Usj ja. Er da jommen dyrt nok !
Mat og drikke er skremmende dyrt[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj ja. Er da jommen dyrt nok !
Sykt. Æ appen er grei som lar meg se hvor mye jeg bruker gitt [emoji23] Helt horribelt til tider [emoji33]Mat og drikke er skremmende dyrt[emoji13]
Jo. Men gikk så tidlig jeg [emoji23][emoji56][emoji22]
Veldig. Satser på mer søvn i morgen da
Alt bra her lunsjtid på jobb
Hei!
Nettopp lært vesla scrabble (hun ble superengasjert! Men som meg ble hun drittlei når vi begynte gå tom for plass og gode bokstaver [emoji23]), og nå skal vi se Hærri Påtter 3
Ja, har også fått beskjed fra sykehuset at vi skal være glad for at jeg har gått så langt og vi tar ei uke av gangen nå framover.. [emoji28]
Legge en lapp i postkassa da ja ! [emoji23][emoji23] Hater konfrontasjonerHåpe på det![emoji2] hvis ikke får du klage!
Tok en liten ettermiddagslur jeg.. [emoji85]
Jau. Desperantene var skumle dog [emoji14]Hehe[emoji12] håper dere koste dere med film!
Regnet med det. Godt vsr det også.Mmm, det er mer Ronja-mat ja![emoji1]
Koselig med litt alenetid da [emoji14]Alle sover. Utenom meg Hurra. Litt Criminal minds før sovetid. Blir helt sliten av sola [emoji274][emoji274]
Jeg sitter. Men burde ikke. Er svett. Varmt. Burde åpnet noe. Da kommer det inn veps. Men mannen er kommet fra treningDa var det endelig min tur til å sette meg ned
Hørtes herlig utLekt ute med frøkna store deler av dagen, tok middagen som piknikk ute,kjøpte soft is i sola,i parken og shoppa litt
Mye detRett i overkant av 300[emoji2]