♡ Skravletråd JUNI ♡

Et spørsmål. Når dere ser på deres eget antall innlegg per dag, bruker dere søkefunksjonen? Så at mitt tall ble veldig feil der, siden forumklokka tydeligvis er en time feil. Så innlegg fra 23 og utover i går teller med på dagens tall... finnes det en bedre måte? Ikke at det er så innmari viktig da, men en liten kuriositet :D
Sjekker antall på morgenen antar jeg. Altså totalen sin. Og regner

Et spørsmål. Når dere ser på deres eget antall innlegg per dag, bruker dere søkefunksjonen? Så at mitt tall ble veldig feil der, siden forumklokka tydeligvis er en time feil. Så innlegg fra 23 og utover i går teller med på dagens tall... finnes det en bedre måte? Ikke at det er så innmari viktig da, men en liten kuriositet :D
Skriver ned inne på 2006 antall innlegg jeg har. Det første jeg starter med fra 0000 :) Så da kan jeg se hvor mye hver dag selv :)

Eh sende ut ungene dine rett før leggetid da som forhåpentligvis er etter ungene dems har lagt seg
Haha. De er nok like sene ca i seng. Så hjelper lite. Menmen. Sto nå opp 1 time før jeg skulle i det minste [emoji14]

25000 innlegg i skravletråden er jo bare sinnssykt. Good morgen alle sammen! Jeg er glad og fornøyd for mannen har jobba veldig fort og det ser ut som han kommer hjem i kveld [emoji7]

God ettermiddag[emoji1] så herlig å få hjem mannen![emoji7]

Back
Topp