Rugerpåape2
Elsker forumet
HahaHaha, ja. "Neei, det visste jeg da vel..."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaHaha, ja. "Neei, det visste jeg da vel..."
Tok det greit altså [emoji28]Haha
Nei så trist [emoji20]La meg jeg
Bke skikkelig lei meg etter en snap jeg fikk
Følelsen av å holdes utenfor er kjip altså
Jo takk, skulle gjerne hatt noen barn som ville samarbeide og en frisk mann, men men ting går daMasse god bedring ! Ikke tenk på oss [emoji170]
Å fy! Hadde nok sendt en snap tilbake da!Mhm som sitter 100 m borti gata her
Er det mulig?!??!Å så fortsatte de å sende snap liksom
Greit å få tak i det da når han jobber rundt der. Også en time unna her men ikke ofte vi reiserJada, men er ikke så villig til å betale for å få det hit når det er omtrent 1time inn dit.... Sambo jobber forbi der så får bli hans jobb [emoji23][emoji6] bare irritert over at jeg ikke sjekket lista mi[emoji23][emoji23]
Høres mye koseligere ut enn å henge her inne da [emoji4]I dag ble det ca null og nada skravling her. Men en slitsom men hyggelig aften med store deler av slekta, erstatning for st hans. Vi har grillet og fisket og kost oss litt slitsomt med tre barn og ingen mann så jeg utnyttet mine foreldre.
Nei, pleier ikke reise ofte vi heller.. Pleier å samle opp en liste med ting og når den er blitt lang nok drar vi [emoji23][emoji23]Greit å få tak i det da når han jobber rundt der. Også en time unna her men ikke ofte vi reiser
Hørtes kos ut da!I dag ble det ca null og nada skravling her. Men en slitsom men hyggelig aften med store deler av slekta, erstatning for st hans. Vi har grillet og fisket og kost oss litt slitsomt med tre barn og ingen mann så jeg utnyttet mine foreldre.
Høres ut som om du har hatt nok å fylle dagene medHei på dere.
Et par stille dager fra meg
I går satt jeg først 4 timer i blomsterbedet, og på kvelden drev jeg og sprøytet hekken for ull-lus. Jeg ble ikke ferdig, så tok resten i kveld.
Før det har jeg snakket med en del familiemedlemmer om 60-årslaget for mamma som skal skje om knapt ei uke.
Litt å ordne der og.
Håper alle har det bra [emoji8]
Ja, koselig hat vi hatt detHørtes kos ut da!
Høres mye koseligere ut enn å henge her inne da [emoji4]
Det er bra! Det som teller.Ja, koselig hat vi hatt det
Ja vært nok å gjøre. Og så var jeg jo på jobb i dag også.Høres ut som om du har hatt nok å fylle dagene med
Å nei! Håper det gikk bra med magen!Snubla visst litt, jeg
Nok å styre med altså! Godt forståelig at du ikke har prioritert forumet [emoji14]Ja vært nok å gjøre. Og så var jeg jo på jobb i dag også.
Ja, tok i mot med hånden og knærne, så landet ikke på magen heldigvis [emoji14] og han inni gnurker litt rundt inni der [emoji14]Å nei! Håper det gikk bra med magen!