Ja, det blir deilig å få han hjem et døgn før planlagt [emoji108]God ettermiddag[emoji1] så herlig å få hjem mannen![emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir deilig å få han hjem et døgn før planlagt [emoji108]God ettermiddag[emoji1] så herlig å få hjem mannen![emoji7]
Tok likså godt å bestilte 2 stk i tilfelle jeg finner ut at den beste plassen i stua for å amme er heelt oppi sofahjørnet [emoji28]Haha[emoji23] så lurt!
3 dager igjen til ferie
Dere er gode ! Ser ut som dere klarte dere i går? [emoji8] All ære til dere ! [emoji509]
Gjorde det
Gøy når naboen lar småungene stå utenfor i hagen før kl 8 for å hyle av full hals... Hensyn er en fin bil syns jeg...
Jeg har litt over 5 uker igjen [emoji4] blir spennende å se om det betyr noe.
Så bra ! [emoji8]Uff da[emoji31] god bedring!
Jeg sov som vanlig godt[emoji2]
Usj ja. Er da jommen dyrt nok !Spare der man spare kan[emoji12]
Uh hørtes mye bedre ut !Dagens middagskasse-middag hadde nok ronja likt bedre enn den vi hadde i går.
Vi skal lage hamburgere av kjøttdeig med tacokrydder i. Serveres i brød med poteter stekt i båter, og valgfritt tilbehør av salat, tomat, rødløk og coleslaw, de to siste begrenser nok jeg veldig
Jo. Men gikk så tidlig jeg [emoji23][emoji56][emoji22]Du var vel med du også søta![emoji1][emoji122]
Veldig. Satser på mer søvn i morgen daDet var jo omtenksomt![emoji15]
Den beste i denne kassen. Den siste er svinenakke-kjøtt, det er jo godt det, men med en agurksalat av agurk og rødløk og chili i en dressing av olje og eddik og lime og soyasaus, samt servert med stekt hjertesalat? Og nudler.Uh hørtes mye bedre ut !
Stekt hjertesalat er godt det. Søstra mi har laga det.Den beste i denne kassen. Den siste er svinenakke-kjøtt, det er jo godt det, men med en agurksalat av agurk og rødløk og chili i en dressing av olje og eddik og lime og soyasaus, samt servert med stekt hjertesalat? Og nudler.
Gårsdagens klassifiserte som spiselig, og definitivt den beste av fiskemiddagene vi har fått. Tre middager i kassa og alltid en fiskStekt hjertesalat er godt det. Søstra mi har laga det.
Satser på det smaker. Gøy å prøve nytt da
Var det godt i går da?
Det var da braGårsdagens klassifiserte som spiselig, og definitivt den beste av fiskemiddagene vi har fått. Tre middager i kassa og alltid en fisk
Nesten dobbelt da jaHar 3900 tror jeg
Sikkert like greitt detSjekker antall på morgenen antar jeg. Altså totalen sin. Og regner
Alt bra her lunsjtid på jobbGod ettermiddag til deg[emoji1] alt bra?