Åh hva har blitt bakt?Så bravært en fin mandag, godt å starte uka med godt smil om munnen! Har baket, luket ute i bedet ute her samt andre småting
Det hørtes ut som en fin helg da, håper dere koset dere![]()
Hhehe.. Flere som har sånn familie ja, møtte broren til morfar i morfsr sin begravelse da var jeg 23år,og de bor i samme by som oss[emoji23][emoji23][emoji23]Nei, sant. Aldri sett noen av dem.. Haha..
"hei, jeg var gift med onkelen til pappaen din, hørt om meg..? "
" ehhhhh.. Neiiii.... "
Og ja!! Vi krangla litt i går nemlig. Derfor. Men snek meg inn på rommet for å se resten med henne [emoji14]
Så deilig dag da [emoji4]Så bravært en fin mandag, godt å starte uka med godt smil om munnen! Har baket, luket ute i bedet ute her samt andre småting
Cevapici [emoji4]Hva til middag i dag?
Begynner du å bli syk?Jeg er så trøtt jeg kunne sovnet her jeg sitter... Why? Sov da greit nok i natt...
Så deilig dag da [emoji4]Så bravært en fin mandag, godt å starte uka med godt smil om munnen! Har baket, luket ute i bedet ute her samt andre småting
Heldig da. Jeg sitter på dagsenter med eldre. Så antydning til smittegreier, så er det hjem rett og slett [emoji14]Spørs det [emoji23]
Jeg har kontordag på mandager, så ingen som følger med på meg da [emoji6]
Tja hvorfor ikke [emoji6] trenger jo ikke bestille det verste de harMå skjerpe megi går kinarestaurant og i dag lurer vi på pizzeria
Så deilig dag da [emoji4]
Hva har du bakt? [emoji4]
Helga var altfor travel gitt. Fest på fredag, lørdag kjøre andre til festligheter og søndag 2 familieselskap.Good mandaghåper dagen har vært fin så langt, å at kvelden blir knall!
Det skjønner jeg godt, hvordan gikk det hos nevrolog?Hei jenterIkke så mye skravling på meg om dagen da jeg ikke er helt i humør, men tenkte å prøve igjen i kveld da.
Mange som har ferie enda?