Takk for detHa en fin dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detHa en fin dag
Sånn kan det gå [emoji14]Gadd visst ikke likevel [emoji14]
Fra 23 og utover? Ville skjønt det om det var fra kl 01 men [emoji33]Et spørsmål. Når dere ser på deres eget antall innlegg per dag, bruker dere søkefunksjonen? Så at mitt tall ble veldig feil der, siden forumklokka tydeligvis er en time feil. Så innlegg fra 23 og utover i går teller med på dagens tall... finnes det en bedre måte? Ikke at det er så innmari viktig da, men en liten kuriositet
Jeg skrev en del like etter midnatt. Disse er stempla med 01:00 og utover. Altså ligger forumklokka en time foran. Nå er gårsdagen et dårlig eksempel for min del, for skreiv tydeligvis ingenting mellom 23 og 00. Men dvs alt som blir skrevet fra 23:00 kommer med på dagen i dag, i og med at klokka da er 00:00 på forumet. Om dette har sammenheng med Tamara sine tall på bakrommet veit jeg ikke, men hvertfall på hver enkelt sin statistikk.Fra 23 og utover? Ville skjønt det om det var fra kl 01 men [emoji33]
Han er enigHva sier han da?
Vår beste ferie var bryllupsreise til sharm el sheik, men etter vi har kunne ta ferie har jeg bare hørt neste gang også har ferien bare blitt svigers (vil ikke reise tilbake men sol ferie med bare oss 4)
Hum.... Rart.Jeg skrev en del like etter midnatt. Disse er stempla med 01:00 og utover. Altså ligger forumklokka en time foran. Nå er gårsdagen et dårlig eksempel for min del, for skreiv tydeligvis ingenting mellom 23 og 00. Men dvs alt som blir skrevet fra 23:00 kommer med på dagen i dag, i og med at klokka da er 00:00 på forumet. Om dette har sammenheng med Tamara sine tall på bakrommet veit jeg ikke, men hvertfall på hver enkelt sin statistikk.
Den er det. Trolig egentlig mest hunden som stopper oss tror jeg. For virkelig. Hun på halvannet kunne hatt en fin ferie. Hun er ikke så glad i vogn rett nok. Men meitaiUff da
Synd det ikle ble noe annet sa
Dyreparken er fin for ettåringer den
Av ungene eller samboer? [emoji23]Nja, jeg slipper ikke til på kjøkkenet [emoji23][emoji23][emoji13]
Tja måtte ha blitt et a menneske da [emoji6]Huff ja, jeg som er b-menneske hadde vel ikke taklet den jobben [emoji23]
Eh sende ut ungene dine rett før leggetid da som forhåpentligvis er etter ungene dems har lagt segGøy når naboen lar småungene stå utenfor i hagen før kl 8 for å hyle av full hals... Hensyn er en fin bil syns jeg...
Kos dere, men var det ikke nå dere skulle til stranda? [emoji6]Ble sol gitt. Kjoler på [emoji274] På vei til byen. Først ærend for svigerfar. Så kvadrat for meg og barna
Forventer bilder etterhvert som du blir ferdig [emoji6]Vi sendte frøkna i bhg, storebror får en kompis på besøk.
Jeg skal grave ferdig blomsterbedet før plantene som skal dit dør, så nå MÅ det gjøres.
Samboer har litt ting han må ordne. Da har frøkna det bedre i bhg, ellers går hun på veggen her hjemme...
Blir 6 uker ferie fra fredag da [emoji6]
Og hun hadde fri i går og skal ha fri i morgen
Forøvrig hadde vi en veldig fin ferie på bryllupsreisen vår vi også. Vi var på Malta.Hva sier han da?
Vår beste ferie var bryllupsreise til sharm el sheik, men etter vi har kunne ta ferie har jeg bare hørt neste gang også har ferien bare blitt svigers (vil ikke reise tilbake men sol ferie med bare oss 4)
Kos dereBle sol gitt. Kjoler på [emoji274] På vei til byen. Først ærend for svigerfar. Så kvadrat for meg og barna
Dere hadde forskjelligDet var for å få 25000 på skravletråden vi manglet[emoji6] jeg regnet på stat[emoji6]
Det ble detBlei visst lett ja
Har 3900 tror jegTakk takk. Du har vel det dobbelte og vel så det du?