♡ Skravletråd JUNI ♡

Gjør den store vår også. Men er bare å legge ham over på rygg, og legge foten over ham. [emoji14]
Hahaha. Med søstra mi sin måtte vi være to. En å holde og en å klippe. Sykt sterk i beina. En staff da [emoji14] Så mer stress gitt.

Kan ikke legge den på rygg heller. Så ut som en stranda skilpadde da [emoji23][emoji23]

Jeg også
Men så kjiot for har vært mye med hun ene å barna våre er gode venner å så gjør de sånn.
Ødlegger så mye
Kjempemasse. Du får ta bort vinflaska og gå bort og si nå var du kommet. For du regna med snappen var inviten !

Ja hvertfall når de har sagt vi må ta en vinkveld snart
Føler det virket litt.. Ulmskt. Altså.. Å sende snap om det og. Kun for å vise at du ikke ble invitert?!
Dårlig oppførsel rett og slett..

Hahaha. Med søstra mi sin måtte vi være to. En å holde og en å klippe. Sykt sterk i beina. En staff da [emoji14] Så mer stress gitt.

Kan ikke legge den på rygg heller. Så ut som en stranda skilpadde da [emoji23][emoji23]
Haha.. Han her (største) er blanding av collie, border collie, finsk lapphund og leonberger. Er litt større/sterkere enn colliene, men likevel veldig svake gener av den leonbergeren. Kun fargene omtrent.
Men ja.. Jeg liker best å klippe dem på rygg. Mye lettere. Vanskeligere å få største over på rygg da.
Fin gutt, da!
55b63a6f10538bf5f775f1d360aeb4a2.jpg

Haha.. Han her (største) er blanding av collie, border collie, finsk lapphund og leonberger. Er litt større/sterkere enn colliene, men likevel veldig svake gener av den leonbergeren. Kun fargene omtrent.
Men ja.. Jeg liker best å klippe dem på rygg. Mye lettere. Vanskeligere å få største over på rygg da.
Fin gutt, da!
55b63a6f10538bf5f775f1d360aeb4a2.jpg
Fin da [emoji7] Herlige farger

Bestille på nett?

Vi mangler noen ting til senga og de sender de skruene hit gratis [emoji16]
Jada, men er ikke så villig til å betale for å få det hit når det er omtrent 1time inn dit.... Sambo jobber forbi der så får bli hans jobb [emoji23][emoji6] bare irritert over at jeg ikke sjekket lista mi[emoji23][emoji23]

Måtte innrømme for gubben her i stad.. "Det VAR faktisk ikke du som rotet bort den lange ladeledningen min..."
... Jeg hadde pakka den i fødebagen, jeg. Kom plutselig på det da jeg kjørte rundt i dag [emoji85]
Å... Blir så flau når jeg gjør sånn[emoji15][emoji15] tok han det fint? [emoji4] sambo her bare ler[emoji23][emoji23]

Back
Topp