♡ Skravletråd JUNI ♡

I dag ble det ca null og nada skravling her. Men en slitsom men hyggelig aften med store deler av slekta, erstatning for st hans. Vi har grillet og fisket og kost oss :-) litt slitsomt med tre barn og ingen mann så jeg utnyttet mine foreldre.

Masse god bedring ! Ikke tenk på oss [emoji170]
Jo takk, skulle gjerne hatt noen barn som ville samarbeide og en frisk mann, men men ting går da

Jada, men er ikke så villig til å betale for å få det hit når det er omtrent 1time inn dit.... Sambo jobber forbi der så får bli hans jobb [emoji23][emoji6] bare irritert over at jeg ikke sjekket lista mi[emoji23][emoji23]
Greit å få tak i det da når han jobber rundt der. Også en time unna her men ikke ofte vi reiser

I dag ble det ca null og nada skravling her. Men en slitsom men hyggelig aften med store deler av slekta, erstatning for st hans. Vi har grillet og fisket og kost oss :-) litt slitsomt med tre barn og ingen mann så jeg utnyttet mine foreldre.
Høres mye koseligere ut enn å henge her inne da [emoji4]

Hei på dere.

Et par stille dager fra meg

I går satt jeg først 4 timer i blomsterbedet, og på kvelden drev jeg og sprøytet hekken for ull-lus. Jeg ble ikke ferdig, så tok resten i kveld.

Før det har jeg snakket med en del familiemedlemmer om 60-årslaget for mamma som skal skje om knapt ei uke.
Litt å ordne der og.

Håper alle har det bra [emoji8]

Hørtes kos ut da!

Hei på dere.

Et par stille dager fra meg

I går satt jeg først 4 timer i blomsterbedet, og på kvelden drev jeg og sprøytet hekken for ull-lus. Jeg ble ikke ferdig, så tok resten i kveld.

Før det har jeg snakket med en del familiemedlemmer om 60-årslaget for mamma som skal skje om knapt ei uke.
Litt å ordne der og.

Håper alle har det bra [emoji8]
Høres ut som om du har hatt nok å fylle dagene med :)

Back
Topp