Lang dag?Kom akkurat hjem jeg
Hva har du gjort i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lang dag?Kom akkurat hjem jeg
Ikke noe trøbbel annet enn at jeg har høyt blodtrykk fra tidligere.. større risiko for svangerskapsforgiftning, så det er det vi prøver å være i forkant av nå da. [emoji4]Har du hatt trøbbel tidligere i svangerskapet?[emoji4]
Nei det gjorde ikke det, hun koste seg [emoji6]En dag i barnehagen skader nok ikke[emoji23]
Ble du ferdig med bedet?
Han ble 8 i april.Hvor gammel?
Vi har ikke lest bøkene her.. Jeg har det, selv. Men hun har ikke. Tenker hun får lese dem selv etterhvert.. Synes ikke selv bøkene er like skumle som filmene da.
Han ble 8 i april.
Han liker bøkene bedre enn filmene [emoji6]
Han liker å være forberedt på hva som skjer, og så synes han at han får vite mer i bøkene enn filmene
Jepp, det er hanJa okei, 2009 mod han også altså?
Man får vite mer i bøkene ja. Mer detaljer og mer.. Hendelser. Sååå skuffa da jeg leste bøkene først [emoji23]
Mangler jo f.eks noe rom inn til de vises stein i første.
Jepp, gjør jo alltid det egentlig..Jepp, det er han
Ja det mangler jo en del i filmene som ikke er i bøkene.
Så jeg skrev helt snålt [emoji23]Jepp, gjør jo alltid det egentlig..
Haha. Jeg leste setningen uten å lese ordene jeg...Så jeg skrev helt snålt [emoji23]
Trøtt ja [emoji13]
Jeg mente jo at det er mye i bøkene som ikke er i filmene, og så er det mye i filmene som ikke er i bøkene [emoji23]
Åhhh fin dag [emoji173]️[emoji173]️
Gidder ikke lage middag i dag.. mannen får kjøpe take-away [emoji108] bortskjemt og gravid da [emoji85]
Hvertfall når det er fargerikt [emoji7]
Sykt. Æ appen er grei som lar meg se hvor mye jeg bruker gitt [emoji23] Helt horribelt til tider [emoji33]
Min som blir ni i august er på første boka nå, og kommer ikke til å komme veldig mange flere bøker på en stund.Han ble 8 i april.
Han liker bøkene bedre enn filmene [emoji6]
Han liker å være forberedt på hva som skjer, og så synes han at han får vite mer i bøkene enn filmene
Det mangler mer og mer dess lenger enn kommerJepp, det er han
Ja det mangler jo en del i filmene som ikke er i bøkene.
Men latt være å spise?Blir dårlig av å se hvor mye jeg bruker jeg[emoji13] kunne jo reist til syden flere ganger i året![emoji85]
Bilde??Ihvertfall da[emoji1]
Bestilte meg kjole på Wish igår, og da tenkte jeg på deg[emoji7]