Jepp. Skyldt på ham i ei uke, jeg.
Stakkars mann[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Skyldt på ham i ei uke, jeg.
Hah. Nåja. Han synes ikke det er spesielt gøy verken å få kloklipp eller børsting da..
Blir sikkert det samme som en epilator-dag (evt voksing) for oss damer. [emoji14]
En perlestrikk lue til meg selv Egostrikk rett og slett [emoji1]
Jepp. Hjalp godt.Ikke deilig det heller[emoji23] men blir fint da!
Nei. Han kom hjem nå for et kvarter sidenFikk mannen blitt med?
Sjokoladekake i langpanneHva slags kake får han? gratulerer til han forresten
Haha.. Han her (største) er blanding av collie, border collie, finsk lapphund og leonberger. Er litt større/sterkere enn colliene, men likevel veldig svake gener av den leonbergeren. Kun fargene omtrent.
Men ja.. Jeg liker best å klippe dem på rygg. Mye lettere. Vanskeligere å få største over på rygg da.
Fin gutt, da!
Å så fortsatte de å sende snap liksom
I dag ble det ca null og nada skravling her. Men en slitsom men hyggelig aften med store deler av slekta, erstatning for st hans. Vi har grillet og fisket og kost oss litt slitsomt med tre barn og ingen mann så jeg utnyttet mine foreldre.
Hei på dere.
Et par stille dager fra meg
I går satt jeg først 4 timer i blomsterbedet, og på kvelden drev jeg og sprøytet hekken for ull-lus. Jeg ble ikke ferdig, så tok resten i kveld.
Før det har jeg snakket med en del familiemedlemmer om 60-årslaget for mamma som skal skje om knapt ei uke.
Litt å ordne der og.
Håper alle har det bra [emoji8]
Her ogsåHer er sol [emoji274] og varme. Selvsagt skal jeg på jobb [emoji23]
Kos dereGod morgen! Tok litt tidlig helg vi, så nå er vi snart på farten mot Trondheim og kjærestehelg! I dag skal vi til frisøren begge to, og så på IKEA. Håper å få tid til å besøke storebror med familie også [emoji108] god helg til dere alle når den tid kommer [emoji16]
He he juppSom vanlig[emoji6]
Å god kveld igjenGod formiddag[emoji12]
Takk ❤Det er ingen god følelse[emoji20]
Klem[emoji173]️
God morgen alle [emoji4]
Tidlig oppe i dag, skal på jobb til 7. Tror ikke jeg har hatt en tidligvakt på aldri så lenge, og vi bhglærere (iallfall jeg) begynner aldri før 7.30 uansett. Men siden jeg har byttet bort så mange tidligvakter for å få kabalen til å gå opp fikk jeg 7-vakt i dag.
I dag er det min siste arbeidsdag før ferie, og den siste arbeidsdagen på den arbeidsplassen. Det blir veldig rart...
På jobb.Hørtes koselig ut da[emoji1] hvor var mannen?
Siste dag på jobb før ferie. Ses senere [emoji1] Sto opp senest mulig for å sove haha. Da blir det litt mer travelt på morgen også. Spesielt når jeg glemte at jeg skulle dusje først [emoji14]