Det har jegHåper du har hatt en fin dag på jobb[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jegHåper du har hatt en fin dag på jobb[emoji1]
Neitakk du [emoji28]Det går ikke da nei. Eller så får du leite fram bøtte og såpe og ta det manuelt
Det er det ikkeJippi, det er ikke lenge[emoji1]
Lenge siden jeg hadde så myeNesten dobbelt da ja
Det var det [emoji16] deilig å sove litt med god samvittighet, lader jo opp til babytid tenker jeg [emoji108]Hørtes innmari deilig ut
[emoji23] [emoji23] skjønner det!Fristende ! [emoji23][emoji23]
Kjempe. Var så lenge siden jeg har sett den nå. Og så tegnefilmfreak jeg er MÅ jeg ha den [emoji23][emoji7]Moro Modig er fin
Ikke egentlig nei hihiSlettes ikke værst
Jeg pleier bare å notere(ta screenshot) tallene mine når jeg legger meg[emoji6][emoji6] eller evt på morran før jeg skravler [emoji6][emoji6]og så sjekker jeg da etter jeg er ferdig å skravle evt neste morgen[emoji6] og underveis da[emoji3]Et spørsmål. Når dere ser på deres eget antall innlegg per dag, bruker dere søkefunksjonen? Så at mitt tall ble veldig feil der, siden forumklokka tydeligvis er en time feil. Så innlegg fra 23 og utover i går teller med på dagens tall... finnes det en bedre måte? Ikke at det er så innmari viktig da, men en liten kuriositet
Kos deg med matDere har skravla i dag og da damer[emoji16]. Jeg ikke hatt noe tid i dag[emoji6] men endelig kommet hjem og satt i gang maten[emoji2][emoji2]
Hva har du gjort?Åhhh fin dag
Kos dereModig med minstemor i hus Jeg fikk bestemme [emoji7]
Lekt ute med frøkna store deler av dagen, tok middagen som piknikk ute,kjøpte soft is i sola,i parken og shoppa littHva har du gjort?
Åhhh kos . Her har gubben planer. Vin og greierModig med minstemor i hus Jeg fikk bestemme [emoji7]
Vi ser nr 2 ferdig nå. Sett den en gang før da.Hei!
Nettopp lært vesla scrabble (hun ble superengasjert! Men som meg ble hun drittlei når vi begynte gå tom for plass og gode bokstaver [emoji23]), og nå skal vi se Hærri Påtter 3
Vi har sett filmene mange ganger altså.. Kosefilmer! Litt skummelt med desperantene, bare [emoji14]Vi ser nr 2 ferdig nå. Sett den en gang før da.
Elsker Harry Potter!Vi har sett filmene mange ganger altså.. Kosefilmer! Litt skummelt med desperantene, bare [emoji14]