♡ Skravletråd JUNI ♡

God morgen! Tok litt tidlig helg vi, så nå er vi snart på farten mot Trondheim og kjærestehelg! I dag skal vi til frisøren begge to, og så på IKEA. Håper å få tid til å besøke storebror med familie også [emoji108] god helg til dere alle når den tid kommer [emoji16]

God helg og nyt turen[emoji1]
 
Jeg skal
#"rydde" soverommet. Som folk flest ikke vil anse som ryddet når jeg er ferdig. Rommet vårt er der alt havner. Mye poser og kasser med barneklær og mye annet når vi rydder. På spørsmål om hva han ønsket seg til bursdagen sa mannen "tilgang til klesskapet mitt"
Så jeg prøver å ordne det.
#bake kake. Håper vi har ingredienser, tror vi mangler smør så trolig
#handle. I alle fall smør og kanskje noe middag. Og sikkert mye annet
#få yngste til å sove. Første forsøk mislykket. Mistenker grenseland feber også. Varierende måling i øret, funker ikke så godt på henne hun er for lita. Så måle baken når jeg bytter bleie om litt.

#få alle tre ungene til å ordne kort til mannen

#hente mellomste i bhg for aller siste gang og ha med et lass av greier hjem.

Mannen kommer hjem en gang mellom "være med og hente i bhg" og "for sent til å arrangere selskap for ungene skal legge seg"

Pustepause. Straks over
Lista er lang

Hvordan har det gått idag?[emoji2]
 
Skaff deg en ku davel[emoji23] og en gris!
Men herlighet. Nytter ikke bare med en heller. Må jo skaffe nye hele tiden da jo [emoji23][emoji23] Gidder ikke. Vil ikke. Butikk [emoji7]
 
Hvordan har det gått idag?[emoji2]
Vel, kaka er bakt. Ikke pyntet og ikke spist. Men selskapet er i morgen. Jeg hadde bare tenkt vi kanskje tok et stykke i dag men ungene ville ha is i varmen pg mannen kom sent hjem.

Han har teoretisk tilgang til klesskapet, men jeg bør nok jobbe mer med den saken.

Snuppa sov mens jeg og guttungen handlet (og han tok en gym mens jeg handlet) og siste kort var ferdig et par minutter før han kom hjem.

Jenta er hentet er aller siste gang og vi er helt ferdige med den bhg. Og nå er det sommerferie.

Lillemor er lagt og de to store legges snart.

Og mannen er et år eldre enn meg i en mnd og tre dager. Så nå er jeg ungjenta hans i en måned. :)
 
Men herlighet. Nytter ikke bare med en heller. Må jo skaffe nye hele tiden da jo [emoji23][emoji23] Gidder ikke. Vil ikke. Butikk [emoji7]
Du må ha to, og drive avl.

Nei. Butikk er nok enklere
Og ikke helt utenkelig rimeligere med tanke på matprisene her i landet.
 
Jeg burde stoppa for noen innlegg siden , jmf det med runde tall. Sånn 86 innlegg siden
bf51f52fd9c1d1daf2e578129a7e3ad6.jpg
 
Back
Topp