♡ Skravletråd JUNI ♡

Jepp.

Min har både og. Synes begge er like ille [emoji14]
Mamma synes dog de er greie å se på, fra baksiden liksom.
Greit for hu da [emoji14] Min mor kan ikke klippe og hu har 3 nå [emoji23] De to store tar som regel veterinæren for hu. Valpen tar jeg. For syns den er helt grei liksom. Men de to store trekker også beina til seg veldig. Så håper den lille nå blir vant med det fort :)

Uff :( Det er en veldig kjip følelse ja :( Stor klem til deg. Håper du føler deg bedre snart [emoji8]
Mhm er det
Så mye som de har sagt at vi må finne tid til en vinkveld snart å så sender de snap av at de to drikker vin..
Å hun ebe sier vi er så gode venner liksom

Mhm er det
Så mye som de har sagt at vi må finne tid til en vinkveld snart å så sender de snap av at de to drikker vin..
Å hun ebe sier vi er så gode venner liksom
Skikkelig ufyselig gjort syns jeg. Blir så falskt da :( Hater når sånt blir gjort.

Stor klem [emoji170]

Den var skikkelug vond dem følelsen jeg fikk å mannen som alltid kommee med noe fornuftig var helt enig med meg å synes det var dprlig gjort
Ja. Er ikke annet å si på det faktisk. Det er veldig dårlig gjort av dem. :(

Greit for hu da [emoji14] Min mor kan ikke klippe og hu har 3 nå [emoji23] De to store tar som regel veterinæren for hu. Valpen tar jeg. For syns den er helt grei liksom. Men de to store trekker også beina til seg veldig. Så håper den lille nå blir vant med det fort :)
Gjør den store vår også. Men er bare å legge ham over på rygg, og legge foten over ham. [emoji14]

Back
Topp