Her er sol [emoji274] og varme. Selvsagt skal jeg på jobb [emoji23]
Nydelig her også[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er sol [emoji274] og varme. Selvsagt skal jeg på jobb [emoji23]
God morgen! Tok litt tidlig helg vi, så nå er vi snart på farten mot Trondheim og kjærestehelg! I dag skal vi til frisøren begge to, og så på IKEA. Håper å få tid til å besøke storebror med familie også [emoji108] god helg til dere alle når den tid kommer [emoji16]
Nydelig mange steder i dag tror jeg.Nydelig her også[emoji1]
Sommer og en hel natt søvn [emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji516]
Heldigvis ikke lenge til
Morn Ser på Luksusfellen, og blir inspirert til å selge veldig mye unødvendig stæsj
Jeg skal
#"rydde" soverommet. Som folk flest ikke vil anse som ryddet når jeg er ferdig. Rommet vårt er der alt havner. Mye poser og kasser med barneklær og mye annet når vi rydder. På spørsmål om hva han ønsket seg til bursdagen sa mannen "tilgang til klesskapet mitt"
Så jeg prøver å ordne det.
#bake kake. Håper vi har ingredienser, tror vi mangler smør så trolig
#handle. I alle fall smør og kanskje noe middag. Og sikkert mye annet
#få yngste til å sove. Første forsøk mislykket. Mistenker grenseland feber også. Varierende måling i øret, funker ikke så godt på henne hun er for lita. Så måle baken når jeg bytter bleie om litt.
#få alle tre ungene til å ordne kort til mannen
#hente mellomste i bhg for aller siste gang og ha med et lass av greier hjem.
Mannen kommer hjem en gang mellom "være med og hente i bhg" og "for sent til å arrangere selskap for ungene skal legge seg"
Pustepause. Straks over
Lista er lang
Hehe. 99 til i kveld?Tror hun har bommet skikkelig på sitt runde tall denne måneden[emoji23] hun har 801.......[emoji85]
Men herlighet. Nytter ikke bare med en heller. Må jo skaffe nye hele tiden da jo [emoji23][emoji23] Gidder ikke. Vil ikke. Butikk [emoji7]Skaff deg en ku davel[emoji23] og en gris!
Vel, kaka er bakt. Ikke pyntet og ikke spist. Men selskapet er i morgen. Jeg hadde bare tenkt vi kanskje tok et stykke i dag men ungene ville ha is i varmen pg mannen kom sent hjem.Hvordan har det gått idag?[emoji2]
Hihi takk [emoji8][emoji8]Vel fortjent snuppa[emoji1]
TakkGod ferie!![emoji1][emoji1][emoji1]
Du må ha to, og drive avl.Men herlighet. Nytter ikke bare med en heller. Må jo skaffe nye hele tiden da jo [emoji23][emoji23] Gidder ikke. Vil ikke. Butikk [emoji7]
Herlig! NYT ! [emoji274][emoji274]Nydelig her også[emoji1]
Følger mye arbeid da for maten gitt. All ære til de som driver med det !Du må ha to, og drive avl.
Nei. Butikk er nok enklere
Og ikke helt utenkelig rimeligere med tanke på matprisene her i landet.
Fort gjort å gå over [emoji14]Jeg burde stoppa for noen innlegg siden , jmf det med runde tall. Sånn 86 innlegg siden
Blir så furt når jeg snubler [emoji28]*blåsepå*
God bedring![emoji4]
Oh yes det gjorde jegEr de helt koko da?![emoji33] svarte du?