♡ Skravletråd JUNI ♡

Ihvertfall da[emoji1]
Bestilte meg kjole på Wish igår, og da tenkte jeg på deg[emoji7]
Må få se kjolen da [emoji7] Du kan ikke si slikt uten å vise [emoji56]
 
God morgen alle sammen:D
God morgen :)
Ligger an til å bli en fin sommerdag her i dag, og jeg har faktisk ting å gjøre! Godt med dager der man ikke føler seg helt ubrukelig også som høygravid og sykemeldt..
Jeg skal møte mannen til lunsj, så skal vi en tur på nav der han skal skrive under på farskapserklæring. Etter det har jeg en legetime for å sjekke blodtrykk etter medisindosen min ble oppjustert på tirsdag. Mannen drar en tur på kontoret, og så tar han langhelg etter det! Så blir det hotellweekend i bartebyen på oss [emoji173] årets ferie på ett vis..

Neste uke blir det en tur ut til øya jeg kommer fra hvis jeg får klarsignal på sykehuset. Der er det familiefestival fra onsdag til søndag, og jeg skal for første gang på 11 år ikke hjelpe til som frivillig.. Lurer på hva folk gjør når de ikke er frivillige på den festivalen [emoji23]
Jeg trooooor de som ikke er frivillige nyter det festivalen kan tilby [emoji14] Og slapper av litt mer [emoji14]

Høres ut som det blir en god dag da. Det er veldig godt å føle seg som vanlig igjen for en liiiiten stund :D Håper dagen blir veldig god og fin [emoji8]
 
Dårlig alternativ [emoji23]
Ja, synes liksom det.

Så anbefaler heller mat året gjennom enn mange sydenreiser

Dessuten er ikke mange sydenreiser i året forsvarlig i forhold til miljø ;-)
 
God morgen :)

Jeg trooooor de som ikke er frivillige nyter det festivalen kan tilby [emoji14] Og slapper av litt mer [emoji14]

Høres ut som det blir en god dag da. Det er veldig godt å føle seg som vanlig igjen for en liiiiten stund :D Håper dagen blir veldig god og fin [emoji8]
Haha, ja kanskje det. Fryktelig kjedelig for meg som er vant til høyt tempo hele den uka [emoji85]
Tror nok dagen blir fin! Litt soling på terrassen nå før jeg skal møte mannen [emoji108] ha en fin dag du også!
 
Haha, ja kanskje det. Fryktelig kjedelig for meg som er vant til høyt tempo hele den uka [emoji85]
Tror nok dagen blir fin! Litt soling på terrassen nå før jeg skal møte mannen [emoji108] ha en fin dag du også!
Haha noe uvant blir det nok. Du kommer sikkert til å se ting du hadde gjort annerledes også [emoji14] Haha
 
Den store o vaske klær dagen i dag. Da er vi i gang. Brette første ladning fra tørketrommelen. Brette klær fra stativ. Vask en i gang. 2 to go ! [emoji23]
 
Au, det er vondt![emoji31]
Tjæ. Direkte vondt vet jeg ikke. Bare sjukt ubehag. Føles som om jeg blir lam..
Er et eller annet enten bekkenet eller babyen gjør, eller i samarbeid der (at babyen dytter på bekkenet, som klemmer nerver??). Aner ikke, men veldig ekkelt...
 
Går strålende her[emoji1]
Var en rolig dag igår, selv synes jeg det var deilig med en dag uten jag etter tråder og innlegg[emoji12]
Ja, det var egentlig ok med hviledag sånn.
 
Back
Topp