Sovet for lite?Trøtt jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovet for lite?Trøtt jeg
He he eh jaSovet for lite?
Okei hvor lenge daFerie fredsg kl 14
Åh hva ?:/Da kom brevene om operasjon på kb
5 gang for han![]()
Best detJa [emoji23] det er sant. Men er mandag. Være sunnere hvertfall da
Hihi skjønnerDet er sant[emoji6][emoji6]
Bare tenkte om du tenkte mye på det vettu[emoji6][emoji23]
Koste oss masseSer koselig ut [emoji4]
Ja. Men unga tenker feeeerie nå i 8 uker jo [emoji23][emoji23]Best det![]()
2 ukerOkei hvor lenge da?
Dren å mulig falske mandlerÅh hva ?:/
Spørs det [emoji23]Blir gjerne sendt hjem i fare for å smitte da [emoji23]
Oi, haha, ja det var spesielt [emoji85]Sært.. det banka på døra, og det var helt tilfeldig en kollega som aldri har vært her før.. Ikke for å besøke meg, nei!! Hun var på runde for å dele ut en gave til hver av skolestarterne og lurte på om jeg visste hvor en spesifikk unge fra bhg bor.. jaja bra vi bor på et lite sted der alle kjenner alle, men hun kunne vel likså godt kjørt innom kontoret på jobb for å spørre? Litt rart å bare banke på ei random dør for å finne ut hvor en 6åring bor. Flaks for henne at hun traff på meg [emoji14]
Hihi, ja da er det enda mer spesielt at hun rotet seg ned dit [emoji23]Njæ, det er ikke fort gjort å rote seg ned denne veien og finne huset mitt.. Bortgjemt og stille nedi denne veien skjønner du. Må bestandig snakke minst tre ganger i telefonen med de stakkars bring-sjåførene som skal levere ting på døra her [emoji28]
Hvorfor gjorde du ikke det da??! [emoji6][emoji13]Hehe nei, deg kunne jeg jo bare stukket innom igår [emoji23]
Vel. Jeg dro og handla litt.. Også måtte jeg levere noe til pappa.. Og han var hos besta.. Som selvsagt hadde besøk av fjerne slektninger av meg.. Så, da måtte jeg være der bittelitt følte jeg..Hehhe... Aha, men syns planen var god allikevel [emoji6][emoji6]
Huff da.Dren å mulig falske mandler
Blir aldri ferdig virker det somHuff da.
Nærheten av Santa pola hvor vi er en delHvor da?
Ja, altså.. Det er jo ikke noe vits i å venne dem på at mamma rydder. Ble litt.. Rydde sammen da mi var lita (.. Du vet.. Den der.. Mamma pakker oppi, vesla plukker ut igjen..Jaja, men det lærer de fort [emoji28]