♡ Skravletråd JUNI ♡

Et spørsmål. Når dere ser på deres eget antall innlegg per dag, bruker dere søkefunksjonen? Så at mitt tall ble veldig feil der, siden forumklokka tydeligvis er en time feil. Så innlegg fra 23 og utover i går teller med på dagens tall... finnes det en bedre måte? Ikke at det er så innmari viktig da, men en liten kuriositet :D

Et spørsmål. Når dere ser på deres eget antall innlegg per dag, bruker dere søkefunksjonen? Så at mitt tall ble veldig feil der, siden forumklokka tydeligvis er en time feil. Så innlegg fra 23 og utover i går teller med på dagens tall... finnes det en bedre måte? Ikke at det er så innmari viktig da, men en liten kuriositet :D
Fra 23 og utover? Ville skjønt det om det var fra kl 01 men [emoji33]

Fra 23 og utover? Ville skjønt det om det var fra kl 01 men [emoji33]
Jeg skrev en del like etter midnatt. Disse er stempla med 01:00 og utover. Altså ligger forumklokka en time foran. Nå er gårsdagen et dårlig eksempel for min del, for skreiv tydeligvis ingenting mellom 23 og 00. Men dvs alt som blir skrevet fra 23:00 kommer med på dagen i dag, i og med at klokka da er 00:00 på forumet. Om dette har sammenheng med Tamara sine tall på bakrommet veit jeg ikke, men hvertfall på hver enkelt sin statistikk.

Hva sier han da?

Vår beste ferie var bryllupsreise til sharm el sheik, men etter vi har kunne ta ferie har jeg bare hørt neste gang også har ferien bare blitt svigers (vil ikke reise tilbake men sol ferie med bare oss 4)
Han er enig
Og vi skal tilbake. "men ikke i år"

Jeg skrev en del like etter midnatt. Disse er stempla med 01:00 og utover. Altså ligger forumklokka en time foran. Nå er gårsdagen et dårlig eksempel for min del, for skreiv tydeligvis ingenting mellom 23 og 00. Men dvs alt som blir skrevet fra 23:00 kommer med på dagen i dag, i og med at klokka da er 00:00 på forumet. Om dette har sammenheng med Tamara sine tall på bakrommet veit jeg ikke, men hvertfall på hver enkelt sin statistikk.
Hum.... Rart.

Uff da
Synd det ikle ble noe annet sa
Dyreparken er fin for ettåringer den
Den er det. Trolig egentlig mest hunden som stopper oss tror jeg. For virkelig. Hun på halvannet kunne hatt en fin ferie. Hun er ikke så glad i vogn rett nok. Men meitai

Gøy når naboen lar småungene stå utenfor i hagen før kl 8 for å hyle av full hals... Hensyn er en fin bil syns jeg...
Eh sende ut ungene dine rett før leggetid da som forhåpentligvis er etter ungene dems har lagt seg

Vi sendte frøkna i bhg, storebror får en kompis på besøk.

Jeg skal grave ferdig blomsterbedet før plantene som skal dit dør, så nå MÅ det gjøres.

Samboer har litt ting han må ordne. Da har frøkna det bedre i bhg, ellers går hun på veggen her hjemme...

Blir 6 uker ferie fra fredag da [emoji6]
Og hun hadde fri i går og skal ha fri i morgen
Forventer bilder etterhvert som du blir ferdig [emoji6]

Syns bhg på sommeren er greit jeg så lenge det går på ungenes premisser når foreldrene er hjemme [emoji4]

Mellomste mi hat jo gått i bhg mens jeg har vært hjemme siden desember 15...

Og hun går ut denne uka. Hadde tenkt å ta henne fri fra skolen sluttet, men det er avslutning av førskoleåret så det var så mye som skulle skje siste uka.

Hva sier han da?

Vår beste ferie var bryllupsreise til sharm el sheik, men etter vi har kunne ta ferie har jeg bare hørt neste gang også har ferien bare blitt svigers (vil ikke reise tilbake men sol ferie med bare oss 4)
Forøvrig hadde vi en veldig fin ferie på bryllupsreisen vår vi også. Vi var på Malta.
Men mannen min liker ikke varme...
Og sa derfor "ikke hvert år. Sånn hvert femte" altså for ti år siden..

Jeg har en halvannet år gammel jente som ikke vil sove i dag

Sover vanligvis en god time fra noe etter 11

Gikk (pokemon)tur med eldste.

Kjørte hjem

La oss på senga.

Ammet i sofaen

Men nei.

Back
Topp