Rugerpåape2
Elsker forumet
Ja, akkurat det. Tar gjerne en tur, men ikke for ofte[emoji23][emoji6] og orker ikke noe annet den dagen [emoji23][emoji23]IKEA er moro men slitsomt ja[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, akkurat det. Tar gjerne en tur, men ikke for ofte[emoji23][emoji6] og orker ikke noe annet den dagen [emoji23][emoji23]IKEA er moro men slitsomt ja[emoji23]
Badebalje [emoji6][emoji85]Æsj, hva glemte du?[emoji4]
Fulle 8 timer søvn og 15 min med kaffekoppen før han våkna [emoji14] kl var dog 0615 [emoji14] men kjempe fornøyd hehe
Tenkte jeg skulle ha 63 flere innlegg og gi meg på et forholdsvis rundt tall. Men det var stille rundtomkring gitt
En dag med sommer, det må man utnytte.
I morgen er det visst over
Hehe. 99 til i kveld?
Men herlighet. Nytter ikke bare med en heller. Må jo skaffe nye hele tiden da jo [emoji23][emoji23] Gidder ikke. Vil ikke. Butikk [emoji7]
Nei ble så travelt på jobb, så fikk ikke vært innom. Men ser det hadde ikke spilt noen rolle, for de innleggene jeg skrev i natt etter midnatt har kommet med på juni også, så hadde blitt et ikke-rundt tall uansettKlarte du det?[emoji2]
Vel, kaka er bakt. Ikke pyntet og ikke spist. Men selskapet er i morgen. Jeg hadde bare tenkt vi kanskje tok et stykke i dag men ungene ville ha is i varmen pg mannen kom sent hjem.
Han har teoretisk tilgang til klesskapet, men jeg bør nok jobbe mer med den saken.
Snuppa sov mens jeg og guttungen handlet (og han tok en gym mens jeg handlet) og siste kort var ferdig et par minutter før han kom hjem.
Jenta er hentet er aller siste gang og vi er helt ferdige med den bhg. Og nå er det sommerferie.
Lillemor er lagt og de to store legges snart.
Og mannen er et år eldre enn meg i en mnd og tre dager. Så nå er jeg ungjenta hans i en måned.
Jeg burde stoppa for noen innlegg siden , jmf det med runde tall. Sånn 86 innlegg siden
Blir så furt når jeg snubler [emoji28]
Klønete, så skjer jo titt og ofte.
God kveld
Nå er det ferie
Kb har vært på kino med kjæresten å så på bk å spist
Så kjiptDet var det.
Men varmen er borte og i morgen... 12 grader sier yr
Isj saHei Kengu Den er stillestående. Jeg har gått inn i en liten boble.
Hatt en bra uke?
Det var detSå koselig [emoji171]
Latet som de ikke skjønte hva jeg menteHva sa de til det?
Takl for detHa en flott ferie[emoji1]
Heia oppretta julitråd jeg. Kom akkurat inn her, og blei egentlig litt overraska over at det allerede var midnatt. Hvor har kvelden blitt av liksom [emoji23]
Jepp [emoji16]
Hun er intetanende [emoji16]
Ja dette blir gøy. Det som er litt morsomt, er at hun har snakket om å samle familien i sommer og feire. Og senest for noen dager siden til søstra si (min tante som jeg har alliert med med). Så hun hadde sagt at det ikke hastet [emoji23]
Og så samler vi nå inn penger til gavekort på ikea [emoji6]
Hun trenger ny seng [emoji6]
Jeg bomma og. Blei plutselig mye jobb på jobben. Så kunne ikke sitte der og skravle [emoji23]