Det er detDet er herlig [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detDet er herlig [emoji16]
Jobb herGod morgen [emoji4] vi klarte målet i går [emoji16][emoji16] hurra for oss [emoji119] [emoji122][emoji122][emoji122]
hva er planen i dag?
Sjekker antall på morgenen antar jeg. Altså totalen sin. Og regnerEt spørsmål. Når dere ser på deres eget antall innlegg per dag, bruker dere søkefunksjonen? Så at mitt tall ble veldig feil der, siden forumklokka tydeligvis er en time feil. Så innlegg fra 23 og utover i går teller med på dagens tall... finnes det en bedre måte? Ikke at det er så innmari viktig da, men en liten kuriositet
JobbTannlegen og jobb. Men først må jeg nok ta igjen litt klesvask og oppvask hjemme du da?
Det tror jeg ogsåTror nok hun kommer til å storkose seg
Skriver ned inne på 2006 antall innlegg jeg har. Det første jeg starter med fra 0000 Så da kan jeg se hvor mye hver dag selvEt spørsmål. Når dere ser på deres eget antall innlegg per dag, bruker dere søkefunksjonen? Så at mitt tall ble veldig feil der, siden forumklokka tydeligvis er en time feil. Så innlegg fra 23 og utover i går teller med på dagens tall... finnes det en bedre måte? Ikke at det er så innmari viktig da, men en liten kuriositet
Haha. De er nok like sene ca i seng. Så hjelper lite. Menmen. Sto nå opp 1 time før jeg skulle i det minste [emoji14]Eh sende ut ungene dine rett før leggetid da som forhåpentligvis er etter ungene dems har lagt seg
Haha jo egentlig. Men måtte få unna det greiene [emoji14]Kos dere, men var det ikke nå dere skulle til stranda? [emoji6]
TakkerKos dere
God morgen . Opp halv 6 zzz
God morn! Irriterende å våkne av seg selv et helt kvarter før klokka ringer, grrr.... Men håper dagen blir bra for oss alle
God morgen alle sammen forresten
Smart jobb her
Kb blir med pappaen i dag
25000 innlegg i skravletråden er jo bare sinnssykt. Good morgen alle sammen! Jeg er glad og fornøyd for mannen har jobba veldig fort og det ser ut som han kommer hjem i kveld [emoji7]
Skal bestille en 3meter i dag [emoji85]
God morgen damer.
Da er snart denne måneden over.
Syns den har gått så alt for fort
Har sovet godt og lenge ja. Men har våkna med hodepine og øyne som er litt klistra sammen. Men en vask og noe paracet tenker jeg hjelper
Du da?
Æ er litt grei ja [emoji14]