♡ Skravletråd JUNI ♡

En dag med sommer, det må man utnytte.

I morgen er det visst over
d64c9b9d14155ef8494b5019440e2b29.jpg

Så herlig bilde![emoji173]️
 
Klarte du det?[emoji2]
Nei ble så travelt på jobb, så fikk ikke vært innom. Men ser det hadde ikke spilt noen rolle, for de innleggene jeg skrev i natt etter midnatt har kommet med på juni også, så hadde blitt et ikke-rundt tall uansett:p
 
Vel, kaka er bakt. Ikke pyntet og ikke spist. Men selskapet er i morgen. Jeg hadde bare tenkt vi kanskje tok et stykke i dag men ungene ville ha is i varmen pg mannen kom sent hjem.

Han har teoretisk tilgang til klesskapet, men jeg bør nok jobbe mer med den saken.

Snuppa sov mens jeg og guttungen handlet (og han tok en gym mens jeg handlet) og siste kort var ferdig et par minutter før han kom hjem.

Jenta er hentet er aller siste gang og vi er helt ferdige med den bhg. Og nå er det sommerferie.

Lillemor er lagt og de to store legges snart.

Og mannen er et år eldre enn meg i en mnd og tre dager. Så nå er jeg ungjenta hans i en måned. :)

Gratulerer til mannen[emoji1]
Og ha en super ferie alle sammen!
 
Jepp [emoji16]
Hun er intetanende [emoji16]

Ja dette blir gøy. Det som er litt morsomt, er at hun har snakket om å samle familien i sommer og feire. Og senest for noen dager siden til søstra si (min tante som jeg har alliert med med). Så hun hadde sagt at det ikke hastet [emoji23]

Og så samler vi nå inn penger til gavekort på ikea [emoji6]
Hun trenger ny seng [emoji6]

Tenk så glad hun blir!![emoji1][emoji122] moro!
 
Back
Topp