Så deilig er han mye borte?25000 innlegg i skravletråden er jo bare sinnssykt. Good morgen alle sammen! Jeg er glad og fornøyd for mannen har jobba veldig fort og det ser ut som han kommer hjem i kveld [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig er han mye borte?25000 innlegg i skravletråden er jo bare sinnssykt. Good morgen alle sammen! Jeg er glad og fornøyd for mannen har jobba veldig fort og det ser ut som han kommer hjem i kveld [emoji7]
Det har den. Håper ikke juli går like fort. Men det gjør den nok, for da har jeg ferieGod morgen damer.
Da er snart denne måneden over.
Syns den har gått så alt for fort
Herlig har fem arbeidsdager igjen denne uka, og ingen neste uke. Så selv om ferien starter en uke senere så har jeg vel teknisk sett ferie neste uke og3 dager igjen til ferie
Og til degDere er gode ! Ser ut som dere klarte dere i går? [emoji8] All ære til dere ! [emoji509]
Det blir det [emoji5]Så deilig er han mye borte?
Ahh. Da blir det jo ekstra greitt å få han hjemDet blir det [emoji5]
Nei, han er snekker så er stort sett hjemme hver kveld. De har hatt oppdrag på ei øy med litt ugunstig fergeforbindelse denne uka, så han har vært der siden mandag. [emoji4]
Ja, enig der [emoji14]Høres igrunn lurt ut[emoji6] en furtegubbe er totalt unødvendig!
Gadd visst ikke likevel [emoji14]Hvilken film ble det ?
Over 25k i tråden? Ikke før midnatt.. Men vi klarte det før jeg la meg i det minste..Klarte dere det?
Neida. Jeg snakket om å få over 25 000 i denne tråden, jeg, ila kvelden. De andre tallene var for å klare de 6000 ila dagenHmm har dere forskjellige tall
Ikke før midnatt da [emoji14]Og det klarte dere jo fint![emoji1][emoji122]
Fristende ! [emoji23][emoji23]Det er dårlig gjort for omverdenen! Teip igjen munnen dems og send de inn [emoji23][emoji23][emoji23]
[emoji8][emoji8]Og til deg
Hva sier han da?Man blir det. Men jeg minner også stadig mannen om vår beste ferie ever. De tre dagene i dyreparken, jeg tror det var i 2014. Eller 13.
Da hadde vi det veldig fint.
Ja de er flinke til å skravle her inne [emoji4]25000 innlegg i skravletråden er jo bare sinnssykt. Good morgen alle sammen! Jeg er glad og fornøyd for mannen har jobba veldig fort og det ser ut som han kommer hjem i kveld [emoji7]
Da logger jeg av damer. Ble 344 innlegg i dag og..
Og der har jeg 2000 innlegg denne mnd hadde jeg aldri trodd
Blei visst 25.000 da gitt
Jaaa, et kvarter om morgenen er gull verdt. Skulle gjerne sovet det kvarteret... Men måtte sånn på do, så da nyttet det ikke å sove mer.Ja det er irriterende [emoji23]
God morgen [emoji4]
Fikk vel mer duFlink du er[emoji1]