♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg fikk melding av ett medlem her inne i går om at dere har nådd 25k i denne tråden. Måtte inn å sjekke at det stemte. Wooow!!!!
Ikke sant? Wow ! [emoji33][emoji23] Vi har vært veldig effektive :D
 
Ligger an til å bli en fin sommerdag her i dag, og jeg har faktisk ting å gjøre! Godt med dager der man ikke føler seg helt ubrukelig også som høygravid og sykemeldt..
Jeg skal møte mannen til lunsj, så skal vi en tur på nav der han skal skrive under på farskapserklæring. Etter det har jeg en legetime for å sjekke blodtrykk etter medisindosen min ble oppjustert på tirsdag. Mannen drar en tur på kontoret, og så tar han langhelg etter det! Så blir det hotellweekend i bartebyen på oss [emoji173] årets ferie på ett vis..

Neste uke blir det en tur ut til øya jeg kommer fra hvis jeg får klarsignal på sykehuset. Der er det familiefestival fra onsdag til søndag, og jeg skal for første gang på 11 år ikke hjelpe til som frivillig.. Lurer på hva folk gjør når de ikke er frivillige på den festivalen [emoji23]

Så deilig med kjærestetur[emoji173]️
Kos dere masse!
 
Måtte innrømme for gubben her i stad.. "Det VAR faktisk ikke du som rotet bort den lange ladeledningen min..."
... Jeg hadde pakka den i fødebagen, jeg. Kom plutselig på det da jeg kjørte rundt i dag [emoji85]
 
Måtte innrømme for gubben her i stad.. "Det VAR faktisk ikke du som rotet bort den lange ladeledningen min..."
... Jeg hadde pakka den i fødebagen, jeg. Kom plutselig på det da jeg kjørte rundt i dag [emoji85]
Uh hardt gitt å innrømme slikt ! [emoji123] God du !
 
Lei av perlestrikk [emoji23] Men blir vel bra til slutt :) Skal bare ha 25 cm. Er nå på 9 cm.
0d160be958b896ecad3407c4f3bb2a66.jpg
 
Hahahahah så lenge? [emoji33][emoji23][emoji23][emoji23]
Yep! Jeg visste jo jeg hadde den da vi kom hjem fra Trondheim.. Også visste jeg at han hadde hevet den på gulvet.. Og at jeg ikke fant den når jeg skulle bruke den igjen [emoji23]
Jaja. Hadde sin forklaring da.
 
Back
Topp