Ja i natt var lang 3 timer søvn og full timeplan. Varmt og mye bilkjøring. Men nå så det ut som om lillemann sovna fort til tide .Håper det snart snur[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja i natt var lang 3 timer søvn og full timeplan. Varmt og mye bilkjøring. Men nå så det ut som om lillemann sovna fort til tide .Håper det snart snur[emoji4]
Så kjedelig daIkke sjuk[emoji4], men sjukt irritert på meg selv som glemte badebalje jeg skulle kjøpe på IKEA [emoji27]
Så bra jeg dropper å prøve å komme på topp 100 denne mnd. [emoji14] men neste mnd så ser det lysereDet har det her også, er på ferie, så kanskje ikke så rart.
Gir meg snart, 10 innlegg til rundt tall
Jeg er på topp 25 og krysser fingrene for veskenSå bra jeg dropper å prøve å komme på topp 100 denne mnd. [emoji14] men neste mnd så ser det lysere
Gubben har fri og hestene er blitt satt på beite i dag. Så da blir det kanskje ikke så fylt opp med andre ting....eks stress [emoji14]
Litt her og derHvor hadde du vært?[emoji2]
God kveldGod morgen alle sammen
God kveldGod formiddag[emoji1]
God kveld til deg også.God kveld
Oj såpass jaHar nesten brukt kr 3.000,- på Lego...
Ungene ble helt i 100Oj såpass ja
Hva kjøpte dere?Ungene ble helt i 100
Nei fint liteGod kveld til deg også.
Skjedd noe spennende i dag?
Krysser fingrene for deg ogsåJeg er på topp 25 og krysser fingrene for vesken
Eldste fikk 2 store Ninjago sett, frøkna er Elf og et Friends sett og lille U fikk 2 Duplo settHva kjøpte dere?
Deilig det også daNei fint lite
Hvor da?
Måtte innrømme for gubben her i stad.. "Det VAR faktisk ikke du som rotet bort den lange ladeledningen min..."
... Jeg hadde pakka den i fødebagen, jeg. Kom plutselig på det da jeg kjørte rundt i dag [emoji85]
Lei av perlestrikk [emoji23] Men blir vel bra til slutt Skal bare ha 25 cm. Er nå på 9 cm.