♡ Skravletråd JUNI ♡

Om sokkeparing er innafor??
Jeg pleier få dattera på sju til å både gå tur med hunden og ta ut av oppvaskmaskinen.. Og kanskje sette inn i den også [emoji85]

Ikke blitt så mye greier nå som vi har flytta, for vi har bare såvidt kommet i orden, men.. Sokkeparing er mildt altså! [emoji14]
Hun skal få hjelpe til med ting hun klarer fra tidlig alder, ja. Blir ikke meg som skal plukke leker hver kveld etter hun har lagt seg [emoji28]

Fikk endelig sett bunnen her og når vi fikk ny vaskemaskin [emoji6]
Fikk ordna litt. La badekaret i dusjen, kastet den der boksdritten, hev inn noe klær i maskina og ryddet vekk de greiene på gulvet.

Hihi, da er det håp om at det ikke er vann helt opp [emoji13]
Er vannete overalt egentlig. Klarer ikke knytte nevene skikkelig, og får merker på kroppen av dyna osv (pga jeg ligger lett rundt noe + vannete kropp). Nesa ser normal ut da! Så ikke vann i hodet enda [emoji28]

Menn og barn og meg.... Mine ligger stort sett i sofaen eller enden av senga. Tar av meg under pledd eller dyne (når jeg legger lillemor)
Jeg kler av meg på to steder; ved senga eller ved skittentøyskurven. Havner de ved senga bruker jeg de oftest om morran og, eller så tar jeg dem med meg til skittentøyskurven. [emoji14]
En sjelden gang har kattene tatt dem med under senga [emoji28]

Hun skal få hjelpe til med ting hun klarer fra tidlig alder, ja. Blir ikke meg som skal plukke leker hver kveld etter hun har lagt seg [emoji28]
Det.. Har sjeldent jeg gjort heller. Rydde fra de kan løfte lekene. I starten blir det heller dårlig rydding da [emoji23]

Hei jenter :) Ikke så mye skravling på meg om dagen da jeg ikke er helt i humør, men tenkte å prøve igjen i kveld da.

Mange som har ferie enda?

Jeg kler av meg på to steder; ved senga eller ved skittentøyskurven. Havner de ved senga bruker jeg de oftest om morran og, eller så tar jeg dem med meg til skittentøyskurven. [emoji14]
En sjelden gang har kattene tatt dem med under senga [emoji28]
Hah, det er morsomme katter da [emoji23]

Er vannete overalt egentlig. Klarer ikke knytte nevene skikkelig, og får merker på kroppen av dyna osv (pga jeg ligger lett rundt noe + vannete kropp). Nesa ser normal ut da! Så ikke vann i hodet enda [emoji28]
Liker ikke helt at du er så vannete jeg Lillafrosk. Vann i hodet [emoji14] Synes det var fint når det la seg i ansiktet jeg. Vannmadrass i panna.

Back
Topp