>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
En perlestrikk lue til meg selv Egostrikk rett og slett [emoji1]Hva strikker du nå?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En perlestrikk lue til meg selv Egostrikk rett og slett [emoji1]Hva strikker du nå?[emoji2]
Det var detSå koselige da [emoji4]
Veldig herligDeilig for deg da[emoji1]
Mhm som sitter 100 m borti gata herVenner som ikke har invitert deg med på noe?
Uff Det er en veldig kjip følelse ja Stor klem til deg. Håper du føler deg bedre snart [emoji8]La meg jeg
Bke skikkelig lei meg etter en snap jeg fikk
Følelsen av å holdes utenfor er kjip altså
De er fornøyde daEldste fikk 2 store Ninjago sett, frøkna er Elf og et Friends sett og lille U fikk 2 Duplo sett
Bare noen som sitter 100 m borti her å drikker vinHva skjer..? :/
Greit for hu da [emoji14] Min mor kan ikke klippe og hu har 3 nå [emoji23] De to store tar som regel veterinæren for hu. Valpen tar jeg. For syns den er helt grei liksom. Men de to store trekker også beina til seg veldig. Så håper den lille nå blir vant med det fortJepp.
Min har både og. Synes begge er like ille [emoji14]
Mamma synes dog de er greie å se på, fra baksiden liksom.
Mhm er detUff Det er en veldig kjip følelse ja Stor klem til deg. Håper du føler deg bedre snart [emoji8]
Den er fæl den Skjønner godt du blir skuffa !Bare noen som sitter 100 m borti her å drikker vin
Den var skikkelug vond dem følelsen jeg fikk å mannen som alltid kommee med noe fornuftig var helt enig med meg å synes det var dprlig gjortDen er fæl den Skjønner godt du blir skuffa !
Skikkelig ufyselig gjort syns jeg. Blir så falskt da Hater når sånt blir gjort.Mhm er det
Så mye som de har sagt at vi må finne tid til en vinkveld snart å så sender de snap av at de to drikker vin..
Å hun ebe sier vi er så gode venner liksom
Ja. Er ikke annet å si på det faktisk. Det er veldig dårlig gjort av dem.Den var skikkelug vond dem følelsen jeg fikk å mannen som alltid kommee med noe fornuftig var helt enig med meg å synes det var dprlig gjort
Mhm helt enigSkikkelig ufyselig gjort syns jeg. Blir så falskt da Hater når sånt blir gjort.
Stor klem [emoji170]
Mhm synes detJa. Er ikke annet å si på det faktisk. Det er veldig dårlig gjort av dem.
Teit å sende snap da, uten å spørre om du vil være med. Litt.. Rar oppførsel.. Egentlig.Bare noen som sitter 100 m borti her å drikker vin
Gjør den store vår også. Men er bare å legge ham over på rygg, og legge foten over ham. [emoji14]Greit for hu da [emoji14] Min mor kan ikke klippe og hu har 3 nå [emoji23] De to store tar som regel veterinæren for hu. Valpen tar jeg. For syns den er helt grei liksom. Men de to store trekker også beina til seg veldig. Så håper den lille nå blir vant med det fort
Typisk det. Føler det dobbelmoralske lang vei her !Mhm synes det
De som snakker sånn om hvir dårlig miljøet blant foreldrene i klassen er å så gjør de sånt
Ja hvertfall når de har sagt vi må ta en vinkveld snartTeit å sende snap da, uten å spørre om du vil være med. Litt.. Rar oppførsel.. Egentlig.
Jeg ogsåTypisk det. Føler det dobbelmoralske lang vei her !