>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Hallo i natten!
"Er det noen melkeallergikere her?
-Nei, vi har laktos"
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Hallo i natten!
"Er det noen melkeallergikere her?
-Nei, vi har laktos"
![]()
Ha en veldig fin siste dag da [emoji8]God morgen alle [emoji4]
Tidlig oppe i dag, skal på jobb til 7. Tror ikke jeg har hatt en tidligvakt på aldri så lenge, og vi bhglærere (iallfall jeg) begynner aldri før 7.30 uansett. Men siden jeg har byttet bort så mange tidligvakter for å få kabalen til å gå opp fikk jeg 7-vakt i dag.
I dag er det min siste arbeidsdag før ferie, og den siste arbeidsdagen på den arbeidsplassen. Det blir veldig rart...
Det blir rart ja.God morgen alle [emoji4]
Tidlig oppe i dag, skal på jobb til 7. Tror ikke jeg har hatt en tidligvakt på aldri så lenge, og vi bhglærere (iallfall jeg) begynner aldri før 7.30 uansett. Men siden jeg har byttet bort så mange tidligvakter for å få kabalen til å gå opp fikk jeg 7-vakt i dag.
I dag er det min siste arbeidsdag før ferie, og den siste arbeidsdagen på den arbeidsplassen. Det blir veldig rart...
Det er rart [emoji14] Plutselig er de så store alle sammenDet blir rart ja.
Det er mellomste sin absolutt siste dag i barnehagen i dag og da siste gang vi skal dit. Barnehagen består jo da. Vi er bare ferdige der. Synes det er rart nok jeg.
Unnskyld damer, har 1000 ting som burde gjøres, to barn hjemme hvor minsten sliter med søvn nå og merker spenningshodepinen kommer igjen.
Vil skravle med dere da, bare tiden og kroppen som ikke er helt enig
Har nesten brukt kr 3.000,- på Lego...
Hva shoppa du? [emoji4]
Heisann[emoji4] kan offisielt si at en dag på IKEA er like slitsomt gravid eller ei[emoji23][emoji23] men far alltid tak i litt nyttige ting da[emoji23] hva hsr dere gjort i dag?
Håper jeg og. Går seg sikkert til når baby er ute [emoji16]
Gøy.. :/Uff da
Sånn hadde jeg forrige uke
Tidenes leveringDet er rart [emoji14] Plutselig er de så store alle sammen
Ha en fin siste bhgdag og dag generelt til dere også [emoji1][emoji274]
Haha! Faktisk ikke mer sliten enn jeg pleier å være [emoji23] men glemte en ting og det er sjukt irriterende! Er ikke akk 5min unna[emoji53]
Ja i natt var lang 3 timer søvn og full timeplan. Varmt og mye bilkjøring. Men nå så det ut som om lillemann sovna fort til tide .
Litt her og der
God kveld
Da tror jeg at jeg takker for meg for denne måneden
(Så sant jeg ikke blir desperat og føler plassen min er utsatt)