♡ Skravletråd JUNI ♡

Det går altså til onsdag før jeg får vite at guttungen ikke har klokke, sist sett lørdag på korpstur...

Har du hatt trøbbel tidligere i svangerskapet?[emoji4]
Ikke noe trøbbel annet enn at jeg har høyt blodtrykk fra tidligere.. større risiko for svangerskapsforgiftning, så det er det vi prøver å være i forkant av nå da. [emoji4]

Holy crap, folk hviler skikkelig i dag ser jeg [emoji28]
Stille gitt. Jaja, forståelig nok. Vært hardt med skravlekjøret.. [emoji14]

Går det bra med alle?

Hvor gammel?
Vi har ikke lest bøkene her.. Jeg har det, selv. Men hun har ikke. Tenker hun får lese dem selv etterhvert.. Synes ikke selv bøkene er like skumle som filmene da.
Han ble 8 i april.

Han liker bøkene bedre enn filmene [emoji6]
Han liker å være forberedt på hva som skjer, og så synes han at han får vite mer i bøkene enn filmene

Han ble 8 i april.

Han liker å være forberedt på hva som skjer, og så synes han at han får vite mer i bøkene enn filmene

Ja okei, 2009 mod han også altså?

Man får vite mer i bøkene ja. Mer detaljer og mer.. Hendelser. Sååå skuffa da jeg leste bøkene først [emoji23]
Mangler jo f.eks noe rom inn til de vises stein i første.

Ja okei, 2009 mod han også altså?

Man får vite mer i bøkene ja. Mer detaljer og mer.. Hendelser. Sååå skuffa da jeg leste bøkene først [emoji23]
Mangler jo f.eks noe rom inn til de vises stein i første.
Jepp, det er han

Ja det mangler jo en del i filmene som ikke er i bøkene.

Så jeg skrev helt snålt [emoji23]
Trøtt ja [emoji13]

Jeg mente jo at det er mye i bøkene som ikke er i filmene, og så er det mye i filmene som ikke er i bøkene [emoji23]
Haha. Jeg leste setningen uten å lese ordene jeg...
For jeg leste kun at mye mangler i filmer ift bøker. [emoji14]
Synes det er sjeldent de har særlig mye ekstra i filmene altså.. Uansett film/bok..

Tror det verste var når jeg leste the bridge to terrabithia (??), eller noe, og.. Boka var jo kjempetynn.. Så hadde IKKE vært noe problem å ta med alt, og likevel hatt en normal lengde på filmen. Men så mye detaljer utelatt.

Han ble 8 i april.

Min som blir ni i august er på første boka nå, og kommer ikke til å komme veldig mange flere bøker på en stund.

Back
Topp