♡ Skravletråd JUNI ♡

Hei på dere.

Et par stille dager fra meg

I går satt jeg først 4 timer i blomsterbedet, og på kvelden drev jeg og sprøytet hekken for ull-lus. Jeg ble ikke ferdig, så tok resten i kveld.

Før det har jeg snakket med en del familiemedlemmer om 60-årslaget for mamma som skal skje om knapt ei uke.
Litt å ordne der og.

Håper alle har det bra [emoji8]
Godt å høre det er flere som har hvert borte litt [emoji4]
Godt å jobbe i hagen da [emoji4]

Hallo i natten!

"Er det noen melkeallergikere her?
-Nei, vi har laktos"

:D

Ja, tok i mot med hånden og knærne, så landet ikke på magen heldigvis [emoji14] og han inni gnurker litt rundt inni der [emoji14]
Jeg ble bare litt furt [emoji28]
Godt det gikk bra. Det gjør jo som regel det, utrolig hva man får til når man skal beskytte noen.

Hihi, litt snurt begge to [emoji23]

Huff det så ikke godt ut
Vel. Er ikke så ille som det ser ut da. Hadde ikke vasket meg. Er bare.. Grus. Som har gått fint inn i kneet [emoji28]
Herregud, jeg er så klønete...

Godt det gikk bra. Det gjør jo som regel det, utrolig hva man får til når man skal beskytte noen.

Hihi, litt snurt begge to [emoji23]
Hehe, var vel mest fordi jeg drev og bar på pcen min osv da. Ble liksom ikke helt plass til å falle på magen engang. [emoji14]
Guuh så klønete jeg er..
Jeg kledde på meg skoene bare halvt, fordi jeg hadde så mye å bære på (gamet med brødrene mine..), også snublet jeg da selvsagt i skoene mine [emoji85]

Hehe, var vel mest fordi jeg drev og bar på pcen min osv da. Ble liksom ikke helt plass til å falle på magen engang. [emoji14]
Guuh så klønete jeg er..
Jeg kledde på meg skoene bare halvt, fordi jeg hadde så mye å bære på (gamet med brødrene mine..), også snublet jeg da selvsagt i skoene mine [emoji85]
Haha, jeg må le litt og [emoji23][emoji13]
Så sikkert veldig rart ut [emoji13]

Godt det gikk bra [emoji8]

God morgen alle [emoji4]

Tidlig oppe i dag, skal på jobb til 7. Tror ikke jeg har hatt en tidligvakt på aldri så lenge, og vi bhglærere (iallfall jeg) begynner aldri før 7.30 uansett. Men siden jeg har byttet bort så mange tidligvakter for å få kabalen til å gå opp fikk jeg 7-vakt i dag.

I dag er det min siste arbeidsdag før ferie, og den siste arbeidsdagen på den arbeidsplassen. Det blir veldig rart...

Haha, jeg må le litt og [emoji23][emoji13]
Så sikkert veldig rart ut [emoji13]

Godt det gikk bra [emoji8]
Ingen som så meg da [emoji56][emoji56]

Ser ikke mindre rart ut at jeg var kun ikledd pysjbukse og ei tskjorte som nå AKKURAT ikke rekker over magen, tross to nummer for stor :p. (kjøper tskjorter i XL for å kunne svømme litt i dem..)

God morgen alle [emoji4]

Tidlig oppe i dag, skal på jobb til 7. Tror ikke jeg har hatt en tidligvakt på aldri så lenge, og vi bhglærere (iallfall jeg) begynner aldri før 7.30 uansett. Men siden jeg har byttet bort så mange tidligvakter for å få kabalen til å gå opp fikk jeg 7-vakt i dag.

I dag er det min siste arbeidsdag før ferie, og den siste arbeidsdagen på den arbeidsplassen. Det blir veldig rart...

Ååh, skikkelig siste arbeidsdag??
Ha en fin dag da!

I dag ble det ca null og nada skravling her. Men en slitsom men hyggelig aften med store deler av slekta, erstatning for st hans. Vi har grillet og fisket og kost oss :) litt slitsomt med tre barn og ingen mann så jeg utnyttet mine foreldre.
Hørtes koselug ut

Back
Topp