God natt til deg ogMen god natt folkens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt til deg ogMen god natt folkens
Bra jobba du ogDa orker ikke jeg mer heller damer[emoji23] god natt! Bra jobba alle sammen ! [emoji3]
3996 på siste oppdatering for 10min sidenFlink! Jeg hadde 3700 sist jeg sjekka.. Vet ikke hva det er nå..
Men god natt folkens
God natt til dere!Da orker ikke jeg mer heller damer[emoji23] god natt! Bra jobba alle sammen ! [emoji3]
Haha ja.Det skal veldig godt gjøres om vi ikke gjør [emoji23]
Du var her joGod natt til dere!
Var redd jeg måtte spamme meg oppover alene [emoji23]Haha ja.
Har prøvd å henge med her, vet du [emoji23][emoji23]Nesten det dobbelte av meg [emoji23] flink du![]()
Det er ganske bra gjort detHar prøvd å henge med her, vet du [emoji23][emoji23]
Daa bikker jeg vel over 4000.. Det.. Er jaggu ikke verst skravla..3996 på siste oppdatering for 10min siden![]()
Fort gjort!Men 17 innlegg igjen
Esit: nå må jeg visst holde kjeft her så jeg ikke spammer mere![]()
Nei det får en siDaa bikker jeg vel over 4000.. Det.. Er jaggu ikke verst skravla..
Jeg ja. Måtte bare.. Slenge litt med pekefingeren til gubben. Litt kontrollfrik kanskje, men jeg mener da at han kan logge av Facebook når han kommer over "brisen" gitt.Du var her jo![]()
Ja når det plutselig blir helt stille så er det farligFort gjort!
Næh. Spammer med deg.Var redd jeg måtte spamme meg oppover alene [emoji23]
Haha, sikkert lurt detJeg ja. Måtte bare.. Slenge litt med pekefingeren til gubben. Litt kontrollfrik kanskje, men jeg mener da at han kan logge av Facebook når han kommer over "brisen" gitt.
Er akkurat det [emoji23]Ja når det plutselig blir helt stille så er det farlig![]()
Mener jeg og.. Dust..Haha, sikkert lurt det![]()