Ja i natt var lang 3 timer søvn og full timeplan. Varmt og mye bilkjøring. Men nå så det ut som om lillemann sovna fort til tide .Håper det snart snur[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja i natt var lang 3 timer søvn og full timeplan. Varmt og mye bilkjøring. Men nå så det ut som om lillemann sovna fort til tide .Håper det snart snur[emoji4]
Så kjedelig daIkke sjuk[emoji4], men sjukt irritert på meg selv som glemte badebalje jeg skulle kjøpe på IKEA [emoji27]
Så bra jeg dropper å prøve å komme på topp 100 denne mnd. [emoji14] men neste mnd så ser det lysereDet har det her også, er på ferie, så kanskje ikke så rart.
Gir meg snart, 10 innlegg til rundt tall![]()
Jeg er på topp 25 og krysser fingrene for veskenSå bra jeg dropper å prøve å komme på topp 100 denne mnd. [emoji14] men neste mnd så ser det lysere
Gubben har fri og hestene er blitt satt på beite i dag. Så da blir det kanskje ikke så fylt opp med andre ting....eks stress [emoji14]
Litt her og derHvor hadde du vært?[emoji2]
God kveldGod morgen alle sammen![]()
God kveldGod formiddag[emoji1]
God kveld til deg også.God kveld
Oj såpass jaHar nesten brukt kr 3.000,- på Lego...
Ungene ble helt i 100Oj såpass ja
Hva kjøpte dere?Ungene ble helt i 100![]()
Nei fint liteGod kveld til deg også.
Skjedd noe spennende i dag?
Krysser fingrene for deg ogsåJeg er på topp 25 og krysser fingrene for vesken
Eldste fikk 2 store Ninjago sett, frøkna er Elf og et Friends sett og lille U fikk 2 Duplo settHva kjøpte dere?
Deilig det også daNei fint lite
Hvor da?
Måtte innrømme for gubben her i stad.. "Det VAR faktisk ikke du som rotet bort den lange ladeledningen min..."
... Jeg hadde pakka den i fødebagen, jeg. Kom plutselig på det da jeg kjørte rundt i dag [emoji85]
Lei av perlestrikk [emoji23] Men blir vel bra til sluttSkal bare ha 25 cm. Er nå på 9 cm.
![]()