Har nesten brukt kr 3.000,- på Lego...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo bare det, kan ikke bli som sist hvor det gikk såpass langt at mannen til slutt måtte være hjemme med ungene.Da syns jeg du skal skite i oss og ta vare på deg selv.
God bedring
Men er ikke dere I Legoland da? Da må man jo kjøpe Lego [emoji6]Har nesten brukt kr 3.000,- på Lego...
Ja:/ skulle ha vært ferdig med øreplagene .... Men han sover så utrolig dårlig
Den store o vaske klær dagen i dag. Da er vi i gang. Brette første ladning fra tørketrommelen. Brette klær fra stativ. Vask en i gang. 2 to go ! [emoji23]
Tjæ. Direkte vondt vet jeg ikke. Bare sjukt ubehag. Føles som om jeg blir lam..
Er et eller annet enten bekkenet eller babyen gjør, eller i samarbeid der (at babyen dytter på bekkenet, som klemmer nerver??). Aner ikke, men veldig ekkelt...
Jeg fikk melding av ett medlem her inne i går om at dere har nådd 25k i denne tråden. Måtte inn å sjekke at det stemte. Wooow!!!!
Lille U bestemte seg for å passe de store og fant en måte som gjorde at de ikke løp fra han
Hva shoppa du? [emoji4]God kveld[emoji1]
Idag har jeg vært hos lege med eldstemann, lunsj på McDonalds og shopping[emoji2]
Ja, ikke samtMen er ikke dere I Legoland da? Da må man jo kjøpe Lego [emoji6]
Håper jeg og. Går seg sikkert til når baby er ute [emoji16]Høres logisk ut[emoji13] håper det gir seg!
Like slitsomt? Jeg ville DØDD på ikea nå [emoji23]Heisann[emoji4] kan offisielt si at en dag på IKEA er like slitsomt gravid eller ei[emoji23][emoji23] men far alltid tak i litt nyttige ting da[emoji23] hva hsr dere gjort i dag?
Det vet jeg ikke har ikke vært her så mye i dag.Hvordan ligger det Ann på statsa? Forresten gid kveld på dere damer
Masse god bedring,Haha! Faktisk ikke mer sliten enn jeg pleier å være [emoji23] men glemte en ting og det er sjukt irriterende! Er ikke akk 5min unna[emoji53]
Ikke jeg heller de siste dagene har gått tregt for seg for min del. [emoji14]Det vet jeg ikke har ikke vært her så mye i dag.
Ikke sjuk[emoji4], men sjukt irritert på meg selv som glemte badebalje jeg skulle kjøpe på IKEA [emoji27]Masse god bedring,
Hvordan syk er du?
Det har det her også, er på ferie, så kanskje ikke så rart.Ikke jeg heller de siste dagene har gått tregt for seg for min del. [emoji14]