♡ Skravletråd JUNI ♡

Heve beina litt. Har børsta hunden og klipt klørne (lenge siden sist, begge deler). Så gått tur med ham. Ååh, så glad han ble! Nå er han sliten og pen.
 
Yep! Jeg visste jo jeg hadde den da vi kom hjem fra Trondheim.. Også visste jeg at han hadde hevet den på gulvet.. Og at jeg ikke fant den når jeg skulle bruke den igjen [emoji23]
Jaja. Hadde sin forklaring da.
Hadde jo det. Godt du fant til slutt da :)
 
Heve beina litt. Har børsta hunden og klipt klørne (lenge siden sist, begge deler). Så gått tur med ham. Ååh, så glad han ble! Nå er han sliten og pen.
Åh så bra da. Var nok godt for han og deg det :)

Har også vært å klippa klørne til mammas valp :)
 
Åh så bra da. Var nok godt for han og deg det :)

Har også vært å klippa klørne til mammas valp :)
Ja, han får egentlig litt for lite faktiske TURER gitt.. Og jeg har ikke rørt meg særlig i det siste. Ble litt skummelt midt i, fordi nerven klemtes, og det kjentes ut som om jeg skulle miste bevegeligheten i beinet.. Men gikk bra.
Jeg trengte komme meg UT av huset. Psyken driver og biter litt for tiden, og jeg begynner bli litt avhengig av å finne på ting..

Heh.. Synes kloklipp er så skummelt. Enda ikke fått helt dreisen på det.. [emoji85]
 
Ja, han får egentlig litt for lite faktiske TURER gitt.. Og jeg har ikke rørt meg særlig i det siste. Ble litt skummelt midt i, fordi nerven klemtes, og det kjentes ut som om jeg skulle miste bevegeligheten i beinet.. Men gikk bra.
Jeg trengte komme meg UT av huset. Psyken driver og biter litt for tiden, og jeg begynner bli litt avhengig av å finne på ting..

Heh.. Synes kloklipp er så skummelt. Enda ikke fått helt dreisen på det.. [emoji85]
Jeg klarer ikke store hunder [emoji14] Men valpen til mamma er enkel derimot å se forskjellen på hvor klippe.

Høres skummelt ut også da når man kan få den nerven i klem [emoji33]
 
Kjøre hente minstemor. Hun er hos søskenbarnets farmor med hun. [emoji23] Vært der i 4 timer. Eldste også løp avgårde til venner i 4 timer nå. Herlig gitt [emoji14]
 
Jeg klarer ikke store hunder [emoji14] Men valpen til mamma er enkel derimot å se forskjellen på hvor klippe.

Høres skummelt ut også da når man kan få den nerven i klem [emoji33]
Han her er ikke så stor.. Og mamma synes han er enkel å klippe på. Men jeg skjønner det fremdeles ikke helt. [emoji14]

Ja, er litt ekkelt. Venstresiden kutter ut når jeg går rundt. Støvsuger/vasker/går tur.. Høyresiden er jeg visst begynt å få strålinger i plutselig..? Ble i alle fall en del av dem i går. Vet ikke hva det er, men regner med det er noe baby/bekken opplegg.
 
Kjøre hente minstemor. Hun er hos søskenbarnets farmor med hun. [emoji23] Vært der i 4 timer. Eldste også løp avgårde til venner i 4 timer nå. Herlig gitt [emoji14]
Godt med litt egentid da [emoji28]
 
Unnskyld damer, har 1000 ting som burde gjøres, to barn hjemme hvor minsten sliter med søvn nå og merker spenningshodepinen kommer igjen.
Vil skravle med dere da, bare tiden og kroppen som ikke er helt enig
 
Back
Topp