Like trøtt herJeg er så trøtt jeg kunne sovnet her jeg sitter... Why? Sov da greit nok i natt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like trøtt herJeg er så trøtt jeg kunne sovnet her jeg sitter... Why? Sov da greit nok i natt...
I nærheten der hvor vi ofte reiser ned,Santa pola.Hvor hen da?
Absolutt [emoji16] nyter dagene vi får max[emoji16][emoji16][emoji16] dår plutselig er det jakke tid igjen en dag[emoji54][emoji54]Nupp. Triiist. Ikke rart folk reiser til syden [emoji23] Man trenger litt sol altså
Vært grei vakt? Når ferie?Ferdig nå
❤❤Hei jenterIkke så mye skravling på meg om dagen da jeg ikke er helt i humør, men tenkte å prøve igjen i kveld da.
Mange som har ferie enda?
Sunt snopMinste har lyst på snop. Jeg også. Så vi knasker en ventegulrot mens middag står på.... Nesten det samme som sjokolade ja
Hvor da?Vi ser på ferieleiligheter![]()
Nam, hørtes godt ut[emoji4] her blir det non pølser og pommes-frites i dag, sambo har litt lang dag så da blir det lettvint så vi får spist før han må legge seg [emoji23][emoji23]Svinefilet greier med potet, grønnsaker og brun saus er planen![]()
Du da?
Ferie fredsg kl 14Vært grei vakt? Når ferie?![]()
Det går bok bra, enda de pleier å føles ut som utrolig lange dager når det snart er ferie[emoji23] samme som med graviditeten egentlig, føler alle dagene nå er to dager i forhold til i førsten hvor ukene bare fløy forbi[emoji6]2 igjen nå [emoji14] I morgen og fredag. Ordner seg nok![]()
Er sunnere hvertfall.. Ikke i nærheten av det samme men bedre for alle å ta en gulrot i stedenfor sjokolade [emoji6][emoji23]Minste har lyst på snop. Jeg også. Så vi knasker en ventegulrot mens middag står på.... Nesten det samme som sjokolade ja
Haha, ja da lurer de nok [emoji23]Får det ikke til hele tiden jeg [emoji23] Og løper jeg på "do" hele tiden tror de sikkert jeg sliter med noe [emoji23][emoji23]
Har enda ikke kvitta meg med vinterjakken min [emoji23]Absolutt [emoji16] nyter dagene vi får max[emoji16][emoji16][emoji16] dår plutselig er det jakke tid igjen en dag[emoji54][emoji54]
Ja [emoji23] det er sant. Men er mandag. Være sunnere hvertfall daSunt snop![]()
Det er sant[emoji6][emoji6]Men middagen i går var ikke usunn daog kun sunne middager har vi jo ikke hjemme heller så innafor. Liker å spise ute
![]()
Hørtes helt greit ut det da. Vi gjør også sånn. Med pølsebrød som regel [emoji23]Nam, hørtes godt ut[emoji4] her blir det non pølser og pommes-frites i dag, sambo har litt lang dag så da blir det lettvint så vi får spist før han må legge seg [emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23] Heeeelt santDet går bok bra, enda de pleier å føles ut som utrolig lange dager når det snart er ferie[emoji23] samme som med graviditeten egentlig, føler alle dagene nå er to dager i forhold til i førsten hvor ukene bare fløy forbi[emoji6]
Veldig ja. Får knaske den og late som det er en luftig stratos [emoji23]Er sunnere hvertfall.. Ikke i nærheten av det samme men bedre for alle å ta en gulrot i stedenfor sjokolade [emoji6][emoji23]