♡ Skravletråd JUNI ♡

Og teller bakover? Eller husker du hvor mange du hadde dagen før?
Hvis du trykker på bildet ditt, så kommer du inn på din side. Der står totalt antall innlegg på forumet.

Jeg skriver ned det tallet enten da jeg logger av, eller det første jeg ser på/skriver ned om morgenen.

Så regner jeg bare utifra det [emoji4]

Gidder ikke lage middag i dag.. mannen får kjøpe take-away [emoji108] bortskjemt og gravid da [emoji85]

Vi har sett filmene mange ganger altså.. Kosefilmer! Litt skummelt med desperantene, bare [emoji14]
Vi begynte jo i vår/senvinteren, og har nå lest de 3 første og sett filmene. Sett nr 1 og 2 2 ganger hver.

Leser nr 4 nå. Så får vi se om han skal få lov å se den filmen. Etter det er jeg litt i tvil om vi skal lese mer og se mer...

Vi sendte frøkna i bhg, storebror får en kompis på besøk.

Jeg skal grave ferdig blomsterbedet før plantene som skal dit dør, så nå MÅ det gjøres.

Samboer har litt ting han må ordne. Da har frøkna det bedre i bhg, ellers går hun på veggen her hjemme...

Blir 6 uker ferie fra fredag da [emoji6]
Og hun hadde fri i går og skal ha fri i morgen

En dag i barnehagen skader nok ikke[emoji23]
Ble du ferdig med bedet?

Vi begynte jo i vår/senvinteren, og har nå lest de 3 første og sett filmene. Sett nr 1 og 2 2 ganger hver.

Leser nr 4 nå. Så får vi se om han skal få lov å se den filmen. Etter det er jeg litt i tvil om vi skal lese mer og se mer...
Hvor gammel?
Vi har ikke lest bøkene her.. Jeg har det, selv. Men hun har ikke. Tenker hun får lese dem selv etterhvert.. Synes ikke selv bøkene er like skumle som filmene da.

Et spørsmål. Når dere ser på deres eget antall innlegg per dag, bruker dere søkefunksjonen? Så at mitt tall ble veldig feil der, siden forumklokka tydeligvis er en time feil. Så innlegg fra 23 og utover i går teller med på dagens tall... finnes det en bedre måte? Ikke at det er så innmari viktig da, men en liten kuriositet :D

Jeg står opp om morgenen og noterer meg antall innlegg jeg har totalt[emoji1] da kan jeg lett holde oversikt over antall innlegg i løpet av dagen..[emoji12]

Jeg har en halvannet år gammel jente som ikke vil sove i dag

Sover vanligvis en god time fra noe etter 11

Gikk (pokemon)tur med eldste.

Kjørte hjem

La oss på senga.

Ammet i sofaen

Men nei.

Da sover hun vel godt nå håper jeg[emoji2]

Dagens middagskasse-middag hadde nok ronja likt bedre enn den vi hadde i går.

Vi skal lage hamburgere av kjøttdeig med tacokrydder i. Serveres i brød med poteter stekt i båter, og valgfritt tilbehør av salat, tomat, rødløk og coleslaw, de to siste begrenser nok jeg veldig

Mmm, det er mer Ronja-mat ja![emoji1]

Back
Topp